Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

good bye

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 18:55
Ik denk dat we dikwijls te veel vanuit onze eigen leefwereld reageren en te vlug conclusies trekken.

Sommigen ergeren zich blauw aan :

nieuwe leden die onmiddellijk patroontjes vragen maar ....als we heel eerlijk zijn moeten we toch toegeven dat we in het begin onze ogen uitkeken naar al dat moois dat getoond en rondgedeeld werd. Allemaal hebben we ons aangemeld en vrijwel onmiddellijk  een patroontje gevraagd.

bepaalde topics, maar...het is pas als je zelf (of je partner, of je kind) met bijvoorbeeld kanker geconfronteerd worden, je beseft dat je nood hebt aan een luisterend oor. De talrijke lieve reacties, de PM's, de kaartjes enz....zijn dan meer dan hartverwarmend.

leden die maar heel zelden een patroontje vragen en daarna weer maanden verdwijnen, maar.....misschien werken zij full-time,  moeten ze 's avonds wassen, strijken en poetsen en hebben ze kinderen. Ja dan kunnen ze misschien maar 2 knuffels per jaar maken, dus ook maar 2 keer een patroontje vragen.

Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 19:51

Hallo ik ben Spikeysmum (Yvonne), al vijf jaar aanwezig op de hobbydoos. Ik had nog nooit om een patroontje gevraagd in al die jaren. Maar gisteren, de eerste de beste keer dat ik dat deed kreeg ik dus de volle laag bagger over me heen van Wat Rozengeur. Tja, ook al ben je Amsterdamse dan vind ik dat nog geen manier van doen. Ik ben Brabantse, maar laat niet over me heen lopen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Ik ben normaal gesproken nooit zo snel op mijn teentjes getrapt, maar gisteren dus wel. Het is nooit mijn bedoeling geweest om over iemand "heen te walsen".  Maar ik wil graag zand over de affaire gooien. Wat geweest is is voorbij. Ik wil gewoon een vraag stellen of iemand een patroontje voor me heeft en wil ook graag mijn patroontjes (gratis) delen. Ik heb intussen een haak- en een breipatroontje ontvangen van Mickey en Minnie Mouse. En ik ben er de koning te rijk mee. En ik heb een speenknuffeltje op de site gezet. Ik wens iedereen een heel prettige avond.

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 20:20

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

(Terwijl van de 10 patronen die je verstuurt je er maximaal of nog niet eens één weer gemaakt terugziet ; het is voornamelijk hamsteren wat er gebeurd).

Ik heb er verder niks van meegekregen waar hier over geschreven wordt. Maar ik wilde alleen even zeggen dat als je niks laat zien het niet automatisch betekent dat je ook niks doet met de patronen die je krijgt. Ik ontvang vaak patronen van lieve hobbydoosjes en laat maar weinig zien, gewoon omdat ik er niet zo van hou foto's op internet te zetten. Maar ik ben met liefde aan het breien en haken met de patronen die ik krijg. En ik ben dankbaar om alles wat ik krijg en bedank daar ook graag voor.

Even terug naar het onderwerp: op alle fora slaat af en toe de vlam in de pan, en idd met vrouwen is het nog ietsje erger. Meestal vind ik dat een teken voor herbezinning en nog maar eens waarderen van al het moois dat er ook op het forum is.

geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2011 om 21:34
Kan er dan hierbij een slotje op dit bericht ?
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 14:53

Originally posted by L33ntje L33ntje wrote:

(Terwijl van de 10 patronen die je verstuurt je er maximaal of nog niet eens één weer gemaakt terugziet ; het is voornamelijk hamsteren wat er gebeurd).

@Naemi (en Willie, en allemaal andere mensen die van mij ooit een patroontje hebben gekregen) :

NIET je schuldig gaan voelen ofzo hoor !! Ik heb ook wel eens dingen gewoon voor de heb. Het gaat me ook niet zozeer om MIJN patronen, maar mensen die werkelijk IEDER patroontje dat hier voorbij komt ook willen hebben. Dan denk ik wel eens : ga je er ooit ook echt iets mee doen of zie je inmiddels al helemaal door de bomen het bos niet meer ? Want al die patroontjes moeten wel verstuurd worden, en ik maak zelf makkelijke hupflup-wegermee PDFjes, maar sommige mensen scannen patronen in in wel tig JPG's, en daar gaat gewoon heel veel tijd in zitten. 

Enerzijds is het wel begrijpelijk (en ze moeten dat natuurlijk ook helemaal zelf weten) want je WORDT er ook hebberig van. Maar ik vind het soms gewoon jammer dat er prachtige patronen naar wel dertig, veertig mensen gaan en haast nooit meer opduiken in de creaties.

Zelf ben ik mede daardoor heel selectief geworden, en vraag alleen nog maar om een patroon als ik ook echt van plan ben het op korte termijn ook daadwerkelijk te maken. En zelfs dan heb ik nog een hoop waar ik nooit aan toe kom.  En ik heb in de regel een flinke productie. Daarmee wil ik een ander natuurlijk beslist geen standaard opleggen.

Overigens vind ik dat mijn gratis patronen nog wel aardig gemaakt worden. De krokodillentas heb ik regelmatig zien opduiken, de eerste haaknaaldenetui is al klaar, gaat super ! Maar die oude Mickey indertijd van Tammie ; toen al hebben tientallen mensen het patroon gehad, en ik heb er nooit meer één van teruggezien. Ik heb er nu weer rond de 25 verstuurd, en eerlijk is eerlijk, het zal mij benieuwen......

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 16:29

Kan er dan hierbij een slotje op dit bericht ?

DAAR BEN IK HET OOK MEE EENS NU BEGINNEN WE ELKAAR AL AAN TE VALLEN EN DAT IS TOCH NIET DE BEDOELING

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns