Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHersenspoeling

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 21:16
hallo ik heb mezelf nog niet zo lang geleden voorgesteld.mijn naam is janny ben getrouwd en heb 4kinderen twee zonen van 29 en 32 en twee dochters van 18.
Back to Top
Hil7 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 184
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 21:35

Hallo Allemaal,

Ik ben Hil en ben (schrik niet...........75) niet piep dus maar ook niet stok.

Denk wel dat ik zo'n beetje de oudste ben, maar voel me niet zo.

Ben alleenstaand en heb een dochter van bijna 50 en een zoon van 47 die zijn wel getrouwd. Heb een kleinzoon van 22 en een kleindochter van 19 en mijn zoon heeft een zoontje van bijna 6 jaar. Breien doe ik graag en haken ben ik (echt wel) aan het leren maar schiet nog niet hard op. Heb het afgelopen jaar teveel in zieknhuis gelegen na een hartoperatie, maar krabbel langzaam maar zeker weer omhoog. Wens iedereen veel creatieve uren toe.

Groetjes van Hil

Hil7
Back to Top
christa25 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 24
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 21:39

Ik ben 27 jaar. Mijn hobby's zijn. Hebben jullie even . Ik scrapbook maak kaarten, schilder, mozaik, heb een tijdje miniatuurbreien gedaan om op babykaartjes te verwerken. En nu ben ik begonnen met haken. Als mijn tijd hier nog niet vol genoeg mee zit. Werk ik 40 uur in de week of meer als Financial Account Manager klinkt interessant dus vertaling doodgewoon boekhouder. Ben net begonnen met tennisles vorig hobby's allemaal zittend en een mens heeft ook wat beweging nodig. Bijna vergeten in november start ik een nieuwe opleiding. En daarnaast breng ik graag tijd door met mijn vriend. Uiteten gaan vindt ik ook heel leuk.

Maar ik maak altijd tijd vrij om even op dit forum te kijken.

 

Gaan er nog mensen van dit forum naar de kreadoe. Weet iemand welke kraampjes daar leuk zijn voor haken??

 

 

 

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 22:22

dit is leuk dus ik doe mee hier komt ie ik heet Thea ben 55 jaar getrouwd met Henk wij hebben 3 dochters en 3 schoonzonen en 2 kleinkinderen Anne van 1 jaar en Tom van 8 maanden en nummertje 3 komt in maart volgend jaar ik hou van haken naaien en zwemmen nou dat was het wel zo'n beetje

groetjes Thea
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 22:32

Ik doe gezellig met jullie mee.

Ik ben Ilona, 38 jaar, getrouwd met Paul en trotse mama van Jennifer die maandag 4 wordt en Naomi, van 8 maanden. Ik hou van haken en breien en achter de computer zitten. Verder werk ik parttime in een callcenter waar ik gelukkig niet zelf hoef te bellen maar gebeld wordt.

We zijn in mei verhuisd en nu volop bezig met de laatste loodjes van een verbouwing.

Ik heb voorgesteld om op 20 januari 2008 een hobbydoosdag in mijn huis te houden en iedereen die wil is van harte welkom in hartje Oss.

Groetjes en veel hobbyplezier voor iedereen

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2007 om 22:52
Wat leuk, een hele nieuwe voorstelronde en allemaal op een rijtje bij elkaar ! Dat kan ik natuurlijk niet laten.

Ik ben Marleen, 39 jaar, en tot op heden om voornamelijk organisatorische maar ook pedagogische redenen thuisblijfmoeder van twee meiden van inmiddels 11 (bijna 12) en 7 1/2 jaar. Handwerken is slechts één van mijn vele hobby's, maar wel een steeds terugkerende.
Sinds een half jaar ben ik weer voorzichtig aan het werk gegaan als postbezorger (na jaren vrijwilligerswerk en freelance dingetjes als tupperware), en zoek nu een serieuzere (lucratievere eigenlijk) dagbesteding. Daar ben ik me een beetje in aan het orienteren, maar ineens komt er van alles op mijn pad en moet ik zelfs keuzes gaan maken. Heerlijk !!

Door mijn ADD wil ik nog wel eens doorslaan in mijn interesses, om er op een gegeven moment ook weer helemaal klaar mee te zijn, maar handwerken komt toch steeds weer  terug. En ik hier dus ook, zij het niet meer zo heftig als toen ik begon.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 01:14

Hallo allemaal wat gezellig hier.

Ik ben Line ook wel breimuis genoemd en ik ben net 50 en heb een man en 3 zonen van 18, 16 en 14.  Ik doe alles graag waar garen aan te pas komt dus breien, haken, naaien en borduren dan nog een beetje kaarten maken en scrapen. Verder hou ik van patronen verzamelen internetten lezen en lekker eten en zwemmen.  Ik werk als aankoop en administratief bediende. 

Ik vind dit forum supper en hoop hier nog veel pret en leuks te lezen en heel veel creaties te bewonderen

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 07:31

Ik wil me ook graag voorstellen. Ik ben Odette, 41 jaar en getrouwd, samen hebben wij 3 kinderen (2 jongens en een meisje). Mijn hobbies zijn breien, spinnen en zelf wol verven en sinds ik van de zomer heb leren haken, behoort dat ook tot mijn hobbies. Verder hou ik van lezen en spannende films.  Ik werk niet buitenshuis maar pas een paar dagen in de week op een meisje van 1 1/2 jaar oud.

 

odette
Back to Top
huppel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 11 Oktober 2006
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 350
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 08:17

Dan Ik ook maar.

Ik ben van bouwjaar 1956, vrouwelijk, blond met een paar grijze haren. Ben getrouwd en kinderloos. Sinds 1997 woonachtig in het prachtige Zwarte Woud in Zuid-Duitsland.

Mijn hobbies zijn: breien, haken, borduren, lezen (vooral krimi's) en een noodgedwongen hobby is nog ons huis bouwen, die bijna klaar is.

Verder ben ik verzot op katten. Heb er inmiddels 3. Ferry, Miepje en Huppel. Deze 3 houden ook erg veel van wol en dan met name het afwikkelen van het garen.

Back to Top
happyknitter26 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 17 November 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 554
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 08:57

Hay ik ben Fabie,
Een belgnedje..afkomstig uit de Vlaanders maar nu al ruim 7 jaar vertoevend op de Veluwe.
Ben van bouwjaar 1971, getrouwd en kinderloos maar ....heb een ontzettend leuke boxer.
Ik ben verzot op boxers...
Mijn hobbies : breien en haken, computeren en taarten bakken...
Oh ja om de kost te verdienen werk ik parttime als administratief medewerkster.

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 09:41

Ik ben Christien, getrouwd en we hebben 3 kinderen (3,4 en 7 jaar). Ik werk 2 dagen als adm. medewerker. Ik lees graag en zit ook veel te veel op dit forum, waar ik nog meer leuke dingen vind om te haken.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 09:54

Originally posted by Teunie Teunie wrote:

Ik ben Teunie ik ben nog 43 jaar, daar komt in de laatste maand van het jaar echter verandering in Ik houd van haken,breien en ik spaar beren. Ik ben buschauffeur in Utrecht en daar woon ik ook samen met mijn mannetje. Ik hoop dat ik het hier heeeeeeeeeel erg naar mijn zin zal hebben, maar daar ben ik eigenlijk wel een beetje heel erg van overtuigd.

Rijd jij wel eens in die afschuwelijke harmonicabussen die ze hier in de stad hebben? Ik vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen!

Back to Top
Jola View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 09:56
Ik ben Jolanda,maandag a.s wordt ik 41.
Ik ben getrouwd en heb 2 dochters.
De oudste wordt morgen 16 en de jongste over 3 weken 14.
Ik 28 uur in de week.
Mijn hobby's zijn: breien,kleding maken ,zingen en feestjes organiseren.

Groetjes,
Jolanda
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 10:28
Ja daar rijdt ik idd ook in zowel die met een en twee harmonica's. En als je in zo'n gewone bus kan rijden dan vallen die lange ook wel mee hoor
Groetjes Teunie
Back to Top
schippersvrouw View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 407
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 11:05

Goedenmorgen, ik heb me nog niet zo lang geleden voorgesteld maar aangezien jullie dat vergeten zijn  doe ik het nog een keer.

Ik ben Wendy, getrouwd en moeder van drie heerlijke meiden van 4, 6 en 8. Ik heb verschillende hobby, computeren, lezen en handwerken. Momenteel voornamelijk haken. Ik ben nog maar pas begonnen dus ik hoop hier nog veel te kunnen leren. Ik heb gisteren een heel leuk haakboek gekocht, haken voor coole meiden, dus de simpele vragen hoef ik hier niet meer te stellen . Verder hebben we een voliere met diverse vogeltjes en doe ik veel werk op school wat ik ook erg leuk vind om te doen. Nou dat was het wel zo'n beetje.

 

De groetjes van Wendy
Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 11:43
Leuk om dit allemaal weer eens te lezen. Ik kijk altijd wel in de rubriek 'even voorstellen', maar onthou niet alles. En nu zie ik weer even wie wie is en hoe het zit.
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 11:48
Het was een heel goed idee van Lisa!!We hebben ze nu weer op een rijtje!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 12:06
Hoi, Ik ben Magtelt, bijna 60, getrouwd, ik heb een dochter, een zoon en een kleinzoon, die ik niet meer zie vanwege geharrewar in de familie, drie katers en een cavia. Ik houd van haken, breien, punniken, cakes en taarten bakken, lezen, vooral fantasyboeken, films, maakt niet uit welke soort, behalve horror,luisteren naar de Beatles, detectiveseries op t.v. kijken,Dr. Phil kijken en becommentarieren, winkelen en wandelen. Ik was wel aan een hersenspoeling toe, want ik heb net een week in bed gelegen met een verkoudheid en zelfbeklag. Nu voel ik me helemaal herboren. Ik vergat nog te zeggen dat ik graag achter de pc zit, als mijn man het toestaat(hihi), op dit forum of Sims spelen, kaarten, Catan voor de pc.En weer vergat ik iets (dat heet in mijn detectives Lying by omission), nl. dat ik ook lekker zit te puzzelen met grote doorloperboekjes, 6 en 7 sterren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 14:58

Hallo allemaal,

Ik ben Syl en hou van alles dat ik met mijn handen kan maken, en van de uitdaging van nieuwe technieken.

Heb een site met handgemaakte tassen. Met name de P/M-Bag vind ik erg leuk om te maken!! www.fan-tas-tic.nl     Er is een gastenboek)

Groetjes Syl
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2007 om 19:50

hoi

ik ben tamara, 17 jaar. heb 2 ratten, 5 katten en een hond, woon nog bij beide ouders en zusje van 14. Ik naai en ben begginneling in haken. ik doe ook bewerken op de pc.

http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns