Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHersenspoeling

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Onderwerp: Hersenspoeling
    Posted: 12 Oktober 2007 om 16:11
iedereen die dit mailtje leest, wordt bij deze gehersenspoeld en vergeet alle negatieve gedachten en ongezellige of hebberige of boze gevoelens. Alleen gezelligheid blijft er over. we beginnen gewoon allemaal overnieuw, ok??

dus hay, ik ben knitalot, 26 jaar, brei knuffels, kragen, afghans, en houd ook erg van lezen. Ik ben benieuwd wat dit forum is en hoop jullie allemaal te leren kennen. overdag werk ik bij een deurwaarder en 's avonds doe ik vrijwilligerswerk voor een stichting dat kinderen sponsort in arme landen
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 16:23

Oja, en dan stellen we ons allemaal opnieuw voor en dan worden we een grote blije familie!

Ik ben Pluk, ik ben 20 jaar, ik kan breien en haken. Ik haak graag knuffels. Ik brei minder, als ik brei brei ik een truitje of ik maak iets kleins en leuks wat ik op internet gevonden heb. Ik heb ook erg veel lol in patronen bekijken en lezen en er zijn altijd honderdduizend dingen die ik nog wil maken.

Buiten frutselen houd ik van schrijven, lezen, internet en verwondering.

Hoi :)

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 16:35

He leuk,ik ben corry,ben oma van drie kleinkinderen,sylke van 6 ,jelle van 3 en myrthe van 4 maanden.Ik brei en haak graag verder doe ik aan figuurzagen,schilderijtjes maken,lezen schiet er bij in, ma ar vindt ik wel leuk.

Tegenwoordig zit ik nogal eens achter de pc,er valt veel leuks te beleven daarmee,ik denk dat ik hier op dit forum nog wel een tijdje blijf hangen,lijkt me erg leerzaam.

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 16:44

Dit vind ik een originele manier van herstarten. Ik doe mee.

Hoi, ik ben Rosemarie, een "newbie" die al een aantal weken dagelijks even op de site kijk. Ik ben 39 jaar. Heb gelukkig vroeger leren haken, breien, borduren, naaien enz. Nu komt er weer een tijd aan voor mij, dat ik kan gaan fröbelen. Heb wat dingetjes gemaakt. Begonnen met borduurkaarten, via kruissteekpatroontje naar poppenkleertje breien. (Nu mee bezig).

Ik heb 3 kinderen, 13-12-5 jaar, en zit nu eigenlijk iets teveel en te vaak op internet te surfen, en met jullie mee te lezen. Heb inmiddels zoveel leuke dingen gezien, dat ik eigenlijk niet goed weet waar mee te beginnen. Volgende uitdaging is foto's plaatsen bij mijn creaties.

Tot gauw, Rosemarie

 

 

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 16:50

hallo,

Ik ben Eugenie 38 jaar, ben getrouwd en heb twee zonen een van 10 en een die afgelopen maandag 14 jaar is geworden. ik ben gek op handwerken, (breien en haken en mazen vind ik ook leuk) heb laatst een borduurpakketje vn popcorn gekocht. vind patronen heel leuk. en ben lekker chaotisch dus met 100 dingen tegelijk bezig en wil alles leren en vind(bijna) alles leuk om te doen of te proberen.

 


~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 17:07

hallo allemaal! ik ben chrisje, 41 jaar, ben gehuwd en heb een dochter van 11 en eentje van 15. Ik werk niet meer buitenshuis en heb dus heel weinig tijd...

Ik vind haken en breien leuk en mij krijgen ze op dit forum niet meer weg, hoe hard ze ook hun best zouden doen! Ben dol op mijn (hopen) huisdieren en ga graag wandelen met de honden. 

verder doe ik net als lisa vrijwilligerswerk voor kansarme kinderen in het buitenland... (vertel jij eens wat meer hierover, lisa, als je wil?) Ik heb daar drie sponsorkindjes: twee in Sri Lanka en eentje in India.

Ik lust geen rode kool, en mijn gewicht is wat schommelig...

Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 17:23

Hoi. Ik ben Edith, 45 jaar oud (sinds kort), getrouwd en ik heb een zoon van 25. Mijn grootste hobby is breien, ik heb altijd een breiwerkje in de buurt liggen. Ik experimenteer graag met garens en patronen. En verder doe ik af en toe wat naaiwerk en ben ik aan het droogvilten.

Verder heb ik ook veel huisdieren: een hond, een kat, zes konijnen, acht kippen en twee hanen.

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 17:44
hey Chrisje, ja dat is goed. Ik werk voor een christelijke hulporganisatie. Mensen sponsoren een kindje in een arm land, wat inhoudt dat ze geld overmaken maar er ook voor kunnen kiezen om te schrijven met dat kindje. Die brieven vertaal oa ik dan weer. In het land zelf zijn er ook weer vertalers. De persoonlijke betrokkenheid van de sponsor heeft bij het kind een ongelofelijk positief effect als het gaat om eigenwaarde, bevestiging en hoop voor de toekomst. In het land krijgen ze zowel medische hulp, een opleiding, gezonde voeding, en hun ouders krijgen ook begeleiding. Tevens is er de mogelijkheid voor bijbelonderwijs daar het wel een christelijke stichting is. maar de ouders van het kindje hoeven dit niet toe te staan, het is een vrijwillige optie. Wel zitten de kinderen ook bij een project waar leuke spelletjes worden gedaan etc zodat ze hun problemen vergeten van elke dag. Ik vind het heel mooi om hier deel van uit te maken en de brieven zijn ook zo vertederend. 1 kindje schreef naar zn sponsorouders dat ze heel blij mochten zijn dat ze zijn sponsors waren, want hij werd de nieuwe president van Ghana. dat is toch lief? Zelf heb ik 2 sponsorkindjes, Joseph in de Filipijnen en Angel in Ecuador. allebei 5 jaar en snoepjes! ze kunnen ook heel mooi tekenen
Back to Top
Suzanne.vnh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 Maart 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 299
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 17:47
Hoi hoi,
Ik ben Suzanne, 21 jaar. Ik studeer toerisme in Gent.
Ik ben pas een jaartje ofzo bezig met breien en haken maar ben al helemaal verslaafd! Heb een ietwat wanordelijke aanpak dus heb altijd superveel onafgewerkte projecten rondliggen letterlijk overal zowat in mij kot.
Ik ga lees graag boeken en ga graag es snowboarden, wandelen in de duinen met de hond is één van men favo bezigheden.
Ben helemaal gek van banaan-chocoladecake!
Van breiwerken uittrekken, overbevolkte trams en duiven krijg ik de kriebels.
Ik vind het super om de creaties van anderen te bekijken op het forum dat geeft me telkens weer de drang zelf weer aan de slag te gaan.
Ik ben helemaal voor die gezelligheid!
Groetjes Suz.


Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 18:13
Ik ben Teunie ik ben nog 43 jaar, daar komt in de laatste maand van het jaar echter verandering in Ik houd van haken,breien en ik spaar beren. Ik ben buschauffeur in Utrecht en daar woon ik ook samen met mijn mannetje. Ik hoop dat ik het hier heeeeeeeeeel erg naar mijn zin zal hebben, maar daar ben ik eigenlijk wel een beetje heel erg van overtuigd.
Groetjes Teunie
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 18:21

hallo liefhebbers van handwerken,

als trouwe  bezoekster van dit forum, kan ik natuurlijk niet achterblijven. nou, daar gaatie dan: mijn naam is femke, ben een getrouwde  vrouw van 39 zomers  jong. wij hebben twee zonen   : egbert van 15 en frank van 12. mijn hobby's bestaat voornamelijk uit breien en zelf kaarten maken . maar de laatste tijd zit ik zoveel achter de computer o.a op dit forum dat ik aan breien bijna niet meer toekom . daarnaast werk ik als part-time postbezorgster (selektmail) en oppasmoeder.

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 19:19
hallo hobbydoos-vriendinnen ook ik wil niet achter blijven.ik ben Diana en 46 jaar jong   ,getrouwd en moeder van janco 26 en rodina bijna 25.mijn hobby's zijn breien,haken en fotograveren.verder werk ik als interieurverzorgster 7 dagen per week.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 19:27

hallo allemaal ik ben puck 65 jaar ben getrouwd met jan een lieve man.mijn hobby,s zijn breien haken,lezen,woon al 10 jaar in frankrijk met heel veel plezier.brei en haak voor het goede doel resto du coeur. kopen voedsel enz.voor de arme en een ouder gezinnen.ben daar de enige nederlandse,dus goed voor de taal.die ik natuurlijk niet helemaal beheers maar daar bij de club heel veel om kan lachen.heb kippen en 2 poezen.dit was het zo beetje.

groetjes puckTongue

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 19:32

Hoi,

Leuke manier van hersenspoelen! Goed initiatief, hebben we even nodig. Mijn naam is Carla, 38 jaar (gelukkig) getrouwd en een wij hebben een heerlijk ventje van vijf jaar. Ik ben dol op breien en haken en heb nog zoveel op de plank liggen, dat ik eigenlijk chronisch last heb van tijdgebrek (maar ja, wie niet).

Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 19:35

hai allemaal welkom hier

ik ben tine ben 29 jaar en moeder van twee dames van 4 en 6 jaar,in me dagelijks leven ben ik huisvrouw,mamma en werk nog tien uur per week in de thuiszorg. daarnaast wil mijn man natuurliijk ook nog enige aandacht. we hebben een hondje en vier vissen,alleen eentje drijft wat doelloos in de kom om en ademt soms nog wat,dus ben bang dat het er straks nog drie zijn

ik brei heel erg veel soms haak ik wat ,maar ik kan het nog niet zo goed,verder mag ik graag kaartborduren en scrappen maar voor de laatste twee dingen heb ik weinig tot geen tijd meer over.

groetjes tine

groetjes tine
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 19:49
Voorstellen heb ik precies een jaar geleden al gedaan.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 19:50

Originally posted by corine corine wrote:

Voorstellen heb ik precies een jaar geleden al gedaan.

we zijn gehersenspoeld door Lisa, corine, dus dat weten we niet meer...

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 20:19

Originally posted by corine corine wrote:

Voorstellen heb ik precies een jaar geleden al gedaan.

kom op corine,we zijn het echt vergeten.

Back to Top
claudine View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 September 2005
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 496
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 20:24
Hallo,
Ik ben Claudine, 42 jaar, gehuwd en 2 dochtertjes, eentje van 10 en eentje van 6. Ik hou van allerhande handwerken, breien, borduren, naaien en ook soms lezen.  Hou ook enorm van dit forum, niet altijd actief maar vind het leuk om jullie tekstjes te lezen.
Ik werk in Gent en net als Suzanne is het niet leuk in die overvolle trams.
groetjes
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 20:32
Kijk maar bij voorstellen 12-10 2006
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns