Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak- en hobbyspullen

 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 07:45
Wat heeft jouw man als hobby? Mijn man zit 5 dagen in de week naar het voetbal te kijken. Afschuwelijk, maar ik laat hem in zijn waarde en hij laat mij met mijn handwerken in mijn waarde. Zou ik niet mogen handwerken dat heeft hij een hele chagerijnige vrouw die de hele dag loopt te grauwe en te snauwen. Onze muziek is totaal verschillend hij hardrock en ik nederlands talig , je begrijpt dat wij dit niet in elkaars bijzijn draaien. Dit heet geven en nemen in een huwelijk. Ik wens jou heel veel sterkte met je beslissing. En je weet bij ons mag je uithuilen, en met frisse moet verder gaan.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 08:15
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Degene die comentaar heeft is mijn man. Is zijn ogen doe ik niets goed.
Hug
 

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 08:18
Doorgaan met het handwerken, jezelf blijven Thumbs Up Thumbs Up  We willen je hier niet missen Cry.
 
 
Groetjes van Jolly



Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 08:18
Och meid wat naar toch. Commentaar van iemand die zo dicht bij je staat "hakt" er zo diep in.
Het met je hobby bezig zijn en zulke mooie dingen maken is toch een deel van jou - dat ben je toch. Dat kan en mag je niet aan de kant zetten. Dat hoort toch bij jou.
Waarom dan commentaar op een deel van jou, kan je man je dat uitleggen.
 
Hoe ga jij functioneren of hoe ga jij je voelen als jij je hobby om een ander - al is het ook je man - aan de kant zal moeten zetten? Dat geeft toch ook spanningen bij jezelf en daarna richting de omgeving. Niemand mag aan de ander vragen om een belangrijk deel van zichzelf aan de kant te zetten. Je zou dan immers geen heel mens meer zijn wat dan weer frustraties kan geven en daar wordt men ook niet gelukkig van.
 
 
Doe je spullen niet weg maar leg ze even aan de kant en merk dan hoe jij je voelt als je geen uitlaatklep meer hebt in je hobby. Daarna kun je altijd nog beslissen wat je ermee doet.
 
Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe.
 
ps. geef voor niemand een deel vanjezelf op.
 
Groet Woutera
 
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 08:44
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 10:48
dit gaat niet over jou hobby dit gaat totaal ergens anders over en de makkelijkse manier voor hem is jou pakken op iets wat jou dierbaar is en ik moet jammer genoeg zeggen dat is hem gelukt, dit is moeilijk want hij haald je helemaal onder uit en dat is ook niet eerlijk als hem iets dwars zit moet ie vertellen wat dat is en niet zeggen dat je niks kan en niks ben nou meid je site laat zien dat je wel wat kan en ben hoor wij zijn allemaal super trots op je en laat je niet kleineren ik heb jaren met zo iemand geleefd en daar ga je kapot aan en laat vooral niet merken dat het je raakt want als men een hond wil slaan vind men altijd wel een stok en gewoon doorgaan met mooie dingen maken want anders doe jij precies wat hij wil en we leven niet meer in de middel eeuwen daar hebben wij vrouwen hard genoeg voor geknokt, heel veel sterkte met deze moeilijke strijd en ik weet hoe moeilijk die strijd is
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 11:04
groetjes miranda
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 11:22
Hug
Originally posted by doortje doortje wrote:

dit gaat niet over jou hobby dit gaat totaal ergens anders over en de makkelijkse manier voor hem is jou pakken op iets wat jou dierbaar is en ik moet jammer genoeg zeggen dat is hem gelukt, dit is moeilijk want hij haald je helemaal onder uit en dat is ook niet eerlijk als hem iets dwars zit moet ie vertellen wat dat is en niet zeggen dat je niks kan en niks ben nou meid je site laat zien dat je wel wat kan en ben hoor wij zijn allemaal super trots op je en laat je niet kleineren ik heb jaren met zo iemand geleefd en daar ga je kapot aan en laat vooral niet merken dat het je raakt want als men een hond wil slaan vind men altijd wel een stok en gewoon doorgaan met mooie dingen maken want anders doe jij precies wat hij wil en we leven niet meer in de middel eeuwen daar hebben wij vrouwen hard genoeg voor geknokt, heel veel sterkte met deze moeilijke strijd en ik weet hoe moeilijk die strijd is
 
Hier sluit ik mij helemaal bij aan mijn ex was precies net zo niet voor niets dat het nu een ex is 11 jaar van mijn en mijn 2 oudste kinderen zijn verknald door hem.
Ook ik kon niets in zijn ogen net of hij perfect was, nee dus. 
Iedere dag was er wel een reden om mij in elkaar te slaan om de meest onbenullige dingen.
Nu ben ik alweer 15 jaar getrouwd met de allerliefste man die je maar kunt wensen en die mij wel in mijn waarde en ook in de waarde van mijn 2 oudsten laat.
Laat je vooral niet klein krijgen door dit gedrag ik weet dat is makkelijker gezegd dan gedaan helaas spreek ik ook uit ervaring een buitenstaander kan makkelijk praten maar jij moet het doen en niemand anders.
Ik hoop dat je de moed en de kracht vind om datgene te doen wat goed voor jou is.Hug
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 11:45
meid vergeet niet dat je ook zelf moet leven. HugHug

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 11:52
Maar wat heeft het leven voor zin zonder man, huis en kinderen. Ik zit nu ergens en heb niet eens kleding of toiletartikelen bij me. En ik mis de kids zo verschrikkelijk.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 11:52
Lieve, lieve Mimisa, ik hoop dat je een oplossing kunt vinden. Ik wens je enorm veel sterkte toe!!!!

Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 11:57
ik kan je alleen maar heel veel sterkte toewensen.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:01
Tjeetje ik krijg het hier gewoon koud van. Wat een vervelende situatie voor je. Ik hoop (en duim voor je) dat je de moed en kracht hebt/krijgt om dit probleem op te lossen. Ik wens je in lek geval heel veel sterkte.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:03
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en aan je denken
 
Heel veel sterkte en probeer ondanks alles toch ook aan jezelf te denken
 
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:05
er zijn zoveel dingen die je kan doen ik heb ondergedoken gezeten zo eng was mijn ex ga navragen hoe je de kinderen bij jou krijg en weet je een huis is pas een thuis waar jij en je kinderen zich ook echt thuis voelen wij kunnen geen beslissingen nemen voor jou want jij kan pas wat doen als je er zelf achter staat en als we heel eerlijk zijn kunnen wij allemaal zonder man maar niet zonder onze kinderen dus die moet je als eerste bij je hebben en je moet jezelf afvragen wil ik met deze man oud worden wil ik zo blijven leven is je antwoord ja dan moet je niet weggaan is je antwoord nee zal je er alles aan moeten doen om weg te komen en heel goed onthouden dat je niet de eerste ben die met dit bijltje gehakt heeft ik heb het ook gedaan het was moeilijk maar ik blij heel blij dat ik het gedaan heb ik ben zo gelukkig nu en heb mijn eigenwaarde helemaal terrug
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:08
Ik krijg het er helemaal koud van joh! Ik dacht eerst dat je van familie oid steeds negatieve dingen hoorde over handwerken waardoor de zin er gewoon een beetje af was gegaan. Nu blijkt dat het verhaal wel wat heftiger is dan dat.

Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen. Wat een rot situatie. Ik denk aan je en hoop dat je de kracht kan vinden om (samen met je man) een oplossing te vinden.
Liefs,
Tamara
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:11
Originally posted by mimisa mimisa wrote:

Maar wat heeft het leven voor zin zonder man, huis en kinderen. Ik zit nu ergens en heb niet eens kleding of toiletartikelen bij me. En ik mis de kids zo verschrikkelijk.
 
o, meisje wat erg....Hug........ik huil en heb er geen woorden voor..Cry....
groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:13
Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want de kinderen horen bij hun moeder en niet bij een man die zijn vrouw zo behandelt. Stel dat hij zijn frustraties nu op hun gaat afreageren. Het is wel duidelijk dat er iets helemaal fout zit bij hem en dat dat niets met jou en je hobbies te maken heeft.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:13
en meld het alsjeblieft als we wat voor je kunnen doen echt doen hoor alsjeblieft want het is nooit zo donker of het wordt weer licht echt doen hoor HugHugHug
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 12:32
o meissie ik weet in wat voor situatie je nu zit maar neem alsjeblieft geen overhaaste beslissingen zonder man kun je heel best maar zonder je kinderen nee dat niet en net wat doortje schreef zorg dat je zo snel als mogelijk je kinderen bij je krijgt en denk heel goed na of je met deze man echt verder wil ik heb de fout gemaakt toen ik de 1e keer de moed had om weg te gaan weer terug te gaan naar mijn ex dat was het allerstomste wat ik ooit heb kunnen doen maar op dat moment leek mij dat het beste.
daarom denk heel goed na wat je wilt en vanaf deze kant heel veel HugHugHugen ik denk aan je.
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns