Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heb er weer eentje

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 18:31
Waar het eigenlijk op neer komt is een beetje op een nette manier met elkaar omgaan.
 
Gr. Rianne
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 18:52
Ik had net ook weer zoiets in mijn pmbox.............HEERLIJK die deleteknop.........pfoefffffff...... WEG! Wink
Het is net toveren
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 00:36
Goedenavond allemaal,
 
Begrijp ik het goed dat ik punten krijg? Waarvoor en wanneer dan? En waarom? Dat heeft niets met het onderwerp te maken maar ik zit het zo te lezen en ik vraag het me af.
Hanny
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:30
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Goedenavond allemaal,
 
Begrijp ik het goed dat ik punten krijg? Waarvoor en wanneer dan? En waarom? Dat heeft niets met het onderwerp te maken maar ik zit het zo te lezen en ik vraag het me af.
 
Iedere keer als je een reactie plaatst, op een onderwerp of iets van jezelf, krijg je een punt.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:35
Ik heb voor mezelf nu een limiet gesteld wanneer ik iets toestuur.
Zitten ze er onder qua points, jammer dan...
Voor degenen die het wel goed bedoelen (vaak zijn deze verzoeken ook netjes gesteld) en te weinig points hebben maak ik weleens en uitzondering. Ben totnogtoe 1x op de koffie gekomen....niets meer gehoord.
We zitten hier niet op het forum om het iedereen naar de zin te maken, toch?! Ik wil ook weleens wat....en dat wordt ook niet altijd ingevuld als ik met mijn vingers knip....that's life (in goed nederlands)
LOLLOLLOLLOLLOLLOL
 
Dames een hele fijne dag verder.Wink
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:43
Ik zit sinds 4 mei 2009 bij dit forum, weet je dat ik nu pas het punten aantal zie, mijn kleinzoon zou zeggen.........domme ikke...........
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:48
Dat puntenaantal kan toch niet bepalend zijn om een patroontje te ontvangen ? Embarrassed

Iemand die een full-time job heeft kan toch onmogelijk veel punten verzamelen in vergelijking met dames die de hele dag thuiszitten en ruim de tijd hebben om 1 of meerdere keren te reageren op elk topic ? Wink
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 09:49
zeker niet leuk als je patronen stuurd, en geen berichtje krijgt of ze wel zijn aangekomen Angry, want soms zijn dat véle pagina's
nu kijk ik op het profiel naar "last visit" en dan beslis ik of er gestuurd kan worden
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 10:02
Hoihoi,
Ik ben dus ook een newbie en ben eigenlijk wel blij met deze toppic. Het is moeilijk in te schatten wat er van je verwacht wordt op een forum als je nieuw bent. Ik stel me altijd netjes voor en kijk dan een beetje de kat uit de boom. Zoals iemand anders al zei, wil ik niet gelijk te bemoeierig overkomen. Maar ja, als ik dan een leuk patroontje zie ben ik ook gelijk helemaal enthousiast. Heb inmiddels ook al twee patroontjes van jullie ontvangen en ben daar heel erg blij mee. Maar het zal wel eventjes duren voordat ik een beetje weet wie wie is en hoe er over het algemeen gereageert wordt.
Maar het lijkt mij heel gezellig hier, en ik ga zeker mijn best doen om daar een steentje aan bij te dragen.
Groetjes,
Joke
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 10:51
inderdaad als nieuweling is het inderdaad misschien beter het rustig aan te doen en niet overal te hebberig op te springen, hier gaat het er ook een beetje over dat iemand zich enkel aanmeld, en zonder soms maar 1 enkel berichtje te plaatsen een pm stuurt en soms zelfs eist dat je dat maar verder naar haar door moet sturen, en dit is een toon waar vele van ons niet tegen kunnen en daardoor niet geneigd zijn om te helpen
Als het topic over het patroon gaat en de vorige vragen het patroon ook kun je altijd mee in de rij gaan staan en vragen maar dan hebben meerdere mensen de keus of ze jouw iets toe willen sturen en val je niet enkel 1 persoon lastig


Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 11:16
deze dame in kwestie is gisteren lid geworden alleen om mij een pm te zenden en daarna niet meer geweest.
lydia wijsbroek
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 11:47
Het blijft een lastig feit, op andere sites kom je nergens als je je niet eerst hebt voorgestelt. Bij de Baby born site moet je ook eerst voorstellen en dan krijg je een mailtje dat je geaccepteerd wordt en dan moet je nog eens vragen om een wachtwoord te krijgen, om op de site te kijken en een patroontje krijg je niet eerder voor dat je een bedankje hebt gestuurd. Misschien een idee, twee, drie keer terug keren voor je iets krijgt. Dat is voor een heleboel mensen al te veel moeite.Embarrassed
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 12:55
Ik gooi de telefoon er niet zomaar op, hoor. Ik kijk naar het nummer en dan besluit ik of ik zin heb om te kwekken of niet. Ik heb wel eens een pm gehad van een nieuwe en die gaf geen mailadres en het stond niet in haar profiel. Dus ik vroeg er om en kreeg een mail via de hobbydoos, dus nog geen mailadres om het patroon naar te sturen ,dus weer reageren en hè hè toen kon ik het sturen. Maar nu met dat warme weer vind ik dat te veel moeite. Hoewel, warme weer, ik ging naar de markt en was net voor de bui binnen. 12 graden, maar ik loop toch nog te puffen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 22:44
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik gooi de telefoon er niet zomaar op, hoor. Ik kijk naar het nummer en dan besluit ik of ik zin heb om te kwekken of niet. Ik heb wel eens een pm gehad van een nieuwe en die gaf geen mailadres en het stond niet in haar profiel. Dus ik vroeg er om en kreeg een mail via de hobbydoos, dus nog geen mailadres om het patroon naar te sturen ,dus weer reageren en hè hè toen kon ik het sturen. Maar nu met dat warme weer vind ik dat te veel moeite. Hoewel, warme weer, ik ging naar de markt en was net voor de bui binnen. 12 graden, maar ik loop toch nog te puffen.
 
LOLLOLLOL
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:05
 
Originally posted by vikike vikike wrote:

inderdaad als nieuweling is het inderdaad misschien beter het rustig aan te doen en niet overal te hebberig op te springen, hier gaat het er ook een beetje over dat iemand zich enkel aanmeld, en zonder soms maar 1 enkel berichtje te plaatsen een pm stuurt en soms zelfs eist dat je dat maar verder naar haar door moet sturen, en dit is een toon waar vele van ons niet tegen kunnen en daardoor niet geneigd zijn om te helpen
Als het topic over het patroon gaat en de vorige vragen het patroon ook kun je altijd mee in de rij gaan staan en vragen maar dan hebben meerdere mensen de keus of ze jouw iets toe willen sturen en val je niet enkel 1 persoon lastig

Soms is het wel moeilijk om niet te hebberig te worden hier hoorWink zoveel leuk dingen in de aanbieding.
Maar  ik vind wel dat je minstens het fatsoen moet hebben om te bedanken en als je wat terug kan doen of voor een ander moet je het zeker niet laten. Dat vind ik maakt het juist zo leuk hier in het forum je geeft en je krijgt en iedereen heeft wat voor elkaar over. 

helaas zijn sommige daar ongevoelig  voor die zijn gewoon echt hebberig.

Maar we houden het gewoon gezellig tochBig smile
 


Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:06
Ben ik weer. Ik ben echt verbaasd (blond) dat ik punten krijg voor reacties. Nu ik dat door heb gaat het trouwens wel lekker snel. Nog een andere vraag: die inschaling (goeroe, nieuw, etc) ik ging er altijd vanuit dat iemand ergens je stukken beoordeelt op kwaliteit, creativiteit en beheersing van de techniek. Hoe precies had ik nog niet uitgevogeld maar.......????? ook een kwestie van veel posten? Verder ben ik het wel eens met één van de voorgaande stellers. Als je full time werkt en nog wat zorgtaken hebt krijg je echt niet veel punten.
Hanny
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:16
Denk dat het ook niet primair over de punten gaat, maar als jij zo nu en dan je neus laat zien en gezellig bent, scoor je bij mij ook punten (die niet zichtbaar zijn)
Punten zeggen me dan ook niet veel, wel of iemand oprecht geïnteresseerd is in een ander (of het werk van een ander) of alleen maar post om haar eigen werkjes op te hemelen of om patronen te vragen.
Het zogenoemde 'good-will'' Big smile
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:30
Tja, lastig. Meestal zit ik s'avonds laat eigenlijk alleen te lezen wat er geschreven is. Ik vroeg me wel steeds af hoe alle forumbezoekers het ooit voor elkaar kregen om nog iets te maken want je bent zo maar een uur of twee kwijt als je eenmaal op het net zit.  Over het algemeen reageer ik niet maar die punten vond ik erg intrigerend. Net een songfestival. Daarvan vind ik ook de telling veel leuker dan de liedjes.
Hanny
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:35
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Ben ik weer. Ik ben echt verbaasd (blond) dat ik punten krijg voor reacties. Nu ik dat door heb gaat het trouwens wel lekker snel. Nog een andere vraag: die inschaling (goeroe, nieuw, etc) ik ging er altijd vanuit dat iemand ergens je stukken beoordeelt op kwaliteit, creativiteit en beheersing van de techniek. Hoe precies had ik nog niet uitgevogeld maar.......????? ook een kwestie van veel posten? Verder ben ik het wel eens met één van de voorgaande stellers. Als je full time werkt en nog wat zorgtaken hebt krijg je echt niet veel punten.
 
Zou niet best zijn. Dan  'promoveer' ik nooit en te nimmer. (vind ik ook niet echt belangrijk)
Van mijn gemaakte werkjes heb ik nog nooit een foto gemaakt om te plaatsen op het forum.
Tja en vraag me niet waarom. Sommige zijn best leuk, al zeg ik het zelf.
 
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:42
Maar hoe werkt het dan? (het heeft natuurlijk niets met het onderwerp te maken maar ik blijf het me af vragen). Straks lig ik er nog wakker van. Sneu toch?
Hanny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns