herkennen jullie dat? |
Reageer
|
Pagina <123 |
| Autheur | |
Jolly
Hobbywonder
Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Maart 2012 om 07:58 |
|
Ik hou ook niet van rommel maar ga rustig zitten haken terwijl er nog genoeg te doen is in huis, maar dan wel tijdens het koffiedrinken.
|
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
|
Lisette1985
Duizendpoot
Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 174 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Maart 2012 om 08:36 |
|
Ik ga ook rustig zitten haken terwijl er nog zat te doen is in het huishouden. Maar van de andere kant... mijn huis is 80 vierkante meter, als ik me flink kwaad maak is het hele huis in 2 uurtjes spik en span. Enige wat weleens rommelig kan zijn is de woonkamer, boven moet alles altijd spik en span zijn anders kan ik niet slapen... |
|
![]() |
|
saskia welmoed
Hobbywonder
Lid sinds: 01 September 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 399 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Maart 2012 om 10:29 |
|
Dit staat bij mij op de deur van mijn "hobbykamer": Creatieve mense3n hebben geen rommel creatieve mensen hebben overal ideeën liggen ! zegt genoeg, dacht ik zo groeten, Saskia Welmoed |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Maart 2012 om 23:27 |
|
mijn dochter (vlinderkind) was 6 jaar en had een slaapkamer vol met prullaria, als ik haar kamer had schoongemaakt liep ze te mopperen, want niets stond goed op z'n plaats, dus besloot ze het maar zelf te doen, gewapend met een stofdoek ging ze naar haar kamer. een uurtje later kwam ze terug. Ik zat op dat moment thee te drinken met m'n schoonzus en ze zei vol trots mam, alles is schoon en alles staat zoals ik dat wil, oh fijn schat waar heb je de stofdoek uitgeslagen, heb je het raam opengemaakt. Ze was diep verontwaardigd, ben je nou mal, dan ziet iedereen wat een stofzooi het was, heb hem gewoon in de slaapkamer uitgeklopt. Nodeloos te zeggen dat wij onze thee bijna weer hebben uitgepiest van het lachen.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Maart 2012 om 08:45 |
|
Ik heb meestal een klein mandje (kinderboodschappenmandje van de action 0,79) naast me staan met het haakwerk erin. Maar als je dan op tafel kijkt ligt daar wel een schaartje, draadjes, naald.
![]() Maar als het huishouden klaar is zit ik toch wel rustiger te handwerken. |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
KaVL
Duizendpoot
Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 13 Maart 2012 om 08:58 |
|
Dankzij mij lieve poezen kan ik niet anders dan alles weer op te ruimen, want wat is er leuker dan achter zo'n bolletje wol aan te lopen, de schaar van tafel te duwen, de afgeknipte draadjes op te eten, of het plukje vulling dat bleef liggen uit mekaar te halen.. Ik hou de projectjes waar ik aan bezig ben bij mekaar in een doos zodat ik er de volgende keer weer meteen aan kan verder werken. Werkt best ordelijk, dankzij mijn vriendjes :) |
|
|
*Groetjes*
° Karen ° |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <123 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |