Groninger meebreideken |
Reageer | Pagina <12345 43> |
Autheur | ||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 03 September 2008 om 18:45 | |
sta op de wachtlijst van ravelry, kan ik het daar ook volgen? De yahoo-groep lijkt even niet te lukken hier, dus dan deze maar... ok bedankt corry, heb ik toch een idee, hé... |
||
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Posted: 03 September 2008 om 18:49 | |
hoever ben je op die lijst? Er is daar ook een groep,dus daar kan het ook ,alleen is dat wel engels natuurlijk.
|
||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 03 September 2008 om 18:52 | |
2659 nog voor mij... Zou dus wel leuk zijn als de nederlandse groep ook zou kunnen... |
||
breidje
Hobbyguru Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
Posted: 03 September 2008 om 19:16 | |
ik wacht, ik wacht, ik wacht nog steeds. |
||
wil
|
||
Tinkerbel
Hobbywonder Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
Posted: 03 September 2008 om 19:25 | |
Sorry dames, maar ik doe niet mee. Ik zie me al zitten met 2 dikke dekens om me heen.... Ben wel een kouwkleum maar zoooooo koud In iedergeval voor iedereen die hem gaat maken..... heel veel plezier en ik zou het leuk vinden om de verschillende creaties te zien als ze (ooit ) af zijn!!!!!!
|
||
Groetjes
|
||
chrisje
Posted: 03 September 2008 om 19:40 | |
haha, ooit ja...
|
||
marianneke
Hobbywonder Lid sinds: 28 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 724 |
Posted: 03 September 2008 om 19:41 | |
Ik wacht ook nog steeds op dat mailtje |
||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 03 September 2008 om 19:49 | |
Klinkt hartstikke leuk, jammer dat ik net ben begonnen aan een deken (groen gemeleerd). Ik ga me wel aanmelden, wie weet, ooit ....
|
||
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Posted: 03 September 2008 om 20:02 | |
Gezellig, wat doen er veel mee!!! Ilona, ZESTIG bollen!!!!! |
||
Groetjes Syl
|
||
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 03 September 2008 om 20:09 | |
Ik ben niet gezellig Heb nog zoveel te maken dat een deken / sprei mij iets te veel van het goede wordt.
|
||
Groetjes Catharina
|
||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 03 September 2008 om 20:16 | |
Gelukkig wordt de mate van gezelligheid niet gemeten aan de hoeveelheden sprei die je gaat breien . Schade valt dus reuze mee hoor, je blijft gewoon gezellig. |
||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 03 September 2008 om 21:09 | |
Ik heb een antwoord gehad van Angelique. Ze hebben al met al best veel extra werk met deze deken maar hoewel ze het natuurlijk ook met veel plezier doen, houden ze toch liever alles centraal en heeft de aanmelding via Yahoo de voorkeur. Mocht je er echt niet uitkomen met de aanmeldingsprocedure dan kun je even een e-mail sturen naar info@wolhemel.nl en dan stuurt Angelique je een persoonlijke uitnodiging. |
||
Groetjes,
Ilona. |
||
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Posted: 03 September 2008 om 21:48 | |
Je kunt je gewoon registreren bij yahoo en hoeft verder niets te doen. Ofwel je gaat naar de link van Syl (een aantal berichten hierboven) en doet mee met de groep is een button op de site. Die klik je aan en je wordt verder geholpen door een aantal schermpjes en het komt allemaal goed. Via de mail krijg je dan een welkomstwoord en je bent voltallig lid en kunt de hele site verder lezen. Er staan inmiddels ook een 3-tal blokken op de site met foto. Heb je al een klein idee. M.a.w. ik doe dus ook mee en ben hartstikke nieuwsgierig. Zit nog een beetje te dubben over de kleur van het garen maar dat komt vast goed. |
||
Groetjes,
Dorine |
||
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 04 September 2008 om 01:10 | |
Ik sta al heel lang op de lijst. Ik moet wel nog alle beslissingen treffen. Wol kiezen en de maat bepalen. Waarschijnlijk ga ik voor een grote plaid. |
||
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
||
perlefientje
Duizendpoot Lid sinds: 28 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 259 |
Posted: 04 September 2008 om 13:23 | |
Hallo, ik en mijn mama doen ook mee !!! Vind het wel heel leuk!! Had me voorgehouden met de start van school dat ik zeker en vast nog tijd zal maken om verder te hobbyen, waarschijnlijk zal ik de ene week een blok maken en mama de andere week, zodat we het nog goed kunnen combineren met al ons ander hobbywerk en ik met school en mama met werk. Wij gaan ook voor het grote deken . Groetjes Perlefientje |
||
Guests
Guest Group |
Posted: 04 September 2008 om 13:26 | |
ik heb mij ook aangemeld,geen probleem terwijl ik ook bij een yahoo sokkengroep zit,heb ook geen @mailtje gekregen.ik deacht kijk even ,en ik kon er gelijk in en meelezen.dat zal wat worden met al die hobbydozen lekker voor van de winter als het buiten _ 20graden is ,stormt,regent,en dan lekker blokken breien .bij de kachel. groetjes puck |
||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 04 September 2008 om 13:30 | |
Ik zag je inderdaad staan bij de berichtjes. Ik zie ook dat het aantal leden sinds gisteren met 10 is toegenomen dus daar zullen vast wel een aantal van jullie tussen zitten. Als je geen mailtje hebt ontvangen, gewoon maar eens proberen inderdaad. Leuk leuk leuk dat er weer zoveel enthousiaste hobbydoosjes zijn die meedoen aan hetzelfde project. We kunnen hier natuurlijk ook foto's plaatsen van onze vorderingen. |
||
Groetjes,
Ilona. |
||
Kelly
Hobbyguru Lid sinds: 29 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1200 |
Posted: 04 September 2008 om 16:36 | |
Hoi hoi.. ik heb me ook aangemeld.. nu nog wachten of ik het goed heb gedaan, want ben hier geen krak ik ..
|
||
Groetjes Kelly
|
||
ineke grootkoer
Duizendpoot Lid sinds: 02 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 232 |
Posted: 04 September 2008 om 17:17 | |
hoi ilona ik las dat je 6o bollen wol hebt gekocht mag ik de link van de winkel want als je wat gaat maken en jekomt te kort is zonde grtj ineke
|
||
Jenlon
Posted: 04 September 2008 om 17:27 | |
Ineke je hebt mail.
|
||
Groetjes,
Ilona. |
||
Reageer | Pagina <12345 43> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |