Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

 Reageer Reageer Pagina  <12345 29>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 11:12
Ik werd de afgelopen dagen helemaal gek, steeds maar weer die zwarte vrijdag mailtjes. Kom - geef je geld uit, anders ben je een dief van je eigen
portemonnee pfrrr. Mag ik zelf weten wanneer en waaraan ik mijn geld uitgeef ??? En is 1 mailtje per bedrijf niet voldoende ?
Straks hebben we niet alleen een gewone afvalbult, maar ook een afvalbult waar allemaal weggegooide mailtjes op liggen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 11:49
Nog even volhouden ,vandaag komen ze nog met " vandaag nog geldig " .

Ik had weer een moeilijk slapen nacht en dan zet ik de radio aan .

Het onderwerp was" zwarte vrijdag " . Er was iemand die in September een nieuwe TV had gekocht . Zijn TV was ook in de aanbieding ,alleen klopte de korting niet . De kortings prijs scheelde niets met de prijs die hij er in September ervoor had betaald . Eerst duurder maken en dan korting geven .

Ben vanmorgen naar de super geweest ,lekker stil . Mijn man gaf me de bon en vroeg of ik hem niet moest controleren . Ik deed dat eigenlijk niet meer sinds de corona niet meer omdat ik zo vlug mogelijk de super uit wou zijn en de 1.50 m bij servicebali moeilijk te houden was ,is nu wel mogelijkgemaakt omdat het ook het afgifte punt voor pakjes is .Ik controleer de bon en zie dat de aanbiedingen niet op de bon staan . Terug naar de servicebali Het was een gedoe ,maar ik kreeg bijna 4 euro terug . Kennelijk was de computer nog niet ingesteld op de aanbiedingen .
Ga de bonnen toch maar weer controleren .
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 16:23
Ik kijk de aanbiedingen op zondag na en schrijf ze op  het briefje, maar de huisband doet de boodschappen - dat is soms een heel gedoe.
Zo stond hij dus net als jou laatst aan de servicebalie - zeg maar hoe het zit, maar ik snap het niet meer zei hij tegen die dame. En zo kreeg hij dus geld terug.
Maar laatst zei hij tegen mij, er was van die aanbieding ook dit dit en dat in de aanbieding, ikke HUH ? Heb je het ook meegenomen ?
Nee, stond niet op het briefje - lachen. Zo gescheiden boodschappen doen is dus soms heel ingewikkeld. 
Vooral ook omdat hij eigenlijk altijd vooraan staat, zo van ik ga wel. En hij vindt er niks aan, dus ik snap het niet zo goed LOL
Maar ik doe dan wel meestal de kaaswinkel, de markt en de molen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 19:04
Ik werd redelijk tureluurs van die Black Friday aanbiedingen en reclamespotjes. Bovendien verdenk ik de commerciële wereld er altijd al van, dat ze de prijzen eerst verhogen om er daarna een streep doorheen zetten en de altijd al gevraagde prijs trots verkondigen als koopje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 19:51
LW ,

Dat gaat hier ook zo als mijn man alleen boodschappen doet .
Zet ik komkommer op de lijst ,de 2e is dan gratis komt hij er met 1 thuis .
Hij heeft zelf het krantje ook gelezen en zegt dan doodleuk dat stond niet op het briefje .

Tegenwoordig zet ik het maar uitgebreid bij ,ben al blij dat hij het doet ,ik heb er een afschuwelijke hekel aan .
We hebben hier geen leuke kleine winkeltjes meer ,alleen een super..De viskraam is ,door de corona denk ik ,ook verdwenen Het was ook meer een hangplek voor ouderen die een visje kwamen halen en dat kan daar niet meer .

Het kaaswinkeltje is ook verdwenen naar de zeesluis .Heb nooit begrepen waarom ,totdat iemand uitlegde dat daar de cruiseschepen aanleggen Hollandse kaas is een gewild artikel ,dus het is best mogelijk .
Alleen zal er momenteel niet veel aanleggen ,Ze kon wel eens spijt hebben .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 21:14
Als ik mijn man al alleen boodschappen laat doen, dan knip ik alles wat kan uit de folders en dat plak ik aan elkaar, anders zou hij het presteren om iets van de achterkant mee te nemen. Zo kan hij zien of hij het goede pakt. Met dingen, die hij lekker vindt, heeft hij geen enkel probleem. Voor mezelf knip ik ook dingen uit, dan kan de verkoopster er niet omheen. Anders wijzen ze je nog wel eens een verkeerde plank aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2020 om 22:13
Als je folders krijgt is dat een oplossing ,maar vandaag vielen er sinds maanden weer folders in de bus . Sinterklaas ,kerst ?

Ik bekijk ze altijd op internet ,maar dan moet ik wel op de goede week letten .
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2020 om 09:59
goede morgen Smile
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2020 om 10:53
Goedemorgen, dit is een goede her-innering om de folder eens te bekijken en een briefje te maken.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2020 om 11:15
Ook goede morgen, allen

Originally posted by Mutti Mutti wrote:

LW ,
Dat gaat hier ook zo als mijn man alleen boodschappen doet .
Zet ik komkommer op de lijst ,de 2e is dan gratis komt hij er met 1 thuis .
Hij heeft zelf het krantje ook gelezen en zegt dan doodleuk dat stond niet op het briefje .




Hier is het andersom.
Lao-man doet ook de boodschappen én maakt zelf een lijstje.
Als hij dan thuiskomt met de boodschappen vraag ik: waarom heb je DAT meegenomen? En dan zoveel?
Antwoord: Het is in de reclame, voorraad.
Ik: Maar schat we hebben een voorraadkast vol met voorraad en de vriezer zit ook vol! Waar laten we dat?

Als ik iets wil hebben wat hij niet echt kent of waarvan hij niet weet wat het is, dan maakt hij een foto, van de computer of van een folder, of reclame.
In de winkel kijkt hij dan op zijn mobieltje en komt met het juiste thuis.




Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2020 om 09:20
goede morgen Smile

ik doe steeds minder boodschappen. pakjes, zakjes, brood, zoetwaren, (fris) dranken zijn bij mij al heel lang in de ban. meel bestel ik bij de molen, pitten en zeewier bij een speciaalzaak (online)
aanbiedingen bekijk ik nauwelijks en ik heb al jaren een nee-nee sticker op mijn brievenbus dus folders, als ik er al behoefte aan heb en dat is zelden, kijk ik online....

ik hou dus een hoop tijd over om te knuffelen met de hond, haken, breien, punniken, kleien, in m'n tuin rotzooien....
wat een heerlijk leven heb ik toch Hug

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2020 om 10:16
Ik koop in de reclame alleen dingen, die ik normaal ook zou kopen. Maar nu ik dus iedere week kijk vraag ik me af waarom iedere week het brood
(3 voor zoveel) in de aanbieding is . . . ben ik blij dat ik zelf brood bak
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2020 om 12:27
Ik koop ook geen dingen die ik normaal niet zou kopen .
Ik erger me wel aan die aanbiedingen van 3 broden een stuk goedkoper en nog meer van die abnormale hoeveelheden die goedkoper zijn .
Iemand alleen heeft nooit iets aan zulke aanbiedingen Je diepvries is gelijk vol en in een senioren woning heb je amper plaats voor een diepvries .
Als je jongens in de groei hebt is het wat anders .
Ik erger me ook aan het truckje van iedere dag een andere aanbieding vooral in deze tijd ,waarin ik liever niet meer dan 1x per week naar de super ga .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2020 om 16:30
Ik meen dat je bij Lidl een tegoedbon kunt vragen voor één of meer broden, als je er één koopt uit zo'n aanbieding. In de folder staat dan iets van Weggooien is zonde.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2020 om 09:19
goede morgen Smile
gisteren kreeg ik een berg 'groen' dus ik kan me vandaag heerlijk uitleven op het maken van mijn adventskrans en kerststukken.
wordt het toch nog gezellig Wink

fijne dag allemaal Thumbs Up

Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2020 om 12:23
Voordat ik naar de winkel ga kijk ik wel wat de aanbiedingen zijn. Vooral bij Lidl klopten de prijzen vaak niet met de aanbiedingen. Daar moest ik altijd goed opletten. Maar ik kom er nu liever niet meer.

Het meeste koop ik nu bij de Aldi die dichtbij is en waar de klanten een minder kort lontje hebben. Ook ik neem niks mee wat ik normaal niet koop. Ik vul aan wat op raakt, maar nu wel meteen meer dan 1, zodat ik niet te snel weer naar de winkel hoef.

Die aanbiedingen van 2 of 3 broden zijn voor gezinnen met flinke eters wel interessant. Voor mij is 1 brood al te veel. Ik heb wat van die kleine afbakbroodjes in huis en verder bak ik weer zelf.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2020 om 13:56
Dat 1 brood teveel is doet me denken aan mijn buurvrouw van heel lang geleden

Een halfje brood was omgerekend duurder dan een heel .
Ze presteerde het om een heel brood af te rekenen en 2x een half te gaan halen .

De broden hadden toen een soort breuklijn zodat je ze makkelijk door kon breken ,gesneden brood bestond nog niet ,dat kwam later en voor dat laten snijden moest je een dubbeltje betalen .
Back to Top
lottesnel View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 December 2020
Locatie: Zwolle
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lottesnel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2020 om 14:52
Ah dat wist ik helemaal niet leuk om te weten (;
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2020 om 09:15
goede morgen Smile
was vier uur al wakker en zes uur opgestaan; sinterklaascadeautje aan een voordeur gehangen, boodschappen gedaan, nog een sinterklaaspakketje voor iemand gemaakt en aan de deur gehangen, suikervrije kruidnoten gebakken en geproefd en nu ga ik een uurtje slapen.....

fijne dag allemaal Thumbs Up en tot later.....zzzzz

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 December 2020 om 09:21
Originally posted by lottesnel lottesnel wrote:

Ah dat wist ik helemaal niet leuk om te weten (;


En nu kun je bij de Deka zelf brood snijden en als je wilt twee halve broden creëren. Ik snijd ze op zijn dunst, de batards zijn heel geschikt om ouderwetse dunne tosti's te maken, zoals ze vroeger in Amsterdamse koffieshops geserveerd werden, voordat men daar verbaasd opkeek als je koffie bestelde.

En welkom op het forum.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 29>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.434 seconden.
Lang Yarns