Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHet is niet makkelijk....

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2006
Status: Offline
Points: 227
Direct Link To This Post Onderwerp: Het is niet makkelijk....
    Posted: 23 Augustus 2007 om 16:32
Om zelf nog patronen te ontwerpen als je al deze patronen voorgeschoteld krijgt ! Ik ben nog steeds druk bezig met mijn webwinkeltje waar in ik mijn gehaakte beestjes ga verkopen. Daar naast heb ik inmiddels ook de leverancier bereikt die de ergonomische haaknaalden importeerd naar Nederland dus die heb ik ook besteld voor in mijn shop. Maar wat ik dus al zei, ik wil geen beestjes verkopen die van een patroon van een ander zijn gemaakt. Maar dat valt even tegen als je al die leuke ideeen voorbij ziet komen. Het is soms ook heel moeilijk om nog een origineel idee te verzinnen. Soms lijkt het wel of alles al een keer gemaakt is. En ook de manier waarop en de vormen van sommige beestjes is lastig te vernieuwen. Neem nou een schildpad....ik heb al tig patronen voorbij zien komen maar ze lijken allemaal op elkaar. Nou ja...ik ga nog maar eens even brainstormen
Liefs Tess
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 17:07

dat lijkt me ook erg lastig,ik wens je veel succes.

Hoe zien die ergonomische haaknaalden eruit??

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 17:12
Hoi tess, ik zal even wat dingen voor je kopieren ik heb hier heel veel ligeen wat ik zelf ontworpen heb en een ideeen boek van mezelf, de patronen mag je dan niet verkopen maar wel de beestjes is dat goed?? ook de dasha kat zit hier bij en onderanderen de speen van mij website.. ik heb 3 jaar lang zelf ontwerpen gemaakt dus ik kan je nog wel wat toe stoppen
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 17:30
................hoi Tess....ik wens je veel succes...............misschien met de patroontjes van Carole,mooi aanbod toch zeker????????????????
groetjes geesje
Back to Top
Tess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2006
Status: Offline
Points: 227
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 18:00

Jeetje Carola wat een aanbod zeg ! Weet je het wel zeker. Ik heb geen idee wat je precies ontworpen hebt maar vind je het niet vervelend dan als ik ideeen van je gebruik ? Ik heb natuurlijk zelf ook wel het eea verzonnen ondertussen maar daar gaat gewoon heel veel tijd in zitten omdat ik het dan ook nog naar mijn eigen eisen wil hebben en die liggen vrij hoog. Ik vind het nu nog heel moeilijk om mijn patronen vrij te geven namelijk. Nou je begrijpt ik zou het heel fijn vinden om het een en ander van je te ontvangen.

De haaknaalden:

Zien er dus zo uit. Ze zijn echt IDEAAL ! Ik ben zelf erg enthousiast. Ik haak er nu ongeveer een jaar mee en het heeft me echt zere vingers gescheeld. Ik voel me nu echt alsof ik reclame aan het maken ben maar dat is niet de bedoeling hoor ! Veel mensen weten niet eens van het bestaan af ! Ik gaf er een aantal weken geleden 1 aan mijn oma om het uit te proberen, zij haakt ook veel. Ze vertelde dat ze het echt een heel fijne naald vind en ik krijg hem niet meer terug hahahahaaha. Het brede gedeelte houdt heel fijn vast en er zit een klein rubber stukje op wat er voor zorgt dat je grip houdt en je duim  niet weg glijdt. Oke...je begrijpt het, ik ben erg enthousiast  Ik heb toen een set in Amerika besteld maar dat doe je niet zo snel. Daarom wil ik ze dus gaan aanbieden, is de stap minder groot

 

Liefs Tess
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 18:16
Ik wens je veel succes Tess!!!!!!!!
Groetjes Catharina

Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 01 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 399
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 18:49

Hoi Tess,

 

Ik wens je heel veel inspiratie toe en succes met je toekomstige webwinkeltje. Wat de haaknaalden betreft: lijkt me ideaal, hou je ons op de hoogte wanneer we ze bij je kunnen bestellen ?

groeten,

Saskia Welmoes

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 19:02

Hallo Tess, heel veel succes met je winkel. Heb je ook al een site of is die nog in de maak??

Ik verkoop een heel enkele keer wel eens iets via Marktplaats (is nu al een poos geleden hoor): vorig jaar winter waren de mutsen met puntjes en de bijbehorende sjaal heel erg in. Heb er veel van verkocht (op maat gemaakt) en zo weer fijn nieuw materiaal kunnen kopen.

groetjes, Joke

 

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 19:16
ons wel op de hoogte houden, hé! veel succes ermee! en die haakpen moeten we natuurlijk allemaal gaan proberen!
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 20:03

Vanuit hier ook heel veel succes gewenst.

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 20:25
Originally posted by Tess Tess wrote:

Jeetje Carola wat een aanbod zeg ! Weet je het wel zeker. Ik heb geen idee wat je precies ontworpen hebt maar vind je het niet vervelend dan als ik ideeen van je gebruik ? Ik heb natuurlijk zelf ook wel het eea verzonnen ondertussen maar daar gaat gewoon heel veel tijd in zitten omdat ik het dan ook nog naar mijn eigen eisen wil hebben en die liggen vrij hoog. Ik vind het nu nog heel moeilijk om mijn patronen vrij te geven namelijk. Nou je begrijpt ik zou het heel fijn vinden om het een en ander van je te ontvangen.

De haaknaalden:

Zien er dus zo uit. Ze zijn echt IDEAAL ! Ik ben zelf erg enthousiast. Ik haak er nu ongeveer een jaar mee en het heeft me echt zere vingers gescheeld. Ik voel me nu echt alsof ik reclame aan het maken ben maar dat is niet de bedoeling hoor ! Veel mensen weten niet eens van het bestaan af ! Ik gaf er een aantal weken geleden 1 aan mijn oma om het uit te proberen, zij haakt ook veel. Ze vertelde dat ze het echt een heel fijne naald vind en ik krijg hem niet meer terug hahahahaaha. Het brede gedeelte houdt heel fijn vast en er zit een klein rubber stukje op wat er voor zorgt dat je grip houdt en je duim  niet weg glijdt. Oke...je begrijpt het, ik ben erg enthousiast  Ik heb toen een set in Amerika besteld maar dat doe je niet zo snel. Daarom wil ik ze dus gaan aanbieden, is de stap minder groot

 

ik h.oud mij als eerste klant aanbevolen.
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2007 om 21:51
veel succes met de winkel Tes
groetjes Thea
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 01:58
Heel veel succes Tess met je winkeltje
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 08:26

Wat is de link naar je webwinkeltje??

 

odette
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 12:10
Hoi Tes ik ben heel erg benieuwd naar het eind resultaat.
Maar dat zal best wel super zijn heel veel geluk met je shopje.
Groetjes Teunie
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 13:14
Ziet er leuk uit, giraffes zijn top!
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 15:16
Het begin ziet er erg leuk uit en wat een schattige beesten heb je er op staan!!
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 16:26
Ziet er geweldig uit ! Enne...ik hou me ook aanbevolen voor zo'n ergonomischie haaknaald. Ik weet dat ze bestaan, maar heb ze nog NOOIT ergens te koop gezien. En met wat ik haak, zou het best handig zijn. ZIjn ze er in nummer 3,5 ?

Je site ziet er al erg mooi uit ! Ben benieuwd naar de rest !
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 21:32
Tess, die site ziet er om te beginnen zo al super uit. niet zo standaard, maar dat was ook je bedoeling natuurlijk niet . Succes
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2007 om 21:36
ooooooooooo heb jij die chirafen gemaakt ze zijn geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ziet er supper uit!! maak je ook websites in opdracht
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns