Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HD-hugs gevraagd...............

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2012 om 21:57

Ik lees het nu pas...

Wel heel mooi zoals iedereen er mee omgegaan is, en ook dat certificaat, prachtig en heel liefdevol.

Wij hebben ook al een paar poezenbeesten in moeten laten slapen elke keer is het weer vreselijk moeilijk en verdrietig.

Een hele lieve dikke knuffels, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 12:35

dankjwel lieve meid!!! En wat betreft de as: nee...die gaat verstrooid worden over zee...samen met dat van de andere dieren die tegelijk met hem gecremeerd zijn, dat vond ik wel symbolisch...hij hield wel van gezelschap....

En z'n zusje is zó aanhankelijk, komt elke avond op m'n schoot zitten en maar snorren...wat kunnen dieren toch een grote troost zijn hè....zoals Dobbie dat was tijdens m'n BK-periode.

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Nanske View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 December 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nanske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 13:02

Och meisje,

Wat erg.

Dat moeten laten inslapen zit toch lang in je kleren,he.

Anderhalf jaar geleden hier net hetzelfde met Pralientje.

Ons hondje.

En hier zijn ons dieren wel een beetje zoals een kind en ...brrrrrr.

De beslissing moest ik doen...en dat maakt je wel wat onzeker een soort boeman gevoel.

Dan moet je denken in het bestzijn voor het dier.

Pralientje moest een heel stuk van haar lijf geamputeerd worden .

Dan nog was er een héél klein percentage dat het goed zou komen.

Wat moet je dan? We hadden pas nog bij een poes een amputatie moeten laten verrichten nadat hij in een grote klem bij buurman gelopen was.Die poes werd zo ziek en herstelde niet meer en moesten we nadien laten inslapen...ondanks dat de dierenarts zei dat poezen dit best goed aankunnen.

Tja,velen mischien maar ons Gizmo werd doodziek,en kreeg chronische diarree...het liep gewoon uit hem en het werd niet meer goed.Spijt dat ik heb om de kwelling om dit lieve dier dit te moeten laten doorstaan om nog zieker te worden?Hij werd een scelletje van zichzelf en dan moet je toch die beslissing nemen.

Hiermee wil ik gewoon zeggen...lieve meid je hebt voor je dier het beste gedaan.Niet twijfelen en probeer je ermee te verzoenen...en denk aan de fijne dingen van je lieve poes ...niet aan het laatste...Herinner met een warm gevoel en sterkte...groetjes

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 19:17

Als dieren ziek zijn, zo erg, ze kunnen vaak niet goed aangeven wat ze precies voelen en waar... verdrietig word ik er van. Gelukkig hier op het forum heel veel mensen met een heel groot hart, voor zowel mens als dier.

Heel bijzonder hoor dit forum wat om de hobby draait maar zo'n mooi "leven ernaast" krijgt.

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 16:06
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

dankjwel lieve meid!!! En wat betreft de as: nee...die gaat verstrooid worden over zee...samen met dat van de andere dieren die tegelijk met hem gecremeerd zijn, dat vond ik wel symbolisch...hij hield wel van gezelschap....


En z'n zusje is zó aanhankelijk, komt elke avond op m'n schoot zitten en maar snorren...wat kunnen dieren toch een grote troost zijn hè....zoals Dobbie dat was tijdens m'n BK-periode.



2 Jaar geleden hebben wij ook onze poes moeten laten inslapen, d.m.v een spuitje.
Samen met andere poezen werd ze gecremeerd.
Toen bleef er nog eentje thuis achter, die was voorheen zo schuw, ook naar ons.
Na die tijd toen ze dus alleen was, werd ze veel liever en aanhankelijker.
Ze ligt nu meer bij ons op de bank en spint lekker als je haar pakt en aait.
Zo troostten wij mekaar, dier en mens.

Groetjes, Tineke01


Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 16:48
inderdaad Gite, klopt helemaal wat je zegt over dit forum: het draait om je hobby maar je krijgt eeen prachtig leven ''ernaast''. zóveel mee-levende mensen, dat is ♥verwarmend, bedankt weer voor jullie lieve reacties meissies! !!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns