Het Grote Poppen Topic! |
Reageer | Pagina <1234 39> |
Autheur | |
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
Grappig!! Mijn moeder verzamelt negerpoppen, ze heeft er ondertussen zoveel dat ze een eigen kamer hebben! Ze is nu een paar dagen op vakantie,als ze terug is zal ik eens vragen of ik een paar foto's mag maken voor op dit topic...je kijkt je ogen uit!! P.s. als ik hier rondkijk krijg ik spontaan de kriebels,oh oh, volgens mij ligt er op zolder nog wel een babypop..... |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja leuk!!!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zijn allemaal leuke foto's
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb verschillende barbie`s gekocht van de rommelmarkt en 1 baby born.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
vlijtig liesje
Hobbywonder Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit is heel erg leuk Ik ben dol op poppenkleertjes maken
vooral naaien en haken voor de poppen van mijn kleinkinderen Als ze komen kijken ze of er niets nieuws is groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
breinaald
Hobbyguru Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
Post Options
Thanks(0)
|
irene wat een geweldige pakjes. waar haal je de patroontjes
vandaan? ze zijn super |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk hoor ,al die poppen. Ik ben totaal geen poppenmens.Maar mijn moeder wel.En niemand wil later haar poppen.(Zij is 85).Ik zal foto's maken van haar poppen.Ze heeft ook een antieke poppenwagen.Zal daar ook een foto van plaatsen.
|
|
|
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een Super Topic zeg.
Ik vind het echt super al die poppen en hun kleertjes; Ik zou echt niet weten waar ik hier bij ons poppen zo goedkoop zou kunnen kopen. Mocht iemand leuke barbytjes in aanbieding weten voor me. Ik ben geintresseerd hoor. Zo een baby born lijkt me ook heel leuk voor een klein meisje. Je roept maar mocht je me eraan kunnen helpen..Ik volg dit Topic zeker verder op en jullie leuke verhalen ook. IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog 2 poppen waar ik vroeger ( 20 jaar terug) meegespeeld heb. 1 pop heb ik 2 jaar terug gekregen van een vriendin, hij zat met een andere pop bij het afval.. Zal eens kijken of ik er een keer foto's van kan maken. |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk topic ik heb jaren terug ook poppen gemaakt maar kan er helaas geen foto van maken omdat ze in opslag zitten als ik dit zo lees krijg ij gewoon zin om ook weer met poppen aan de gang te gaan of een leuke pop te kopen....... Jullie hebben leuke poppen en prachtige kleertjes hebben ze aan. |
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Anneleejn
Groupie Lid sinds: 02 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 49 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook nog op zoek naar mijn eigen Baby Born..
Heb nu eentje van een collega mogen lenen. Ik haak kleertjes voor de Baby Born voor m'n kleine schoonzusje (10 jaar), maar ik vind ze stiekem echt heel leuk en geef ze met spijt in het hart weg :) |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn schoonmoeder had aan mij gevraagd of ik poppen en baby born kleertjes wilde maken voor de verkoop voor het Rode Kruis. Er is altijd vraag naar en de oudere dames kunnen dit niet meer. O leuk, niet zulke grote projecten, moet te doen zijn! Maar help, ik heb geen model. En zo kwam het, nu 3 babyborns in huis en ik vind het hartstikke leuk! Gisteren een leuke bikini gehaakt voor Anna, ik zal deze vandaag even fotograferen en showen. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hier op zolder nog een echte baby pop van 30 jaar oud
Hij is van mijn oudste geweest Ze noemde hem Peppo Mijn jongste dochter die bij de geboorte maar 47 cm was was kleiner als de pop Zal kijken of ik die foto nog heb en van de week even naar zolder om die pop op te vissen en misschien krijgt die na 30 jaar dan nog wel eens een ander pakje |
|
groetjes Marlan
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook een babypop van 50 cm en twee Nenucopoppen van 40 cm, allemaal 30 jaar oud. En nog wat andere van die leeftijd. Achter de schotten op zolder, maar nu moet ik ze wel allemaal tevoorschijn halen voor dit topic.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
beetle
Duizendpoot Lid sinds: 18 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uploaded with ImageShack.us
dit is fiedelientje ik heb haar gekregen van mijn zus deze is heel dierbaar voor me omdat ze er helaas niet meer is |
|
pien66
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gelukkig niks met poppen, hoef ik daar gelukkig niet voor te haken, scheelt weer vrije tijd
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn Baby Born ligt lekker in haar bedje onder mijn bed. Weliswaar wel in een vuilniszak, maar netjes aangekleed in pyjama en slaapzak. Ergens onderaan de verlanglijst staat nog wel nieuwe kleertjes haken, maar dat gaat nog wel 20 jaar duren, ben ik bang...
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Anna klaar voor het strand in haar nieuwe bikini! |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel leuk gehaakt,nu nog een lekker zonnetje.
|
|
|
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
WAT EEN MOOIE BIKINI HEB JE GEMAAKT JIPS!!!
|
|
groetjes miranda
|
|
Reageer | Pagina <1234 39> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |