Hobbydoos receptenboek :) |
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2012 om 07:11 |
|
Lijkt me heel lekker Simone!
Ik ga dit zeker eens maken.....wel vegetarisch
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2012 om 09:31 |
|
OOOOOOOOOOOh Simone,
dit ziet er lekker uit!!! Je houdt er wel een hartverklontering aan over volgens mij Dat risico neem ik op de koop toe.
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2012 om 11:07 |
|
hahahaha een hartverklontering geweldig gevonden ik lig hier in een deuk die moet ik onthouden
|
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2012 om 11:40 |
|
Dit eten wij morgen, heerlijk
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
engel
Groupie
Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 04 April 2012 om 12:13 |
|
|
|
lieve groet Constance
|
|
![]() |
|
simonevv
Hobbyguru
Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 April 2012 om 11:01 |
Gelukkig eet je het niet elke dag, omdat het een vegetarische schotel is zijn het net de produkten die ze nodig hebben om gezond te blijven !!!!
|
|
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 April 2012 om 16:06 |
|
Hahahaha.....vind het ook een goeie!!!!
ff off topic.........nou jah....het heeft wel met eten te maken.....maar ik luste nooit belegen of oude kaas. Netzoals peprs, of andere sterke of (te) pittige dingen. Door mijn ziekte gaat mijn smaak weg.....en je raadt het al.....nu lus ik het wel. Want dit kan ik nu nog proeven.
|
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 April 2012 om 16:26 |
|
spaanse koteletten
koteletten paprika groen ,rode ,geel of orange ajuin 1-2 naar wens of smaak klein blik tomaten puree evt paprika poeder pan met deksel bak de koteletten aan snij de paprika in reepjes en de ajuin in schijfjes ,doe die bij de koteletten voeg dan het blikje tomaten puree toe is ongeveer 3soeplepels en een scheutje water dan naar believe paprika poeder laar dit sudderen op een zacht vuurtje ongeveer 45 min serveer dit met rijst ,gekookte aardappelen of puree ps:om nog sneller te gaan kan men diepvries paprika of ajuin gebruiken eet smakelijk |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 April 2012 om 16:40 |
|
vet patatten met blinde vinken
blinde vinken 2 hele dikke ajuine aardappelen liefst bloemige bak de blinde vinken aan ,doe er water bij zodat deze half onderstaan en dat het aanbaksel los komt van je kookpot ajuin grof snijden en op stoven tot deze glazig zijn doe er de geschilde aardappelen bij laat eventjes stoven en roer goed om doe er dan het water bij van de blinde vinken en zorg dat je aardappelen juist onderstaan doe er eventueel nog wat water bij maar zorg er wel voor dat het niet te veel is laat de aardappelen koken in dit vocht samen met de ajuin ,kruiden met peper en zout af en toe is roeren want dit heeft wel het risico dat het aankookt in de pot aardappelen koken zoals je de aardappelen zou koken in gewoon water als de aardappelen gaar zijn ,van het vuur nemen eens goed omroeren en zo serveren samen met de blinde vinken en je kan er sla bij eten en wat mayonaise ps; heel lekker maar wel een echte kalorie bom eet smakelijk
|
|
![]() |
|
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 April 2012 om 14:26 |
Babi PangangIngrediënten:
* Varkensvlees (500 gram) Bereiding: Snij het vlees in stukken en bak het bruin. Snipper de ui en voeg deze bij het vlees. Als de ui glazig is de rest van de ingrediënten erbij doen. Even laten sudderen… EET SMAKELIJK. In plaats van varkensvlees kun je ook schouderkarbonade of speklappen gebruiken. |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 09 April 2012 om 14:30 |
|
kookroom lenteuitjes champignons Dana Blue schimmelkaas of Roquefort... Lenteui en champignons snijden en aanzetten in een beetje olie. Kookroom erbij met de kaas en ZACHTJES verwarmen zodat alles smelt. beetje peper erbij........... klaar!!!! Je kan er ook nog kipfilet doorheen doen maar is niet nodig. Eet smakelijk met dit maak je heerlijke saus voor bij de pasta of ook errug lekker over een gegrilde entrecote (zonder kipfilet)....mmmmm
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |