Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2020 om 10:07
Goede morgen maak er een mooie dag van ,hier schijnt een waterige zon😎
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2020 om 11:45
Hier ook , en de temp . Is best aangnaam voor eind September .

Ik heb nog een mooi boek ( er staat hier vlakbij zo'n boekenkastje . )
Daar staan best aardige boeken in ,ik lees ze en zet ze daarna weer terug .Dat was heerlijk toen de bieb dicht was ,ik heb wel handschoenen aan en thuis maak ik ze schoon .

Mijn dochter was blij met de sokjes ,ze waren totaal uitverkocht ,dus we pakken het breien ervan weer op .

We wilden eerst nog beukennootjes rapen ,om op de kachel te roosteren vanavond, hebben het toch maar niet gedaan .Vroeger staken we de bastjes in tempexballen ,voor de herfsttafel .Het lijkt me nu verstandiger om alles wat op de grond ligt maar rustig te laten liggen .

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2020 om 13:28
beukenootjes op de kachel roosteren....dat ken ik niet. eet je ze daarna dan op? klinkt wel lekker Tongue

goede middag
hier ook zacht weer; fijn na de afgelopen gure dagen
we (hondje en ik) waren naar de tuin. rode kolen geoogst
de rest van de ochtend bezig geweest met koken, heel fijn!
de afgelopen maanden was ik in de rouw (ben ik nog) en kwam er nauwelijks wat uit m'n handen. ik vond het zo erg dat ik niet alleen die ander verloor maar kennelijk ook mezelf....en daarmee m'n gevoel van 'hou vast'
toen ik, in het diepst van m'n dal 'zeker' wist dat ik niks meer kon en dat het 'nooit' meer goed kwam, kreeg ik van iemand de tip: schrijf op wat er goed is gegaan per dag. dingen waar je wel om kon lachen, dingen die wel lukten...
en dat ben ik meteen gaan doen. ik weet dat ik de eerste dag schreef, het ontbijt smaakte goed...
en wat 'n groot geschenk bleek die tip Thumbs Up
nu een paar weken verder schrijf ik het 'in mijn hoofd', sta even stil bij alles wat goed gaat en het fijne ervan is dat ik stukje na beetje mezelf weer ontmoet en weer kan houden van mezelf
daarvandaan 'ik ben de rest van de ochtend aan het koken geweest; heel fijn!'

mijn verdriet is niet weg
mijn toch al flinterdunne vertrouwen heeft een enorme optater gehad
en zonder dat te verbergen of te ontkennen
geniet ik ook weer van 'gewone' dingen. gekke dingen die echt bij carolina horen LOL
daar ben ik dankbaar voor!

dit gaat voorbij
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2020 om 15:37
Zelfs al denk je dat het niet meer gaat, dan nog moet je doorgaan met de was doen, ophangen, keuken opruimen, dieren verzorgen, jezelf verzorgen. Doorgaan met de basis van het leven zeg maar. 
Dat is ook een heel goeie tip. 
Mooie dingen waaraan aandacht is besteed - dat doet geen fabriek je na!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2020 om 16:29
Wij hebben nog maar één kat, maar die noopt me in ieder geval om uit bed te komen en voor hem te zorgen. Aanspraak is hij ook en klagen mag, het ene fluwelen oor in het andere uit. En ik ben zó gaan houden van mijn planten, dat ik daar ook voor uit bed kom. Ik praat ook tegen ze, als is het meestal een dreigement over de groene container.

Ooit zei iemand in de Oprah show, dat een dankbaarheidsdagboek zou helpen. Elke dag drie dingen waarvoor je dankbaar bent. Nu schrijf ik niets meer op. Maar toen was het soms alleen maar dat ik blij was dat ik in kon ademen, het tweede dat ik uit kon ademen en het derde dat ik mijn armen en benen nog kon gebruiken. Het ging vervelen om elke dag te schrijven dat ik dankbaar was dat katten en mensen op dezelfde planeet wonen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2020 om 10:15
goeiemorgen Smile na negen uur slapen fris opgestaan....

wens ik jullie een mooie dag met wollig garen, een stapel patronen en 'n beker hete koffie, thee of chocola Big smile

Doeii (roept mijn kleinzoon te pas en te onpas LOL
dit gaat voorbij
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.090 seconden.
Lang Yarns