Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

angstig

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 18:05

Heel veel sterkte voor jullie. Het zal niet meevallen maar probeer inderdaad een beetje positief te blijven.

groetjes Margaret

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 18:35
heel veel sterkte meid en kom optijd je hartje maar luchten

wij zijn er voor je

groetjes christine
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:01
Veel sterkte en als jij je hart wil luchten doe dat maar .Mijn vader heeft iik 5 jaar geleden darmkanker gehad en leeft met een stoma ,maar tot hier toe is hij nog altijd kanker vrij dus als jij eens wil babbelen gil dan maar ik luister hoor
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 20:00
Oh wat een narigheid. Die angst die je altijd bij je draagt en die uitkomt. Wens je heel veel sterkte. Want werkeloos toekijken moet wel het moeilijkst zijn. Vooral omdat hij zo ontzettend terneergeslagen is.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 20:02
Ooooooohhhh......wat erg......heeeeeeel veel sterkte........
Dikke kus voor jou.....
Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 22:26

Ik wens jou,maar vooral natuurlijk ook je papa heel erg veel sterkte de komende periode...Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet..Ik vind het heel erg knap dat jullie zo positief blijven! Lucht hier je hartje maar,er wordt naar je geluisterd!

Veel sterkte!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 22:52
Ach toch, Moniekske....kom hier maar even op adem af en toe hoor...helpen kunnen we je niet maar steunen wel...schrijf maar een end weg hier...dat heb je nodig!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 02:03
Heel veel sterkte en hopelijk gaat het beetje bij beetje de goede kant op, zowel lichamelijk als geestelijk want het zal nog een hele lange weg worden die hij moet bewandelen. Maar probeer samen de moed er in te houden.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 10:49
Wat zijn jullie toch een lieve meiden! Jullie medeleven doet mij zo goed.
Af en toe tovert mijn vader weer een glimlach op zijn gezicht en maakt hij weer grapjes. Gisteren zag hij een hometrainer in de gang staan en zei tegen de fysio, ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik even..... En ja hoor, hij heeft 5 minuutjes gefietst. Bek af daarna, maar als een kind zo blij.
Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 11:08
Volgens mij heb jij een heel sterke vader!!
Wat fijn, dat hij soms weer wat kan glimlachen.
Kleine stapjes, maar toch!!! Groetjes.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 13:21
hoi het zijn de kleine dingen die een mens goed doen
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 15:11
Je tovert een glimlach op mijn gezicht. Ik zie het helemaal voor me. Fijn dat je vader weer lichtpuntjes ziet. Houd vol hoor allebei!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns