Forum
winkelpatronenhobbydoosforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

goede morgen

Reageer Reageer Pagina  <1 181920
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 20:32
We hebben in de nacht en ochtend sneeuw en daarna dooit het weer weg. Ik heb wel vanochtend mijn handen eraf gevroren omdat ik
er niet bij nadacht dat het ZO koud was.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2021 om 21:09
Vorige week was het 20 graden en zat ik heerlijk in de zon .

Je hebt gewoon een aantal seizoenen op een dag .
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2021 om 15:19
Ik had tomaten en paprika uitgeplant in bakken tegen het huis aan. Dat plekje is altijd wat warmer. Ze leven nog. Dat wel. Maar het blad heeft lichte vlekjes. Ik had er ook een paar onder glas gezet, maar die hebben dezelfde vlekjes op het blad.

Koud is het nog steeds, maar de windrichting draait, zodat het niet meer rechtstreeks van de Noordpool komt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2021 om 08:52
Bij ons staat dat allemaal nog binnen, als ik het buiten zou zetten kan ik net zo goed water naar de zee dragen.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2021 om 10:05
goede morgen Smile

gisteren heb ik de spitskool in de tuin gezet en de 'sugar snaps' de erwten en kapucijners zouden nu ook al kunnen maar die heb ik dit jaar niet

dit gaat voorbij
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: Gisteren om 08:52
Goedemorgen. Het is een paar graden boven nul, het mag best warmer van mij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 181920
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.082 seconden.
Lang Yarns