Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloten1e keer Engelstalig patroon

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2008 om 22:23

Ik weet niet of Kermit alleen een decoratie object wordt, maar karton kun je niet wassen, dus ik zat ook aan iets van plastic te denken.

Dorine

Back to Top
samousa View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Januari 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 7
Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2008 om 22:59
dag nijntje,
ik heb een tijdje in een engesltalig land gewoond en ben bereid je te helpen, als je in de knoop raakt mail me dan het engelse patroon door via pdf- formaat of wat dan ook, i k zal het vertalen en terugsturen en dat hoeft geen week te duren, kan je mijn e-mail bekomen via het forum? ik ben vandaag gestart dus newbie
Geniet van het leven, het is toch zo kort
Back to Top
Nijntje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 663
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2008 om 22:50

In principe denk ik dat Kermit een decoratie wordt echter wanneer deze onder het stof zit......................dus jouw tip is erggggg slim, dank je wel voor het meedenken! Tevens vind ik het aanbod van newbie Samoesa erg aardig echter ik wil het een keer alleen proberen anders leer ik het nooit! Echter het is wel fijn om hulp van ieder forum lid te vragen bij mijn volgende vraag ( inmiddels heb ik dus de body, kop, upper and inside mouth, voeten en benen af) Ik ben best trots op mezelf. Nu wil ik de handen maken en ik begrijp een gedeelte van de tekst niet ( zal ik arceren ). Voor de duidelijkheid het voorafgaande.

cast 4 sts, K. 1 row. Working in ststand starting with a P. row.
inc. 1 st. at each end of next row. 6 st. Work 4 rows.
Inc. 1 st. at beg.of next row ( end for 2nd half.) Work 9 rows stst, Cast off

Ik begrijp dat ik 4 steken op moet zetten, 1 toer recht. Daarna in trico breien, beginnen met averecht. Meerder 1 steek aan ieder einde waardoor ik 6 steken over houd. 4 toeren trico. Meerder 1 steek  aan het begin van de volgende toer

(einde voor 2e helft???? wat dat ook moet betekenen??)
nog 9 toeren trico en afkanten. Wie kan mij helpen wat ze hier mee bedoelen?? Alvast wederom thanks voor jullie hulp!


 

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2008 om 06:40

Volgens mij is dat alleen een gegeven,denk dat je later misschien nog een andere helft moet breien,staat waarschijnlijk verderop in je beschrijving,volgens mij hoef je er nu niets mee te doen.

Desnoods markeer je die naald met een draadje,als je het dan nog nodig hebt ,kan je het terug vinden.

Back to Top
Nijntje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 663
Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2008 om 13:09

dank je wel corry, (again), ik zal het markeren.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns