haakpatroon |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
marretje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 Augustus 2012 Locatie: ambacht Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Augustus 2012 om 17:18 |
hallo allemaal, ik ben op zoek naar twee patroontjes om te haken, nl mini babytruitje en babysokjes, die onze clienten van de dagbesteding kunnen haken en op kaarten gebruiken. Wie heeft ze toevallig?
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je deze KLIK even leest dan weet je wat je moet doen
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Gaat het je niet vervelen of wordt het ondertussen een sport???
![]() ![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
nou het verveelt wel hoor, maar als ik het anders zeg zijn de dames pistoff, ze zijn dan al zoooo lang lid
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik moet zeggen Lydia, je bent een volhouder
![]() Had inderdaad allemaal gemakkelijker geweest als er beheerders zouden zijn die allles onder controle zouden kunnen houden en dat jij nu niet de boze stiefmoeder zou moeten spelen Maar dankzij jouw en nog andere ben ik ook wel erg gehecht aan dit forum en het leuk houden is toch de bedoeling.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
het is zo simpel. als iemand zich inschrijft een bevestigingsmail sturen met het verzoek zich eerst voor te stellen, voorkomt een heleboel problemen.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
hoi meiden lydia niet alleen,ik ben ook pisoff,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
marretje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 Augustus 2012 Locatie: ambacht Status: Offline Points: 5 |
mijn hemel wat een comotie.....als ik dat geweten had. Maar ik ben marga, 48 jaar. werk met verstandelijk gehandicapten en hobby graag. Vooral alles met papier, ik heb ook een borduurmachine.ben getrouwd en ben moeder van een zoon....ben ook nog niet zo ervaren op forums, dus schrik hier een beetje van. groetjes marga
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Marretje welkom, alle begin is moeilijk
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
we loodsen je er wel door hoor, allereert van harte welkom en effe een goeie raad omdat hier nog wel eens patroontjes rondvliegen kun je beter je emailadres vermelden in je profiel op de regel van msn messenger, dan kunnen ingelogde hobbydozen het vinden en niet de spammers.
Postduiven werken hier niet ![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Er bestaan wel boekjes met breipatronen voor kaarten, ik weet niet of er ook boekjes met haakpatronn bestaan. Maar omdat het tweedimensionaal op kaarten komt, zou je op ruitjespapier zelf tekeningen kunnen maken van truitjes en sokjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
ik zal even kijken bij de poppenhuispatroontjes, mss dat daar wat bijstaat
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
heb al wat gevonden, dus als je de raad van lydia opvolgt, kan ik je wat sturen
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
marretje heb de waslijn gevonden van de kerstman en kerstvrouw met sokjes, hempjes en broekjes, makkelijk aan te passen, maar heb geen mailadres?
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
hallo allemaal, dank jullie allemaal voor de lieve reacties! ik ga meteen even uitzoeken waar ik het beste mijn email adres kan vermelden, want spam zitten we natuurlijk niet op te wachten...ik woon in een dorp, een postduif gaat overigens net zo snel hier hoor!! het komt er aan, ik ben benieuwd.
groetjes marga
|
|
![]() |
|
ik ga meteen even uitzoeken waar ik het beste mijn email adres kan er is maar één plek, bij je profiel, rechstonderaan achter het vlindertje..
Welkom trouwens
|
|
![]() |
|
hallo allemaal, als het goed is zien jullie nu mijn emailadres staan, had hem maar in 1 kolom gezet. Sorry voor het extra werk. Ik ben benieuwd! alvast bedankt, marga |
|
![]() |
|
je hebt de kerstman kleding binnen en van de kerstvrouw
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
welkom, en hopelijk vind je lekker veel in jouw mailbox
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |