Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

te laat naar bed

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rosanne View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2012
Status: Offline
Points: 120
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 18:34
Wat een grappig filmpje!!
Groetjes Rosanne!!

Mijn blog met nog meer zelf gemaakte dingen!
rosannebrandenbarg.blogspot.com
pinterest.com/rosannecreatief
facebook.com/Rosannecreatief
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 19:53
Ja, dat krijg als je een slechte slaper ben.
Vind het leuk als het toch niet lukt om te slapen, lekker achter de Pc te zitten en
overal een beetje te kijken...
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 20:50
ik ga ook laat naar bed, valt me wel op dat rond 5 a 6 uur savonds best rustig is. en jullie zullen mij wel voor gek klaren maar het forum staat hier de hele dag aan, dat komt omdat ik nog geen werk heb, als ik dat wel zou hebben zal het wel anders worden.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 21:59
nou meid bij mij staat het ook de hele dag aan hoor en voor ons hobby verslaafde is dat heeeeeeeeeeeeeeeeel normaal Big smile
Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 22:10
ben niet verslaafd hoe kom je er bij?WinkLOL
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2012 om 22:32
LOLLOLLOL
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2012 om 19:37
Ik ben een vroege vogel, dus 's morgens gaat de pc aan, om nu ik hier bij het forum zit, bijna de hele ochtend te forummen (ik heb nu weekend moet ik er wel zeggen hoor). 'S avonds zit ik regelmatig voor de tv te haken en wordt het toch ook regelmatig laat.
En dan valt het toch o zo tegen als om 6.00u de wekker gaat.Wacko
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 11:44
ik ga altijd heel laat naar bed (rond 1u in de week en weekend 2 a 3u)  Ik slaap niet graag en als het niet zou moeten deed ik het ook niet Cool
ben s'morgens wel altijd om half 7 uit bed dus een langslaper ben ik zeker niet . Ik denk dat ik eigenlijk niet veel slaap nodig heb
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2012 om 11:54
ik lag gister ook weer pas om 1uur op bed ik was lekker met benno bezig en ik wilde echt niet naar bed en dan lekker af en toe op het forum kijken oef het komt echt niet goed met mij ik heb wallen, kringen en ik krijg van die gaap rimpels en vierkante ogen ik ga toch maar is denken aan botox en dan daar waar je ogen dicht gaan want dan blijven mijn ogen lekker open staan Wacko
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 11:41
Heb zelf op het moment mijn afkickverschijnselen gehad. Zit al over de eerste fase heen. Maar het bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan. Dan wil ik ineens toch weer komen. Op het gevaar dat ik weer verslaafd raak natuurlijk. Gaat het zo niet altijd met verslavingen? Dat je weer een terugval krijgt niet meer de verleiding kan weerstaan en zo weer terug bent bij af? Ach nu ja dan moet het maar. Eens komt er een tijd dat ik weer zo veel tijd heb dat ik me weer helemaal aan mijn verslavingen over kan geven. Dan zijn de kleintjes weer groter. Tot die tijd geef ik me maar over aan een andere verslaving. De grote verslaving van onze kleine meid. Drinken bij mama. Laat naar bed gaan zit er hier niet in. Ze komt nog minimaal een keer per nacht. Maar als mevrouw zin heeft maakt ze me gewoon twee keer wakker. Waarom zou je wachten als je toch wakker bent en de melk zo dicht onder handbereik is. Het allerlekkerst is om dan in slaap te vallen aan de borst en dan heerlijk te blijven sabbelen gerust een kwartier lang. Mmm mama's melk is zo lekker en dicht bij haar zijn is het heerlijkste wat er is. Die botox om je ogen open te kunnen houden is hier hard nodig. Klaas vaak is hier kind aan huis en blijft maar strooien met dat zand.
Overigens zijn we bezig om bij Manuel een andere verslaving af te leren. De kleine man heeft nu al twee nachten zonder speen geslapen. Manuel is een echte slaapkop en vind het heerlijk om in bed te liggen. Maar daar hoort wel een speen bij. Overdag heeft hij hem nooit gehad en er ook nooit om gevraagd. Maar in bed moet hij hem gewoon in. Het heeft hem wel een aantal snikken gekost en van onze kant behoorlijk wat doorzettings vermogen. De eerste nacht sliep hij om tien uur en was hij om zes uur al weer wakker. Das wat anders als van half acht tot zeven. Maar hij sliep wel zonder speen. Gistermiddag is het ook gelukt. Gisteravond viel hij minder laat in slaap en weer zonder speen. Ik denk dat we het gaan redden om de kleine man van zijn speentje af te krijgen. Heerlijk.  
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2012 om 21:28
Fijn om zo'n uitgebreid verslag van je te lezen. goed hoor dat je hem zijn speentje af probeert te leren. Het zal toch een keertje moeten. Mijn kleine vriendje van ruim 3 loopt overdag ook nog vaak met een speen in zijn mond, probeert me dan iets te vertellen en is dan bijna onverstaanbaar. Maar ik snap het al gauw hoor Wink
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns