Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haak- en hobbyspullen

 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 20:05
Och lieverd, geen idee dat dit zo speelde maar wie wel hier. Wat een afschuwelijke situatie. Strijd voor jezelf en voor je kinderen!! Zorg voor je eigen geluk en dat van hen. Mag het ooit zo zijn dat je zonder je wolletjes en naalden komt te zitten dan zorgen wij wel dat je je hobby kan oppakken! Nu ben JIJ het belangrijkste en JOUW kinderen. Ik kan je alleen op afstand steunen.

Heel veel sterkte Hug
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 20:22
Ook ik wil je heel veel sterkte wensen, wat een rotsituatie waarin je nu zit. Ik hoop dat je je kinderen snel weer terug ziet, want daar kun je als ouder niet zonder.
Groet,

Yobsje
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2012 om 23:47
Lieve Minke,
Ik hoop voor jou dat er familie is die jou in deze moeilijke tijd kan helpen en steunen.
En heel veel sterkte
Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 06:37
Nou zeg!! Dat zegt meer over hun dan over jou...misschien jaloers dat ze het niet zelf kunnen??????Als jij het leuk vind ga je toch lekker door? Mijn kids zeggen ook vaak nee mem geen haakboek meer kopen hoor..als we bij een boekenwinkel zijn, ik kan het gewoonweg niet laten....zit je al weer te haken?? ja lekker toch..dat zeg ik ook niet als mijn kids zitten te gamen, soms tot mijn ergernis...Leg het in de kast zou ik zeggen of ga lekker DOOR.
Mocht je de spullen ECHT weg willen doen zou ik wel wat willen overnemen....Sterkte ermee!
Groetjes Lena/haakfreak
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 08:26
Heel veel sterkte Minke!!!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 11:04
oh wat een triest verhaal zit hier achter!
Ik wens je heel veel sterkte toe...
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 11:11
haakfreak even alles lezen want dan kan je zien dat er meer aan de hand is dit gaat totaal niet over handwerkspullen.
en lieve minke als het kan laat wat van je horen of het goed met je gaat we zitten steeds aan je te denken dikke knuffel Hug
Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 13:47
ooo ik neem mijn woorden terug, mimisa..leef je leven zoals JIJ dat wilt, Zet je spullen ff weg, als je ooit je doos weer open maakt zul je aan deze topic terugdenken en weer glimlachen (dat wens ik je toe)
Ik zit hier nog met mijn mond open, ik snap er echt niks van...leven, genieten en laten leven, dan kom je een heel eind!
Dikke knuffel en nogmaals sterkte, ik wil je spullen niet eens meer hihi, vind echt dat je het moet bewaren...EmbarrassedThumbs Up
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 19:40
Lieve meid, houd je haaks. Wij denken allemaal aan je Hug
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 20:45
Wat een droevig verhaal.
Ik hoop dat je snel een oplossing kan hebben waarin jullie je allen kunnen vinden?
Ik hoop ook je te mogen blijven ontmoeten als hobbydoosje
we zijn er voor je vergeet dat nooit.
Ik heb zelf heel veel steun ontvangen langs deze groep en geloof me de groep betekend heel veel voor mij.
Jij ook.
Groetjes en een dikke knuffel IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2012 om 21:00
Zoiets dacht ik eerlijk gezegd al tussen de regels door te lezen.
Wat je beslissing ook mag zijn, ik wens je heel veel sterkte!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 19:52
Och, kon ik maar wat voor je doen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 April 2012 om 22:56
Hoe zou het met Minke zijn?
Vind het zo erg voor haar........ze heeft het al zo moeilijk Unhappy
Ik haak nooit af!

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 08:44
ik maak mij ook grote zorgen om haar,maar hopelijk neemt ze de juiste beslissing voor haar zelf en haar kinderen,
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 09:52
ik kijk ook ieder dag of ze er al is ik vind het zo zielig allemaal en ik wil even zeggen voor als ze het leest lieverd wat je ook beslist we staan achter je als het weer goed is met je man staan we ook achter je neem je die andere beslissing geld precies het zelfde want je mag je nooit schamen voor welke beslissing je ook kies als het lukt laat wat van je horen wij veroordelen je nooit wij leven mee en wensen je alleen al het goede wat je beslissing ook is alleen jij kan daar in beoordelen wat goed is dikke knuffel
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 10:43
Ben het helemaal met Doortje eens!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 11:11
Ja ik denk er ook zo over en hoop dat we gauw iets zullen horen.
Groetjes van Jolly



Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 15:39
Originally posted by doortje doortje wrote:

ik kijk ook ieder dag of ze er al is ik vind het zo zielig allemaal en ik wil even zeggen voor als ze het leest lieverd wat je ook beslist we staan achter je als het weer goed is met je man staan we ook achter je neem je die andere beslissing geld precies het zelfde want je mag je nooit schamen voor welke beslissing je ook kies als het lukt laat wat van je horen wij veroordelen je nooit wij leven mee en wensen je alleen al het goede wat je beslissing ook is alleen jij kan daar in beoordelen wat goed is dikke knuffel
 
ClapClap......HugHugHug
groetjes geesje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 16:06
Originally posted by geesje geesje wrote:

[QUOTE=doortje] ik kijk ook ieder dag of ze er al is ik vind het zo zielig allemaal en ik wil even zeggen voor als ze het leest lieverd wat je ook beslist we staan achter je als het weer goed is met je man staan we ook achter je neem je die andere beslissing geld precies het zelfde want je mag je nooit schamen voor welke beslissing je ook kies als het lukt laat wat van je horen wij veroordelen je nooit wij leven mee en wensen je alleen al het goede wat je beslissing ook is alleen jij kan daar in beoordelen wat goed is dikke knuffel
 
ClapClap......HugHugHug
[/QUOTE
Ook van mij hier vele knuffelsHugHugHugHug
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 April 2012 om 17:05
Minke ik hoop dat je de juiste hulptroepen achter je hebt staan en dat je zo snel mogelijk je kinders weer hebt, handwerkspullen in een doos doen en als je er weer aan toe bent haal je het weer tevoorschijn, dan ben je blij dat je alles nog hebt, een hele dikke knuffel, en zoals je kunt lezen staan we allemaal achter je, ongeacht je beslissing
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns