Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht: wolrestjes

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 December 2012 om 19:00
Wibra had vandaag sierkussentjes in de afprijzingen liggen. Vind je dat sierhoesje niets gooi je die lekker weg, kussenvulling naar het bovenstaande doel ;-)
En ikea... Informeer eens bij vrienden, kennissen en maak er een dagje uit van. Met de gratis ikea pas kan je gratis koffie drinken.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 19:21
Bij Zeeman verkopen ze ook haaknaalden, per 2 verpakt en voor ik dacht € 0,99. Ik heb vorige week bij de kringloopwinkel 4 breinaalden nr. 4 1/2 zonder knop voor € 1,00 gekocht. Bij de wolwinkel hier in de stad hadden ze ze niet liggen, konden ze wel bestellen, maar dan zouden ze er pas volgende week zijn. En ik wilde mijn project vóór dit weekend af hebben. En de bus met met de kromme naalden gebruikten ze alleen voor hobbybeurzen en braderieën. Over service gesproken... Dus ik ben op mijn fiets gestapt en naar de kringloop gegaan. Natuurlijk liggen alle naalden daar door elkaar en heb je geen idee van de juiste dikte, maar er zat toevallig 1 van 4 1/2 met knop in, dus heb ik de naalden die qua dikte erop leken ernaast gehouden, en zo heb ik er 4 gevonden. Eéntje is wel een stukje kleiner dan de andere maar dat maakt mij niet uit. En dat voor slechts € 1,00 Big smile En ze zijn nog helemaal recht ook LOL
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 19:33
Ik heb ook nog wat wolrestjes die ik wel wil delen,
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 20:11
Leonie, die heb ik ook, maar de kwaliteit is niet echt goed. Ik had een pakje met nr. 2 en 3. De 3 begint nu een beetje door te buigen en de 2 was na een paar steken al krom.

Simone, wat leuk dat je ook wilt helpen. Ik geloof dat we nu al met drie zijn die restjes kunnen gebruiken.

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 20:15
lori er is post onderweg!
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2012 om 20:28
Oh, spannend. Ik hou de brievenbus in de gaten, zal denk ik dinsdag worden want op maandag bezorgen ze hier niet.... of misschien nu wel vanwege de kerstkaarten.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 12:01
Hoi Lori ,ik begrijp je verhaal en hoop dat ik ook op een keer kan zeggen ,het leven is weer de moeite waard
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 13:54
Pareltje, het leven is ALTIJD de moeite waard. Het is alleen zo verdomd moeilijk om daarin te blijven geloven als het je gigantisch tegenzit (om welke reden dan ook)
Probeer je open te stellen voor kleine geluksmomenten, bv. afgelopen donderdag en vrijdag: die lachende gezichtjes van kinderen in de sneeuw. Al duurt zo'n moment maar 2 seconden, JE HEBT HEM WEL GEHAD!!!! 
Nog een voorbeeld: de foto's van Esther1963 bij het topic Winterweer in de Koffiehoek, heerlijk toch die genietende honden.
Ach, er zijn zoveel voorbeelden.
Probeer eens bij te houden hoeveel jij er treft op een dag. Je zult zien dat het er veel meer zijn dan je 'savonds voor het slapen gaan had verwacht.
Zorg dat je een kladblaadje bij je hebt en ga turven!!!! Al gaan je mondhoeken maar 1 milimeter omhoog.... STREPEN!!
Doen hoor!

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 14:07
Originally posted by lori lori wrote:

Pareltje, het leven is ALTIJD de moeite waard. Het is alleen zo verdomd moeilijk om daarin te blijven geloven als het je gigantisch tegenzit (om welke reden dan ook)
Probeer je open te stellen voor kleine geluksmomenten, bv. afgelopen donderdag en vrijdag: die lachende gezichtjes van kinderen in de sneeuw. Al duurt zo'n moment maar 2 seconden, JE HEBT HEM WEL GEHAD!!!! 
Nog een voorbeeld: de foto's van Esther1963 bij het topic Winterweer in de Koffiehoek, heerlijk toch die genietende honden.
Ach, er zijn zoveel voorbeelden.
Probeer eens bij te houden hoeveel jij er treft op een dag. Je zult zien dat het er veel meer zijn dan je 'savonds voor het slapen gaan had verwacht.
Zorg dat je een kladblaadje bij je hebt en ga turven!!!! Al gaan je mondhoeken maar 1 milimeter omhoog.... STREPEN!!
Doen hoor!

 
Pareltje, dat is een super tip van Lori hoor! Het kan wat dom lijken maar het helpt echt of leg een boekje aan met positieve punten. Iederdag moet je er minimaal 2 opschrijven. En je zult zien het gaat je steeds makkelijkere af. Niet omdat er misschien meer positieve punten zijn, maar wel omdat je ze leert herkennen.
 
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2012 om 19:55
Jaren geleden was er een goeroe bij Oprah, die de raad gaf een dankbaarheidsdagboek aan te leggen. iedere dag 5 dingen noteren waar je dankbaar voor was. Of drie, dat weet ik niet meer. Mensen die niks wisten kregen te horen dat ze blij mochten zijn dat ze konden inademen en uitademen, dat waren al twee dingen. En het hielp echt.

En ik probeer elke dag iets te vinden om te lachen, daar helpen de katten enorm bij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:39
Ik heb nog wat haaknaalden gepost bij Appie Heyn, ik ben benieuwd wanneer ze aankomen. Er stond een aparte brievenbus voor kerstkaarten, daar heb ik altijd weinig vertrouwen in, ik gooi alles in de gewone.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2012 om 19:48
Ik voel me net een klein kind met Sinterklaas Embarrassed ik word zo verwend.

Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 11:23
Leuk toch, ben benieuwd of je mijn enveloppie vandaag ontvangt.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 12:00
Ja, ik ook. Zo gauw het er is geef ik een gil.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 12:19
Je moet wel extra hard gillen, wil ik het in drenthe horen hoor!!!!!Wink
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 12:47
Doe ik!! Nog niets, ben al drie keer naar de brievenbus gesneld. Eerste reclamebrief van Menzis, vervolgens een foldertje van een manicure en toen.... een plof!!! Dat is het, dacht ik. Nee hoor, het weekkrantje Ouch Geloof dat ik warempel nog erger ben dan mijn kleinkinderen, whahahaha.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 18:55
Kathy en Magtelt, niets bij de post vandaag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 December 2012 om 22:51
Joyce had hem al wel ontvangen, raar ik heb ze tegelijk in de box bij AH gegooid.

Vandaag was de box bij Brna mudjejevol en werd ik naar een net zo volle speciale Kerstkaartenbox verwezen. Daar heb ik eigenlijk geen vertrouwen in, ik heb het idee dat ze die als laatste sorteren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 12:49
Post is geweest. Wel de envelop van Magtelt (een hele set tunische haaknaalden, dank je wel), helaas niet de envelop van Kathy.
Die had er toch al moeten zijn, vreemd. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 December 2012 om 13:21
Graag gedaan. Had ik je de tunische patronen al gestuurd? Ik vind het nu heel leuk om te doen, was ik er maar jaren geleden aan begonnen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns