Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heb er weer eentje

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:44
hoe wat werkt?
Ik zou zeggen: snuffel lekker rond op het forum, doe je ding, ben je zelf en deel mee in al het moois wat er gemaakt wordt.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:53
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Maar hoe werkt het dan? (het heeft natuurlijk niets met het onderwerp te maken maar ik blijf het me af vragen). Straks lig ik er nog wakker van. Sneu toch?
 
Je hebt in ieder geval wel humor...Big smile  en voor straks alvast welterustenLOL.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 23:57
Jullie ook allemaal welterusten. Ik moet nog pakken want we gaan op vakantie en omdat er blijkbaar niets in onze caravan kan vanwege het gewicht mag er geen bolletje wol mee. En al helemaal geen breiboek. Wel een racefiets. Dat dan weer wel.
Hanny
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 07:55
zo gaat dat ,er was er eentje die garen te kort kwam voor een sjaal te maken ,mailde dat ik dat had (nog niks verstuurd)daarna niks meer van gehoord .
t is toch een kleinde moeite om te laten weten of het nog nodig is !
nee dusAngry
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 08:05
Tja, fatsoen is vaak ver te zoeken helaas....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
renzie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Januari 2012
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer renzie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 09:33
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Jullie ook allemaal welterusten. Ik moet nog pakken want we gaan op vakantie en omdat er blijkbaar niets in onze caravan kan vanwege het gewicht mag er geen bolletje wol mee. En al helemaal geen breiboek. Wel een racefiets. Dat dan weer wel.



Als ik wil dat er wolletjes mee gaat heb ik wel een mooi plekje er voor die niet opvalt, onder de voorstoel zit nog genoeg ruimte, alles plat leggen, kan zelfs nog breiboeken mee.
Hier word de caravan niet zwaarder van,het is maar een idee, een hele fijne vakantie.
Gr. Ria
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 09:39
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Nog een andere vraag: die inschaling (goeroe, nieuw, etc) ik ging er altijd vanuit dat iemand ergens je stukken beoordeelt op kwaliteit, creativiteit en beheersing van de techniek. 


LOL

Serieus? Wat grappig! Geen zorgen, hhoekstra, die punten en de bijbehorende namen weerspiegelen echt alleen hoe vaak je post, niet hoe mooi of lelijk je werkstukken zijn.


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 11:54
Het is wel een idee om punten te geven voor creaties in die rubriek, net als bij het songfestival. Ik kijk al jaren niet meer, maar ik genoot altijd van "hhoekstra ten points, hhoekstra dix pointes enz" om maar even een voorbeeld te geven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 13:16
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

...en omdat er blijkbaar niets in onze caravan kan vanwege het gewicht mag er geen bolletje wol mee. En al helemaal geen breiboek. Wel een racefiets. Dat dan weer wel.


Heb een dagje forumvrij gehad (zalig shopdagje Utreg gedaan) en lees nu met een grijns van oor tot oor dit topic en bij dit antwoord moest ik echt erg lachen, tis toch wat he LOL

Helaas is het onderwerp "goed fatsoen" al tig keer voorbij gekomen en we blijven ons met zijn allen ergeren aan dezelfde dingen die helaas door Renske niet opgelost kunnen worden. Dat geeft ook niet want wij mogen toch uitgaan van normaal gedrag en dat je iemand behandelt zoals je zelf behandeld wenst te worden?
Het vervelende van dit terug kerende onderwerp is wel dat "oudgedienden" minder tot niet meer online komen, dat steekt mij nog het meest...

En voor de mensen die met schaamrode kaakjes beaamden dat ze hier ook hebberig werden van al die mooie patronen en als newbies ook enthousiast reageerde "mag ik ook"... Ikke ook Embarrassed Weet dat ik me ongeveer 24 cm groot voelde worden, heb toen een uurtje verdiept in het forum en was sinds dat uurtje verslaafd. Weet ik dat hier enorm veel lieve mensen zijn die je heel graag met alles willen helpen MITS je op een fatsoenlijke manier en met interesse in het forum (en niet alleen hebben hebben hebben) bewandeld.

mevrouw de uil heeft gesproken Tongue

ps die punten hebben totaal geen functie, geeft alleen maar aan hoeveel berichten je hier hebt gepost. Dat kan zijn omdat je overal bij de creaties "gaaf, mooi, geweldig" reageert of op elk onderwerp. Sommige posten alleen een eigen creatie en verder niets, toch zullen dat net zulke enthousiastelingen zijn als de spammers (zoals ik).
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2012 om 19:59
Dis is inderdaad een steeds weer kerend probleem. En ik blijf maar niet snappen waarom het soms mensen zoveel moeite kost om te bedanken. Uiteindelijk is daar nog nooit iemand aan dood gegaan.

En heel eerlijk gezegd: in het begin toen ik net forumlid was, ben ik me ook wel te buiten gegaan aan het vragen van allerlei patroontjes Embarrassed. En daarvan heb ik altijd getoond dat ik er blij mee was. En op mijn beurt heb ik ook de nodige mensen wel aan patroontjes geholpen, maar je leert er wel van. Ik ben ermee gestopt om op ieder mailtje of pmmetje te reageren
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 09:56
ik had er vanmorgen ook weer eentje die om een patroon vroeg. Nou heb ik dat patroon ook echt niet meer, dus kon dat haar melden.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 10:38
Beetje laat, maar toch nog even mijn reactie. Moet altijd op dit soort topics reageren, van mezelf... Achja, wie het niet wil lezen, mag het gerust overslaan ;)

Sinds de vorige grote onrust op het forum heb ik mijn forum strategie een beetje, behoorlijk veel eigenlijk, aangepast. Ten eerste, ik kijk niet meer elk moment van de dag op het forum. Scheelt veel tijd, echt waar. Tijd die je dan weer kunt besteden aan andere dingen. Beetje haken of breien, lekker met de hond wandelen, zoiets...
Daarnaast ben ik heel selectief in welke berichten ik lees. De berichten van een bepaald aantal mensen lees ik altijd wel. Die zijn bij mij gewoon favoriet, kan er niets aan doen ;) Vragen om patronen hoef ik van mezelf niet op te reageren. Ik heb er een dagtaak aan gehad om mensen maar te voorzien van patronen. En zo langzamerhand stroomde mijn eigen archief ook gigantisch vol, want zo her en der komt er dan ook nog wel eens wat aan patronen jouw kant uit. Soms leuke patronen, maar meestal patronen waarvan ik nu al weet dat ik er eigenlijk toch niets mee ga doen. Weg ermee. Scheelt ruimte... Maar goed, weer even terug naar het reageren op patronen. Het is vrijwillig! Het hoeft niet. Heb je geen zin, dan reageer je gewoon niet. Dat negeren gaat me inmiddels zo goed af, dat ik het hele forumgedeelte met bedelberichtjes gewoon niet eens meer open. Werkt goed!

Heeft dat alles ook minder positieve gevolgen? Zeker... Ik ken driekwart van de huidige forumleden niet ken. Is dat erg? Nee hoor. Je leert ze vanzelf kennen. Voordeel hiervan? Je leert alleen de mensen kennen die blijven hangen. Goh, laten dat nou net de mensen zijn die ik wil leren kennen!

Zo, ik heb gesproken. Haast u allen richting haak- dan wel breiwerk. Het zonnetje schijnt. Geniet!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 11:27
Hoezo het zonnetje schijnt? Ik was net lekker buiten aan het snoeien en wieden en kreeg een gratis douche. Twee katten afdrogen, die me hielpen in de tuin en maar weer achter de laptop gekropen met een bakje senseo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns