goede morgen |
Reageer ![]() |
Pagina <1 181920 |
Autheur | |
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
We hebben in de nacht en ochtend sneeuw en daarna dooit het weer weg. Ik heb wel vanochtend mijn handen eraf gevroren omdat ik
er niet bij nadacht dat het ZO koud was.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7370 |
Vorige week was het 20 graden en zat ik heerlijk in de zon .
Je hebt gewoon een aantal seizoenen op een dag . |
|
![]() |
|
Cocos ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 517 |
Ik had tomaten en paprika uitgeplant in bakken tegen het huis aan. Dat plekje is altijd wat warmer. Ze leven nog. Dat wel. Maar het blad heeft lichte vlekjes. Ik had er ook een paar onder glas gezet, maar die hebben dezelfde vlekjes op het blad. Koud is het nog steeds, maar de windrichting draait, zodat het niet meer rechtstreeks van de Noordpool komt.
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7921 |
Bij ons staat dat allemaal nog binnen, als ik het buiten zou zetten kan ik net zo goed water naar de zee dragen.
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1601 |
goede morgen ![]() gisteren heb ik de spitskool in de tuin gezet en de 'sugar snaps' de erwten en kapucijners zouden nu ook al kunnen maar die heb ik dit jaar niet |
|
dit gaat voorbij
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 22833 |
Goedemorgen. Het is een paar graden boven nul, het mag best warmer van mij.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 181920 |
Tweet
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |