hebben jullie ook vreemde eetcombi's |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | ||
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
wat is boskes kaas? |
||
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik doop chocola in m'n thee en eet bij het avondeten altijd ketchup bij vlees (behalve kip en vis)
|
||
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dit deden wij precies ook zo vroeger en daardoor mijn kinderen ook.Wat leuk zeg
|
||
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Vroeger maakte mijn vader zuurkool stampot.
Deze aten we niet zo, maar deden het op de boterham. Wat ook lekker is, zuurkool stampot met shoarma. En dan in een pita broodje met rode hot saus eroverheen Hmmmmm Klink raar , maar moet het maar eens proberen. Ik heb het een x gemaakt toen ik mijn verjaardag vierde en mijn familie kwam eten. Iedereen keek vies. Maar uiteindelijk hebben ze niet gegeten maar gevr.... Whahahaha |
||
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
klinkt best lekker,ga het ook eens proberen.
|
||
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Een boke is een boterham |
||
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
|
o,een boterham met kaas?!
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
In het boekje Thuistaal stond : bokelo met kokelapie, wat een boterham met chocoladehagelslag bleek te zijn. Je zult maar moeten oppassen op een apie die een bokelo kokelapie wil eten en anders niets.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
in het vlaams front is het muizestrontjes. |
||
|
||
Amethyst
Duizendpoot Lid sinds: 09 Augustus 2014 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 134 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als je het op taal/dialect wil gooien, als ik thuis bij mijn moeder ben en dan vooral in de winter, gaan we muis eten. (vertaald zich als warm eten of stamppot, wortelmuis bijvoorbeeld:hutspot, maar dan wel op zijn veluws met bruine boontjes erdoor.)
|
||
All true artists, whether they know it or not, create from a place of no-mind, from inner stillness
|
||
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wij vinden gekookte aardappelen geprakt, met gekookte andijvie lekker met een scheutje ketjap erover
|
||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
is wel geen vreemde combinatie maar wel wreed lekker : een hard lang broodje met tonijnsla en daar ananas op
|
||
|
||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
||
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |