Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak- en hobbyspullen

 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 11:20
Ik sluit mij aan bij de mensen hier boven .Leg het gewoon even ver weg en na een tijd heb je terug veel goesting om de draad weer op te nemen en trek je niets aan wat een ander zegt dat jij je maar goed voelt
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 13:43
nou hier wordt ik gewoon verdrietig van kom op zeg wat kan jou het schelen wat een ander zegt, je maak super mooie en leuke dingen geef het nou niet weg lieverd want dit is te triest voor woorden je laat je toch niet vertellen wat je wel en niet mag doen ik krijg ook weleens commentaar nou dat zoeken ze maar uit IK vind het leuk en wat een ander zegt moet dat zelf maar maar weten kom op meid wij zijn super trots op alles wat je maak kop op meid en andere lekker laten kletsen tjonge dit vind ik echt heel heel erg
Back to Top
KaVL View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 267
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer KaVL Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 13:53
nou Mimisa, zo spijtig dat je stopt met je hobby !
 
net als andere forumleden vind ik ook dat je je spulletjes misschien beter even opzij moet leggen en achteraf herbekijken of je nou wel of niet wil verdergaan.
commentaar is niet leuk, zeker niet als die erg negatief is en je er daardoor het plezier van je hobby van verliest, maar laat je er toch meer niet te erg door beïnvloeden hoor
 
maar als ik eerlijk mag zijn, als je toch doorzet met het weggeven van je spullen, hou ik me uiteraard graag aanbevolen, maar wel eerst goed nadenken hé ...
 
*Groetjes*
° Karen °
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 14:11
Oh wat jammer dat je door zoiets gaat stoppen met je hobby, die jou veel plezier gaf.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 14:27
Ik sluit me aan bij de anderen. Bewaren!

Ergens ver weg gestopt in een doos in het hoekje van de zolder... het eet geen brood zou m'n oma zeggen.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 14:29
Ikzelf zou dezelfde raad geven als anderen hier: leg je spullen wat aan de kant en laat alles afkoelen.
Een hobby doe je als je zelf plezier erin hebt, de ene persoon kweekt duiven, de andere gaat elke dag fietsen door weer en wind, een andere persoon verzamelt postzegels en wij haken of breien
We hoeven iemand anders hobby niet leuk te vinden en anderen hoeven onze hobby niet interessant te vinden. Als je er zelf maar plezier in hebt dat is wat telt.
Mijn raad aan u is volgende: leg je spulletjes netjes in een doos, maak een backup van al je patroontje of brand ze op cd-rom en zet die doos effen op zolder/in de kelder of waar je ook maar plaats hebt.
Heel goed mogelijk dat volgende winter je handen terug beginnen kriebelen en dan zou je heel veel spijt hebben dat je je materiaal niet meer hebt en terug alles moet aankopen.
Kop op meid laat anderen niet beslissen voor jou wat je moet leuk vinden en wat niet.

Viviane
 
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 14:31
Dat zou toch wel echt zonde zijn. En hier op het forum gaan we je ook missen (of blijf je hier wel komen). Ik zou zeggen (net als de dames voor mij) leg je spulletjes een tijdje weg. Zou toch zonde zijn  als je alles weggeeft/weg doet. Misschien is ervwel iemand in de buurt bij je die het een tijdje voor je wil bewaren. Of kun je hier met één van de hobbydoosjes die bij jouw in de buurt woont afspreken dat ze het een tijd bewaard voor je. Ik vind het wel ontzettend jammer (om het netjes te zeggen) dat anderen je de zin in je hobby ontnemen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 17:21
Eigenlijk is alles al gezegd. Ik sluit mij er helemaal bij aan. Zelf heb ik ooit bijna alles wegedaan. Eerst had ik het heel lang bewaard, toen toch alle garen weg naar een groep die breide voor een of ander goed doel. Nog geen 2 jaar later vroeg mijn schoondochter om een gehaakte knuffel. Kon ik weer beginnen te kopen en verzamelen. Ben reuze blij dat ik weer gestart ben. Dus Mimisa, als je een zolder hebt, stop het ergens ver weg. Weg is het vaak sneller dan je achteraf lief is. groetjes, Lida
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 17:33
INDERDAAD!!!!! Zoals hierboven iedereen zegt, leg het gewoon een halfjaar aan de kant en als je dan nog overtuigd bent om alles te verkopen of uit te delen, dan kan je dit nog. Maar dan is dit geen overhaaste beslissing geweest. Misschien krijg je er achteraf wel spijt van.
Ik heb met vallen en opstaan geleerd om voor mezelf op te komen. De mensen moeten mij maar nemen zoals ik ben. Ik ben niet perfect ( zoals iedereen) en mijn interesses zijn ook niet die van iemand anders. Toch zal ik anderen respecteren om wat zij doen. Dit zouden de mensen die commentaar op je werk leveren ook moeten doen. Jou en je bezigheden respecteren want die maken dat jij op jou manier uniek bent en dat is héél bijzonder!!
Wacht aub nog eventjes voor je deze kordate beslissing neemt.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 17:46
ga bij de supermarkt de grootste doos halen die ze hebben doe daar alles netjes in en zet het op zolder inde verste hoek die je kunt vinden weg mits je een zolder hebt natuurlijk het eet geen brood zoals andere al hebben gezegt het gaat van zelf weer kribbelen en dan ben je blij met je goed weg gestopte doos. en trouwens wie heeft voor joute bepalen dat je werk niet mooi of goed is dat kan alleen jij bepalen en niet de buiten wereld dan zijn ze gewoon stik jaloers op wat jij kunt en zij niet. hoop wel dat je ondanks dat je even niet haakt,breidt en borduurt dat je toch nog bij ons blijft er zijn al te veel oud gediende weg gegaan
Anne-Marie
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 20:03
Ik begrijp het hele verhaal niet. Ze moet wel erg gekrenkt zijn. "Zunde", zoals wij dat hier zeggen.
Back to Top
herfstkind View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer herfstkind Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 22:13
Alles is hier eigenlijk al gezegd,je moet je omringen met mensen die positieve energie geven,en de rest ? afkappen.
Als ik in de trein zit met mijn brei of haakwerk,vallen bij sommige mensen de ogen uit hun hoofd.
Maar ik heb er plezier aan,en dat laat ik me door niets of niemand afnemen.
Dus ga lekker je eigen weg,en laat anderen niet bepalen hoe je moet leven.
En als je alle reacties leest dan weet je wie allemaal achter je staan.
Ik als buitenstander ,vond het heel lief en verwarmend .
Nu jij nog.
Warme groet.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 22:19
Mimisa,
Ik ken je verder niet, maar als ik de berichten hier zo lees, vind ik het jammer dat ik je niet eerder bent tegengekomen. Men ziet je als een geliefd, creatief persoon.
Ik heb je site bekeken, wat maak je leuke dingetjes! De beer voor de voetbalmeiden, het zeepaardje, allemaal andere leuke dingetjes waar ik zo jaloers op kan zijn!
Gooi je haaknaald in de hoek, ga een stuk wandelen met je hoofd in de wind en pak, als je er aan toe bent, je hobby weer op.
Je bolletjes wol vreten geen brood, die kunnen best een half jaartje zonder jou! Hopelijk kunnen alle bovenstaande woorden je zoveel kracht geven dat je de negative vipe, waardoor je dit topic gestart bent, overtreft en er weer veel plezier en voldoening uit kunt halen.

Koppie op, en zoals ik, als Newble het forum ervaar: hier kun je een hoop kwijt!
Succes bij het maken van een goeie beslissing.
Liefs.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 00:11
Poffer Meis! Ben je nu helemaal!! Niet wegdoen hoor. Laat men kletsen, wij zijn ervaringsdeskundigen op handwerk gebied en ik vind jouw werk net als vele hier heel mooi! Dat je nu even in een dip zit snap ik wel maar ik zou het advies van de anderen opvolgen. Leg het in een mooie doos weg, hoofd leegmaken en wanneer je er weer aan toe bent kijk je weer in die doos. Wedden dat je dan een glimlach op je gezicht krijgt Hug
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 06:48
Degene die comentaar heeft is mijn man. Is zijn ogen doe ik niets goed.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 06:59
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Degene die comentaar heeft is mijn man. Is zijn ogen doe ik niets goed.


En als je je hobby opgeeft zal hij opeens denken dat je alles wel goed doet?

Meid laat alles wat afkoelen, leg alles mooi in een doos en op zolder.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 07:25
Hey Lieverd,
Ik kijk af en toe even hier, s'morgens vroeg voordat we naar ons nieuwe huisje gaan om te klussen. Geef dan geen kommentaar geen tijd voor momenteel omdat we snel weg moeten.
Maar hier moest ik me toch wel even voor aanmelden, ik heb je site bekeken en alles aan mijn man laten zien en weet je wat die zei, die man moet een schop onder zijn kont hebben.
 
Je spullen zijn harstikke leuk, ik heb me ook bij je site aangemeld dus niet weg gaan hoor lekker blijven doorgaan en probeer boven zijn commentaar te staan, want hij heeft geen smaak.
Maar ik begrijp het wel voor ons is het makkelijk gezegd maar jij zit er middenin, maar probeer het toch want je krijgt spijt als je alles weg doet.
 
Liefs en sterkte, Lidia
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 07:28
Jammer dat het je man is die commentaar heeft. Heeft hij dan liever dat je de ganse dag de gort op gaat om te shoppen? Mijn man is ook geen fan dat er behoorlijk wat tijd in dat haken gaat, maar voor mijzelf is hij tevreden dat ik iets leuks gevonden heb als tijdverdrijf. Ik sport ook 2 maal in de week, 's avonds. Hij heeft liever dat ik bij hem blijf en haak, dan dat ik uithuizig ben en 2 avonden in de week niet bij hem kan zijn terwijl ik sporten ga. 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 07:29
he minke,wat is dit nu je laat je eigen toch niet op je kopje zitten door je man.ga lekker handwerken als hij niet thuis is of spreek met (hobbyvriendinnen) af om wat te gaan handwerken.laat je man maar in zijn eigen sop gaar koken,sterkte meis,
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 07:43
Lieve meid
Ik lees het kommentaar komt van mijn man en in zijn ogen doe ik niets goed jammer dat hij zo over jou denkt het zegt meer over jouw man hoe hij in het leven staat ik vind dat hij dan meer aan zichzelf denkt hoe hij zich voelt dan aan jouw gevoel.
Aan alle creaties die ik heb gezien van jou zie je met hoeveel liefde en plezier  deze zijn gemaakt
laat jouw plezier er niet aan ontnemen en vertel hem (tenminste als hij een persoon is waar je er over kan praten sommige mannen ja zelfs in deze tijd dulden geen tegenspraak ) hoe jij je er onder voelt als hij om jou geeft dan zal hij beter na gaan denken over het kommentaar op jou beseft hij wel dat vooral de kommentaar van iemand die zo dicht bij je staat er veel dieper inhakt dan het kommentaar van een ander?
Lieve meid ik wens je veel wijsheid en de kracht toe met alles en doe niets maar dan ook niets van jouw hobbyspullen weg maar bewaar het op een plek waar je ten alle tijde bij kunt als je weer de puf hebt om te hobbyen.
 
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns