Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

helemaal blij

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2011 om 17:26
Heerlijk zo'n goed nieuws, wat zal dat opluchten!
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2011 om 10:25
Wat fijn. Heerlijk dat je goed nieuws hebt. 

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 05:47
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

Originally posted by malofa malofa wrote:

Dit is inderdaad goed nieuws. Ik kan me voorstellen dat er een hele last van je schouders afgaat.
Mijn schoonvader heeft een aneurysma in de buik. Dat hebben ze in NL gemeten en toen is het aardig snel gegroeid (door hoge bloeddruk). Ze zijn nu 2,5 maand bij ons in thailand. Hier hebben ze ook nog een keer gemeten. De bloeddruk is goed en het groeit niet meer. Mijn schouders zijn ook een stukje lichter geworden.

Veel sterkte voor je moeder tijdens het wachten en de operatie.

Groetjes Wenke

Zo dat is niet niks.

Mag hij daarmee gewoon vliegen dan?

lijkt mij dat hij dan door de druk kan verzwakken, maar ik ben dan ook geen arts.

moet hij ook geopereerd worden?

Ja, hij mag gewoon vliegen, dat is nagevraagd. En nu blijkt dat het (nagenoeg) niet meer groeit is er ook geen angst meer voor de terugweg. Uiteindelijk zal hij wel geopereerd moeten worden. Wanneer ligt aan de snelheid van t groeien. de operatie zelf is ook niet risicoloos, dus stellen ze zo lang mogelijk uit.

Groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2011 om 11:08

Hallo Esther,

Ik lees nu je berichtje pas. Wat fijn dat je zo'n goed nieuws kreeg. Met je moeder is het natuurlijk wel zorgelijk, ik wens je daar dan ook veel sterkte mee.

Blijf positief denken, dat help veel genezen.

Lieve groetjes TONY

TONY
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns