Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

help !! karisma square

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 08:51
ik heb er nu 5af en de 6e is in demaak
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 10:42
Mooi gemaakt, ben zelf bezig met mijn eerste. En dan ook nog in dezelfde kleur om te oefenen.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 10:50
Ik vind het soms juist makkelijker om af te hechten en een nieuwe kleur erbij te pakken. Dan kun je op de makkelijkste plek weer beginnen. De laatste toeren die begin ik bijv. altijd in de hoek met het grote boogje (2x 6 stokjes, tussendoor 2 lossen), omdat je dan het netste resultaat krijgt... Eerder begon ik gewoon in het midden (bij een klein boogje van 2x4 stokjes, tussendoor 1 losse) en dat wordt toch niet helemaal netjes bij mij...
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 10:56
zou iemand mij het schema kunnen toesturen, volgens m'n man (opa) is dit de perfecte manier om van alle restjes af te komen. heb gelukkig alle restje op soort gesorteerd in een doos liggen, maar het wordt veels teveel.
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 11:31
Bij mij zitten er ook 4 stokjes in de kleine boogjes.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 11:32
Ze zijn leuk Monique! Mooi in deze kleurtjes 
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 11:35
@ Lydia: ik stuur het je vanmiddag. Ben nu op het werk en kan niet bij het document. Als iemand anders het eerder kan sturen, helemaal prima. Laat het hier dan even weten, anders heeft Lydia er twee (kan opa ook haken? )
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 11:58
nee jammer genoeg niet, we hebben boven 2 logeerbedden voor de kleinkinderen en een poppenbed ernaast, het poppenbed heeft al een grannydekentje, nu wil hij het ook voor de 2-1persoonsbedden, als ik niet genoeg restjes heb mag ik bijkopen (o jee carte blanche - daar zal ik maar gebruik van maken)
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 12:15
@ l.wijsbroek haakschema komt in jouw mailbox gevlogen


Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 12:29
@ Vikike: bedankt!

@ Lydia: wil je toevallig niet twee dekens maken? Een winter en een zomervariant?
Mocht je nog meer patronen willen van granny's, dan weet je me te vinden, toch?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2011 om 12:54
heb hem binnen super bedankt vikike
lydia wijsbroek
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2011 om 15:33
Heb er inmiddels 46 af!
Back to Top
sunny View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sunny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 14:15

Het loont om oude topics af te struinen :) Vind de blauw witte squares hierboven geweldig ! Heb toevallig laatst een heel bonte versie gemaakt met een andere square  (mhh moet ik eens een foto van maken)

Zou ik dit patroontje ook mogen ontvangen...... het waait en regent hier buiten echt weer om met vrolijke kleurtjes bij de kachel aan de slag te gaan

Bedankt !

 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 15:04
Sunny, dit is een patroon van Drops
Het staat daar wat onhandig omschreven (vind ik). Maar probeer het en kom je er niet uit, gebruik dan "zoeken" hier, er zijn wat verschillende topics over deze deken gemaakt en uiteindelijk lukt het goed en is het redelijk makkelijk te maken.
Mijn deken is denk ik wel qua aantal vierkantjes wel klaar, nu nog in elkaar zetten
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 15:10
sunny heb je het patroontje toegstuurd
lydia wijsbroek
Back to Top
sunny View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sunny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 15:25

Oh sorry Prideke, dat had ik niet helemaal begrepen :)  Ik ga me eraan wagen.Ben benieuwd hoe je deken er klaar uitziet... !

@Lydia, bedankt ! Leuk wordt helemaal vrolijk van al die nieuw te maken projectjes :) !

 

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 19:55
Succes met het maken! Pas wel op... het is extreem verslavend. Steeds wil je weer een vierkantje af hebben 
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2012 om 20:14
Zie dat je het patroon inmiddels ontvangen hebt. Op mijn blog (klik op
www) kun je zien hoe mijn deken geworden is.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 08:14

Hoi allemaal,

allereerst de aller beste wensen, veel geluk, gezondheid en succes in het komende jaar.

Ik had eerst zoiets met granny's ik waag me er niet aan nu heb ik een babydeken gemaakt voor een vriendin en vind het echt heel leuk

Ik heb zeeman niagara gebruikt en dan trekt het toch wel een beetje op de laatste..... zou ik hem op een flanellen luier vastnaaien????

 

En wil iemand mij het schema van deze granny sturen?

Wat is mooier? De zeeman of de wibra of katia katoen????

 

Groetjes Chantal

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
sunny View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 68
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sunny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2012 om 09:14

@Simone, ik weet dat  het heel verslavend is  heb net twee stoelhoesjes af (nou ja bijna kom nog wat katoen te kort en de winkel had niet meer op voorraad grrr) waaronder eentje met granny squars. En onlangs een heel fleurig dekentje gemaakt met granny squares en bloemen zie dit patroon http://www.magic-colours.nl/?p=2262

Bedankt voor je hulp !

@Ieke heb even gespiekt, mooi geworden zeg wat een lap !

 

 

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns