Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

helemaal blij

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 09:27

wat een goede uitslag...eindelijk is de onzekerheid weg en de oortjes van de kinderen staan altijd op scherp...als je denkt dat het ze ontgaat lijken ze het toch te horen en zeker te voelen.

ik hoop dat je moeder niet al te lang hoeft te wachten en dat je er nu helemaal er kunt zijn voor haar.

wens jullie heel veel sterkte en hopen dat alles goed verloopt

jose

Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 10:22
Wat heerlijk, die goede uitslag. En kinderen pakken inderdaad heel veel signalen op, ook al wordt het niet uitgesproken, maar aan de andere kant zijn ze ook heel flexibel.
Gelukkig maar, toch? Gr.Wil
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 13:13
Geweldig. Wat een goed nieuws voor jou en je gezin. Nu alleen maar hopen dat je moeder snel geholpen kan worden, dan komt er helemaal rust. Voor nu in ieder geval ben ik blij voor je
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 13:39
Wat een fijn nieuws.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 13:44

Ja Esther,

dat is inderdaad héél goed nieuws,

Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 15:21

Heys Esther

Heerlijk zo'n goede uitslag, nu weer lekker vooruit kijken en genieten van iedere dag.

Groetjes

[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">

http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 15:28

Hoi Esther

Dat is heel goed nieuws ,maar automatisch denkt een mens toch het ernstige .Nu kunnen jullie genieten van een goede vakantie en veel samen optrekken en plezier beleven

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 16:35
Fijn dat je zulk goed nieuws hebt te vertellen.

Mocht je een steek voelen rechts onder je ribben, wel meteen naar de huisarts gaan, en niet wachten zoals een bepaalde dommerik met oudjaar deed. Zelfs kleine galsteentjes kunnen soms grote pijn en narigheid veroorzaken.

Ik ben nu twee maanden galblaasvrij en ik heb me in geen jaren zo lekker gevoeld als nu.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 17:04

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Fijn dat je zulk goed nieuws hebt te vertellen.

Mocht je een steek voelen rechts onder je ribben, wel meteen naar de huisarts gaan, en niet wachten zoals een bepaalde dommerik met oudjaar deed. Zelfs kleine galsteentjes kunnen soms grote pijn en narigheid veroorzaken.

Ik ben nu twee maanden galblaasvrij en ik heb me in geen jaren zo lekker gevoeld als nu.

bedankt magtelt voor je berichtje. De arts heeft me vertelt waar ik op moet letten als ik pijn krijg. Als het goed is kon je ook niet stil liggen maar moest je bewegen. tenminste dat is wat de arts mij vertelt heeft. maar ik weet dat het ernstig kan aflopen want dat heb ik vorig jaar bij mijn schoonzus gezien. die was door de pijn 30 kilo afgevallen. maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 14:09

Esther ...GOEDS NIEUWS......altijd fijn om te horen.................

ook bij mij hebben ze bij toeval galstenen ontdekt,  ik weet niet wat ik moet voelen als ik er last van krijg, heb wel veel last van zuurbranden gekregen....

groetjes geesje
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 14:20
esther wat geweldig nieuws heb je gehad,2 maanden dat mama moet wachten op de operatie gaan ook snel voorbij,sterkte voor de toekomst,
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 14:33

Super nieuws Esther!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 14:48
Dat is goed nieuws Esther!!
Bij ons in de fam (vaders kant) komt het ook vaker voor.
groetjes miranda
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 15:24
Originally posted by geesje geesje wrote:

Esther ...GOEDS NIEUWS......altijd fijn om te horen.................

ook bij mij hebben ze bij toeval galstenen ontdekt,  ik weet niet wat ik moet voelen als ik er last van krijg, heb wel veel last van zuurbranden gekregen....

Zuurbranden kan een teken zijn dat ze beginnen te irriteren. Zo begon het bij mijn schoonzus ook. Maar na een half tot 3 kwart jaar kreeg ze pijnen aan de rechterkant net onder de borst. Na vele onderzoeken bleken het bij haar galstenen te zijn.

Mijn arts heeft dan ook verteld dat als je rechts boven in de buik steken krijgt en dan niet kunt blijven liggen omdat de pijn dan alleen maar erger wordt het niet goed is en ik contact op moet nemen met de huisarts. Dus ik zou het gewoon in de gaten houden als ik jou was.

Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 17:34
oohh Esther, DANKJEWEL voor je reactie, het  begint  inderdaad  r-boven wat geirriteerd te worden, dus geen pijn..... maar gevoelige lichte prikjes....niet de hele dag door, ik moet 11 nov. terug en mocht het eerder nodig zijn dan zal ik zeker aan de bel trekken.........
groetjes geesje
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 17:45
Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen!
Heel veel sterkte de aankomende tijd met je moeder
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 17:52
Dit is inderdaad goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat er een hele last van je schouders afgaat.
Mijn schoonvader heeft een aneurysma in de buik. Dat hebben ze in NL gemeten en toen is het aardig snel gegroeid (door hoge bloeddruk). Ze zijn nu 2,5 maand bij ons in thailand. Hier hebben ze ook nog een keer gemeten. De bloeddruk is goed en het groeit niet meer. Mijn schouders zijn ook een stukje lichter geworden.

Veel sterkte voor je moeder tijdens het wachten en de operatie.

Groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 18:14
wat een goed nieuws!!!!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juni 2011 om 22:11

Originally posted by malofa malofa wrote:

Dit is inderdaad goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat er een hele last van je schouders afgaat.
Mijn schoonvader heeft een aneurysma in de buik. Dat hebben ze in NL gemeten en toen is het aardig snel gegroeid (door hoge bloeddruk). Ze zijn nu 2,5 maand bij ons in thailand. Hier hebben ze ook nog een keer gemeten. De bloeddruk is goed en het groeit niet meer. Mijn schouders zijn ook een stukje lichter geworden.

Veel sterkte voor je moeder tijdens het wachten en de operatie.

Groetjes Wenke

Zo dat is niet niks.

Mag hij daarmee gewoon vliegen dan?

lijkt mij dat hij dan door de druk kan verzwakken, maar ik ben dan ook geen arts.

moet hij ook geopereerd worden?

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 09:15
Hoi Esther, wat een fantastisch nieuws voor jullie allen Zeker valt er een last van jullie schouders, het is een heel ander vooruitzicht. Beterschap voor je moeder.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.426 seconden.
Lang Yarns