Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenScheidingsangst!

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 18:46

 

 

 

 

 

 

Perle,ik bedoelde daar niets vervelends mee,maar ik erger me heel erg aan het feit dat jullie geen hulp kunnen krijgen,terwijl dat hier wel zo is.

Hallo,Corry!!!!!!

Ik bedoelde dit niet sceptisch hoor tegen Chrisje!Integendeel!!!!Ik deel je mening en daar Chrisje zo dicht zit zou ze echt wel een straatje verder kunnen gaan wonen!Alhoewel ik ook wel dat niet iedereen zomaar vlugkes verhuisd!moest ik voor die keuze staan zou ik ...mischien dit overwegen.

Met de knifty knitter is dat ...soort breiraam?Een beetje punnikachtig?Ellen kan hier niet mee overweg!Is nogthans simpel maar ze is steeds steken kwijt op haar punnikklosje! Zusje Amber kan punniken als een expert!

Het overnemen met calkeerpapier was precies wat ik dacht!Wist niet dat dit carbon was!Moest dit eerst es opzoeken!Ze heeft ook zo vele van die boeken over...ik leer tekenen enz.En ze tekent graag al verschillende ogen enzo!Ze heeft reeds altijd moeite met...ben je nu boos of blij en waarom kijk je zo en wat wil die blik nu zeggen om nog maar van stemmen te zwijgen en spikkeltjes op uw stem!Maar ja,da's weeral een hele vertelling,hé!Als ik daaraan begin!!

Ja,daar zal ik zeker ook voor gaan zien!En in school kunnen ze bepaalde afbeeldingen uitvergroten bij Meneer christiaan van schilderen en decoreren.Dan kan ze die op grote doeken zetten!

Dank je wel!Corry!En ik voelde het echt niet verkeerd of raar aan,hoor!!!

bedankt voor het meedenken!Groetjes,Perle

 

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 18:57
Perle, dansles bij een balletschool is ook leuk, maar ik bedoelde thuis voor de buis. Dan kan ze een tutuutje aan en door de kamer zweven. En die Knifty Knitter, kan papa niet een plank met dikkere spijkers maken, zodat ze met dikkere wol zou kunnen punniken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 19:06

Perle,hier staan wat leuke schilderijtjes,misschien een ideetje.

http://www.essies.nl/

heb ik zelf gebruikt,ook uitvergroot,wil dat ook wel voor je doen en dan opsturen.

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 19:26

 

Ja,die zijn inderdaad héél mooi!

Lief van je om te willen uitvergroten!Maar Nele mijn zus is grafisch ontwerpster en zal met al haar apparatuur dit ook wel kunnen! Dat zal ze vast niet erg vinden!

Ellen heeft ze gezien en dat ark vind ze heel mooi!Ikzelf zie die koeien(waar ik gek op ben)heel goed zitten!

Dank je wel!Corry!

Ja,Magteld!Mischien dat de knifty knitter techniek beter lukt bij Ellen!ik mag niet zomaar zeggen dat het niet zal lukken!Want het is toch anders dan punniken,hé!Mischien doordat het groter is dat ze er meer pak aan heeft!En manlief zal er vast wel enkele willen maken!

Dank je wel!!!!

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 19:40

perle, als ik zo'n kortingskaart voor die beurs zou nemen, heb je korting op veel soorten materiaal... Misschien wel leuk...

Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 20:01
Perle, Chrisje geweldig zoals jullie bezig zijn.
Ik ging er ook vanuit dat het bij jullie ongeveer hetzelfde zou zijn als hier. Dus jullie vallen gewoon buiten de boot met alles. Wat ontzettend naar om dit te lezen. Mij hoor je niet meer klagen over de regelingen hier. Wat een verschil. Hier is het goed. Ik hoop dat jullie ook betere regelingen krijgen in de toekomst, wat eigenlijk morgen al, maar ja dat is zo'n mooie droom. Vaak als iemand met autisme iets heel erg leuk vind om te doen, krijg je ook betere communicatie tussen ouder en kind. Ook al is het maar met een blik of een enkel 'ja'. Of dat ze wat makkelijker gaan praten dan normaal. Ik wens jullie heel veel wijsheid en sterkte toen.


Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 22:57
hoi.perle

fijn dat je zo bezig bentvoor je kindjes.
de dames voor mij hebben echt hele leuke
ideen voorgedragen.vinden ze karaoke niet leuk?
je hebt toch van playstation zo'n sing a long spel,
of zoiets.misschien vinden ze dat wat.

groetjes renate
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2008 om 09:36

Perle en Chrisje    mijn petje af voor jullie, de mantelzorgers worden vaak vergeten, maar die zitten 24 uur per dag met de problemen, waarvan andere die er slechts even bij zijn, denken dat het allemaal wel meevalt.

Lucht gerust je hart, daar zijn wij vrienden voor.

Antonia
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns