Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gratis tips

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JePe View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: Appelscha
Status: Offline
Points: 322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JePe Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2012 om 21:46
Maar zoals Breien maar al eerder melde, je kunt ook gratis de krant en tijdschriften lezen bij de bibliotheek. Zit je lekker warm en kost niets.
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl
pinterest.com/jpderuijter/
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 December 2012 om 22:33
Ik kon in het verleden de folders niet missen, tot mijn man flauw werd van alle oud papier en een sticker nee/ja op de deur plakte. En nu mis ik ze niet eens meer moet ik eerlijk zeggen. Ik zit 's avonds heerlijk te haken of breien en ik taal niet meer naar de folders.

Ik kook ook vaak voor meerdere dagen, aardappelen extra om ze de volgende dag op te bakken enzo, en van een heleboel aanbiedingen in de winkel kan ik helaas toch geen gebruik meer maken.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2012 om 09:21
hier nog een erge!!(hahaha), manlief brengt altijd oud papier naar de school waar mn kinderen opzaten. duikt dan de container in en vind van alles libelle/margriet enz.en bij de kringloop vindt je werkelijk van alles voor een prikkie!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2012 om 10:34
Zitten er nooit breibladen bij?

Je kunt ook alles wat je niet meer kunt gebruiken, dus wat meer dan een jaar in je kast staat, op marktplaats zetten. Dat doen wij vooral met boeken. Blijven ze te lang staan, dan gaan ze naar de Kringloopwinkel. Ik zag laatst iemand oude boeken in de papiercontainer gooien, ik griezelde ervan, ik ben zo met respect voor boeken opgevoed, dat ik er zelfs geen aantekeningen in maak of een naam in zet, ik plak hoogstens een naametiketje dat makkelijk verwijderd kan worden. Boeken die ik wel mooi vond, maar niet weer wil lezen gaan in een vriendinnenkringloop, de laatste mag het verkopen of wegbrengen. Goedkope dvd's hetzelfde.

Verjaarscadeau's waar je niets aan hebt, kun je recyclen, wel onthouden van wie je het gekregen hebt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2012 om 10:34
Ik vind het erg leuk om steeds weer ons huis met kerst anders te versieren. Dus ik kocht vaak elk jaar weer wat anders..  Door de jaren heen heb ik een hele verzameling spullen verzameld. Bakjes, sterren, lampjes en ga maar door. Mijn vriendin heeft dezelfde tik. Sinds een paar jaar gaan we bij elkaar shoppen! Ik in haar verzameling zij in de mijne. Werkt super!
En je hebt ook wel eens van die dingen als mos daar heb je niet zo veel van nodig. Dan kopen we dan samen en splitsen de kosten! Scheelt toch weer wat!
En inderdaad de kringloop is ook geweldig! 
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2012 om 10:42
Dat kan ook met kleren als je dezelfde maat hebt. Het is toch ook gezellig, zoals jij dat doet? Voordat één van mijn buurvrouw/vriendinnen verhuisde deden we grote aanbiedingen van vlees en aardappelen ook samen. Want we gingen twee keer in de week samen naar de supermarkt, lekker geinen: "Dikbevleesde ribbetjes? Die hebben we al".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2012 om 18:41
Ha, een leuk topic,
Ik heb 2 jonge kinderen en speelgoed (ook voor de verjaardagen) koop ik zeer regelmatig via marktplaats. Ook bijv. kruiken, kinderstoel. Het is al een paar keer gebeurt dat ik iets voor dezelfde prijs weer doorverkocht. Ook heb ik wel eens ergens meer voor gekregen dan ik uitgegeven had. Dat geld bewaar ik dan weer om iets nieuws voor te kopen (via dezelfde site)
 
Overigens moet je op marktplaats vooral tijd en geduld hebben als je iets wilt hebben, mensen gaan naar mijn idee steeds meer voor hun gebruikte spullen vragen en ik probeer dan toch echt een goede deal te sluiten.
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2012 om 10:59
Op rommelmarkten denken sommigen ook dat ze antiquair zijn. Dan zitten ze met vuile poppen in vieze kleertjes en dan vraag ik me af of het zo moeilijk is om ze even schoon te maken voor de prijs die ze vragen. Want anders merk je thuis misschien dat het er niet af wil.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2012 om 16:59
Hier gaan de tijdschriften in de famile rond.
Als iedereen ze heeft gelezen geven dochter/schoondochter ze weer door....of ik als ik ze van hen krijg. Vaak gaan ze ook naar de Kringloop.

Ik kook vaak éénpansgerechten en dan voor meerdere keren tegelijk, invriezen en lekker makkelijk voor de volgende keer.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2012 om 19:09
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Hier gaan de tijdschriften in de famile rond.
Als iedereen ze heeft gelezen geven dochter/schoondochter ze weer door....of ik als ik ze van hen krijg. Vaak gaan ze ook naar de Kringloop.



Dat gebeurt hier ook: ik krijg de tijdschriften van mijn buurvrouw die ze weer van haar moeder krijgt, en ook die heeft ze weer van een vriendin. als ik de tijdschriften uit heb, gaan ze naar mijn schoonmoeder en dan weer door naar mijn schoonzus. En vaak gaan ze daarna nog naar de rommelmarkt. Maar alleen als ze er nog acceptabel uitzien.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2012 om 09:44
Eerstdaags zijn de Kerstkaarten en andere Kerstspullen in de aanbieding. Kun je mooi inslaan voor volgend jaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns