goede morgen |
Reageer ![]() |
Pagina <1 6789> |
Autheur | |
carolina2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
goedemorgen creatievelingen ![]() zit te wachten op de pakketbezorger, had een alpaca vacht gekocht, yeahh altijd weer die leuke spanning omdat ik wel ongeveer maar nooit precies de kleur weet. veel plezier vandaag! |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1270 |
'kheb het binnen, prachtig!! ik blij!
|
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
Goede morgen! ![]() was om 4.30 wakker uit een rare droom en toen ben ik maar gaan breien ![]() 6.30 viel ik om dus toch maar weer naar bed, 10.15 pas wakker. meteen met mijn hondje uit en nu aan een aangepast ontbijt. het kan verkeren.... ik wens jullie een vruchtbare dag toe
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
sjonge, zit ik naast de computer te breien, dan is een voorpand klaar vandaag, dacht ik. kom ik, bijna klaar, tot de ontdekking dat ik bij het verkeerde patroon zit te kijken (had per ongeluk omhoog gescrolled ![]() dan maar uithalen en eerst met hond uit, dacht ik. onderweg allemaal fijne plannen gemaakt. kom ik voor iemand op breienmetplezier, denk dan zal ik voor mezelf ook die kinderpatronen even kopieren....zag ik ook nog een heleboel intarsiapatronen..... ![]() ![]() enfin, ik ben nu ruim twee uur verder, het eten opgezet en zie wel wat de dag me verder brengt ![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
goede morgen
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7750 |
Goeiemorgen, wat gaan de dagen soms snel.
|
|
![]() |
|
goede morgen ![]() gisteren ruim 2 uur gefietst en vingers en tenen behoorlijk koud geworden dus vandaag blijf ik bij 'de kachel', lekker handwerken, radio luisteren, hond knuffelen....fijn! wens iedereen een mooie, warme dag! |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 22616 |
Het is nu net middag geworden, goedemiddag dus. Er zit sneeuw in de lucht, de sensoren in mijn hoofd staan op scherp, het is hier net 1 graad boven nul. Ik heb het eten voor de komende dagen binnen gehaald en beweging neem ik verder wel op zolder.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
daarnet op mijn rondjehondje zag ik enkele kleine vlokjes voorbij dwarrelen; oefening van 'hier boven' ![]() vroeger zeiden wij als het sneeuwde, dan schudden de engeltjes hun bedjes op |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 22616 |
Er was ook een sprookje over Vrouw Holle, iets met bed opschudden. Sprookjes hadden vaak een Duitse oorsprong en in Duits land waren donsdekens al eeuwen gewoon.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4891 |
Morgen zou het gaan sneeuwen hier ...maar volgende week word het 8graden..weg sneeuw,toch leuk voor de kids effen wit tapijtš
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
hier wordt ook sneeuw verwacht morgen en zondag 8 graden. mijn dochter zit al met alles klaar om met haar kleintjes de sneeuw in te duiken. ik ben altijd dol op sneeuw geweest, helemaal als het 'snachts sneeuwt dat vind ik zo sprookjesachtig. als ik 'snachts uit bed moest om te plassen en zag dat het sneeuwde maakte ik mijn kind wakker en gingen we er samen naar kijken ![]() en nu is zij net zo
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7203 |
Sneeuw is mooi zolang het geen bagger wordt ,en dat heb je in de stad zo gauw .
Hier werd als er sneeuw lag ,het kopje ,een duintop ,afgesloten en met strobalen beveiligd en dan de helling af . Wat ik vroeger altijd zo mooi vond waren de bloemen op ramen en dan met je adem er gaatjes in blazen |
|
![]() |
|
tja dat is de kunst van het leven he, sneeuw zien en ervan genieten zonder aan de bagger te denken
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
goede morgen ![]() ben voor het eerst sinds lange tijd en voor het eerst in dit huis, mijn kleioven aan het stoken. vind het heel spannend ![]() maarja als ik het nu niet durf, wanneer dan wel. en ik heb me er de laatste tijd goed op voorbereid (hoop ik dan toch) mijn maag is gelukkig weer rustig anders had ik dit nu niet gedaan en ik zal de dag verder doorbrengen met breien, kleien, opruimen en nog meer breien ![]() fijne dag allemaal! |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
het potten bakken is goed gelukt, ben trots op mezelf
![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7203 |
Dat mag beslist.
Ik ken je niet ,maar ik bewonder je om je doorzettings vermogen . Het enige pottenbakken wat ik van mezelf herinner ,is de pottenbakker met zijn draaischijf die op school kwam . Verder het kleien wat ook nooit een succes was, |
|
![]() |
|
je raakt me met je compliment Mutti
![]() ![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
goede morgen ![]() vandaag wil ik er een ouderwetse was- en poetsdag van maken maar met mij weet je het maar nooit ![]() en ik wens iedereen een mooie dag natuurlijk met heel veel zon, wol en lapjes ![]() |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4891 |
Goede morgen, de kids hadden veel plezier zaterdag met het beetje sneeuw nu is het hier rustig ,de volgende dagen heel veel wind ,toch raar hoe de natuur zich gedraagt , Het is toch al vroeger ligt en langer dat geeft toch een goed gevoelš·
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 6789> |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |