Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het eerste Silwick nest(je)

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 21:45
Ik probeer het af en toe los te laten maar ik ben wel veel in de huiskamer, gelukkig heb ik deze week vrij dus kan ik mooi gaan genieten. Het manneke was de eerste dag heel goed aangekomen en de tweede dag ook alleen vanmorgen maar 10 gram wat dus resulteerde in ongerustheid maar het komt goed want ik ben hem wat vaker gaan wegen en hij was binnen 5 uur weer 10 gram bijgekomen. Hij woog bij zijn geboorte 210 gram en dat moet rond dag 10 verdubbeld zijn, hij weegt nu op dag drie 266 gram dus we gaan nog steeds vooruit. Verder moet Elsa ook in het ritme komen, net als wij. Ik slaap er nog wel bij en ik word ook diverse keren wakker per nacht maar dat maakt mij niet zoveel uit. Hij ziet er tenminste goed uit en Elsa ook dus ik ga gewoon lekker genieten, maar het is best spannend zo'n eerste nestje ook al is het maar één pup. Ik moet wel zeggen dat ik absoluut niet teleurgesteld ben dat er geen teefje voor mij bij zit, ik was allang blij dat er geen keizersnede uitgevoerd hoefde te worden.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2013 om 22:11
Wat goed dat hij nog steeds aankomt. Alle beetjes helpen. Normaal v allen ze eerste dag ook wel is af.
Je zal zien straks gaat het vast als een trein.
Wat en zorgen.
Pfff dat onze pup er was toen al 11 weken en erg ziek werd heb ik 2 weken met hem op de bank geslapen
Ze zijn zo klein, nu helemaal.
Probeer er ook van te genieten.
Back to Top
Semmama View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Semmama Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 06:30

Moeilijk he dat loslaten. Dat kan ik me zo voorstellen. Fijn dat de kleine man aan begint te komen.

Probeer er deze week af en toe lekker van te genieten. Maar net als bij je eigen bevalling moet je alles een plaatsje zien te geven. Sterke en genietse.
Net begonnen en nu al verslaafd.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2013 om 16:45
Hé dit had ik nog niet gelezen. Wat jammer dat het zo moeilijk is gegaan. Maar wat een prachtig pupje! Fijn dat het nu beter gaat! 

Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 08:45
Ohjee,wat een horrorverhaal! Blij te lezen dat uiteindelijk alles toch nog goed en is de kleine man lekker aan het aankomen,heerlijk!!
Het zijn schatjes,zowel de mama als het kleine friemeltje
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2013 om 10:19
Wat vreselijk spannend allemaal zeg! En spijtig dat er maar 1 pup is geboren. Gelukkig gaat het allemaal goed met het kleine mannetje en mama.

Geniet ervan Esther! Gefeliciteerd meid!

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 16:13
Het gaat gelukkig heel goed met het manneke, hij groeit als kool maar ja vind je het gek als je de hele melkbar voor jezelf hebt LOL Hij weegt nu op dag tien 530 gram. Op mijn website heb ik wat foto's staan www.silwick.nl en elke week zullen er nieuwe foto's komen. 
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 16:19
Wat fijn dat het zo goed gaat met woezel l!
Geniet er maar van voor je het weet en hij vliegt hij al weer uit.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 16:42
De pup ziet er schattig uit. Ik heb geprobeerd een berichtje achter te laten op je website, maar ik geloof dat het niet echt gelukt is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
cynnie1986 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cynnie1986 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 April 2013 om 19:17
Pff. Wat een verhaal. Maar wat fijn dat alles goed gaat met elsa en de kleine man. Gefeliciteerd!!
creatiefmetjehanden.blogspot.nl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns