Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HD-hugs gevraagd...............

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2011 om 07:54

Lieve Marlene........sorry.....maar ik lees nu pas dit topic

Heb wel gereageerd bij het topic van Tommie.

Nogmaals....heel veel sterkte met dit verdriet.......ik denk aan je.......

Een hele dikke kus en veel liefs..........

Ik haak nooit af!

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2011 om 12:32
ook ik lees het nu pas....maar lief smeleentje alsnog een hele dikke warme knuffffffffffffffffffff van mij!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2011 om 14:34
Ik stuur je een dikke knuffel voor jou
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2011 om 14:49
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2011 om 14:54
Ach meisje toch, ik snap je verdriet. Het konijn van onze dochter is twee jaar geleden op de sterfdag van mijn schoonzusje overleden. Ik was aan het werk en ze belde me meteen op met het grootste verdriet in haar stem. En het was al een beladen dag.
Wat lief van je kleinkind, het doet zo goed dat ze zoiets aanvoelen en je op hun manier proberen te troosten.

Ook van mij
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 11:05
Lieve Marlene.......hoe gaat het nu met je?
Ik haak nooit af!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 14:22

ja...wat zal ik zeggen...ontheemd, leeg....de afleiding tijdens de jaarwisseling was goed maar daarna is er weer dat schrijnende gevoel...ook dankbaarheid want ik heb zóveel liefde gehad en kunnen geven aan die poes...hij was ook m'n troostbeest tijdens m'n borstkankerjaar 2008 en daarna....gelukkig is z'n zusje Beauty er en die lijkt opeens erg aanhankelijk...veel meer dan voorheen, alsof ze voelt dat ze nu voor 2 liefde mag/moet geven ;-))) heel veel dank voor jullie warme support meiden, doet me intens goed !!!!!

Dobbie staat nu op m'n weblog, mét de jaarafsluitingsopbrengst van 2011.

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 16:48
ja de overgeblevenne neemt als het ware de plaats oin van de weggevallen en weet dat jij nu even heel veel extra aandacht nodig hebt zo gaat dat nu eenmaal in de dieren wereld die geven heel veel en nemen maar een klein beetje ze zijn er steeds als we even troost nodig hebben geniet er met volle teugen van heel veel sterkte Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 21:44

Marlene, ik heb een tijd zonder internet gelezen en lees het nu pas...Wat een vreselijke dagen heb je achter de rug!!!

Onze hond is 6 of 7 jaar geleden in laten slapen..Nog denk ik aan haar...Ik heb toen dit gedicht gevonden en wilde het even met je delen:

Als twee bruine ogen je vragen,
Help me ,want ik voel me niet zo fijn.
Mag je dan ,omdat je voelt, dit is het einde...
Egoďstisch zijn?
Als je van de dokter hoort,
dit komt nooit meer goed.
En zij krijgt steeds meer pijn.
Mag je dan ,omdat je haar niet wilt missen...
Egoďstisch zijn?
Als twee lieve bruine ogen zich sluiten gaan.
Voorgoed en je zonder haar verder moet gaan.
Met de herinneringen in je hoofd en een hart vol pijn.
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
dit was het beste.
Ik mocht niet Egoďstisch zijn.
Vele jaren was zij bij ons,
elke dag samen was een feest.
En in al die fijne jaren Is zij zelf niet een keer...
EGOĎSTISCH GEWEEST.

En deze:

Als ik eens broos en zwak zal zijn
en niet meer slapen kan van pijn,
doe dan wat nodig is. Want och…
die laatste dag verliest men toch.
Ik weet dat het je droef zal maken
dwing toch jezelf niet te verzaken:
Dan, meer dan enig andre dag
blijkt wat je liefde echt vermag.
Wij hadden 't jarenlang zo goed;
dat geeft ons ook die laatste moed.
Jij wilt toch ook niet dat ik lijd?
Laat mij toch gaan te rechter tijd
en breng mij waar men hulp mij biedt.
Eén bede slechts: verlaat mij niet!
Houd mij zacht pratend tegen j'aan
totdat mijn ogen breken gaan.
Je weet, al is het later pas,
dat dit heus voor mijn bestwil was.
Al gaf mijn staart zijn laatste groet,
ik lijd niet meer en dat is goed.
Treur niet omdat het lot bewerkt dat jij,
juist jij, mijn tijd beperkt.
Wij waren toch elkaar zo na!
Laat dat je troost zijn als ik ga.

Ik heb er toen veel aan gehad,en nog raakt het me diep...Ik hoop dat jij er ook kracht en steun uit kunt putten...

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 12:09

(mooie gedichten Nicole)

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 13:43
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:06
Ook van mij een knuffel. Al heb je er al een gekregen van je lieve diertje zelf. Veel sterkte
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 23:04

Grote Genade, dát komt binnen, recht in het hart...wat ontroerend mooi meis om dat hier te plaatsen....

Het is stil en leeg maar diep van binnen ook een dankbaar gevoel dat hij niet meer benauwd is want dat is het ergste wat je kunt zien van je beest...en tijdens de rit naar de dierenarts, die ogen van hem die door de handvaten heen naar me keken....

Gisteren smsten ze van het dierencrematorium hoe laat Dobbie gecremeerd werd en tijdens dat half uur heb ik een kaarsje aangestoken en met met z'n zusje Beauty op schoot gezeten....

 

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 23:07

Hele mooie gedichten..........het 2e gedicht kende ik, maar het eerste nog niet.

Marlene........

Ik haak nooit af!

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 23:35
de gedichten zijn van Nicole, Marileentje.....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 15:49

en als laatste groet vandaag het certificaat ontvangen met een hele mooie kaart van het centrum......

p.s. sorry als ik mensen kwets met mijn verslag over m'n beestje...een mens verliezen is 1000x erger maar toch vond ik het troostend om met jullie te mogen delen....

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 16:40
niks niet dat je je daarvoor moet verontschuldigen jij hebt ook echt verdriet al is het zoals vele zullen zeggen maar een dier het was wel jou troost in een heel erg moeilijke tijd en nu is dobbie er niet meer en daar mag jij ook gewoon om rouwen op jou manier en als het helpt om er met ons over tepraten dan is dat goed veel sterkte Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 20:35
dankjewel meissie, knap er weer helemaal van op!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 109
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 22:34

wil je toch dit gedicht niet onthouden ook al is het van een hond maar vind dat het geld voor alle dieren.

wil je sterkte wensen met dit verlies en ja een mens verliezen is erg maar als je de mensen begrijpt heb je de dieren lief

Honden gebed


Ik ben altijd trouw maakt niet uit waar ik woon luxe of niet en het ligt ook niet aan het voer wat je mij geeft



Geef mij een eigen plaatsje in je huis,
dan bewaak ik die met mijn leven.


ik volg je waar je wilt en doe graag wat je zegt,
als je me maar vriendschap toont.

Als ik je niet direct begrijp, geef me dan de tijd om te leren.


Meer dan wat je bezit of niet bezit;
meer dan het comfort dat je me wel of niet kunt bieden,
waardeer ik je vriendschappelijke knuffels en je vriiendelijkheid en vooral je blik vol vertrouwen.


Als je op vakantie gaat, dump mij dan niet of zet mij niet aan een boom vast,
maar zoek een goed tehuis voor me,
dan zul je zien hoe intens blij ik ben als je weer terug bent.


Toon mij vaak, dat ik voor je meetel.
Baasje, je bent alles voor mij!


je trouwe hond

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 22:58

Ik vind dat je je echt niet MAG verontschuldigen!!!! Een mens verliezen is verschrikkelijk,een dier net zo goed! Het gaat om het verdriet om te verliezen waar je van hield!Mens en dier! Rouwen is rouwen....

Maar de herinneringen koester je in je hart,die draag je altijd met je mee!

Mooi trouwens dat certificaat van het crematorium!Die bij ons in de buurt doen dat niet geloof ik...Ga je nog iets met de as doen?

Ik heb de as van onze hond in een medaillon laten zetten,en nu na 6 jaar draag ik het nog steeds vaak...Ik denk dat het mijn 'gelukshanger' is,voel me altijd prettig als ik het omheb....

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.468 seconden.
Lang Yarns