Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag 28 juni 2014

 Reageer Reageer Pagina  <1234 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 10:11
Ik hijs effe, mensen er is 28 juni een hdd dag bij Magtelt - dan kun je haar zolder met dozen wol gaan bekijken
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 10:19
Hahaha dan heerlijk kijken wat voor mooie kleuren dat zij heeft hahahaha,
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 11:01
Oei, dan moet ik gaan opruimen. Er staan nog een aantal tassen wol, die ik nog moet uitsorteren.

Ton is al onkruid aan het verwijderen uit de voortuin. Vorige keer had ik gezegd: Let niet op het onkruid, dat doen wij ook niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2014 om 18:48
Asfalteren helpt redelijk goed tegen onkruid, lijkt me ook beter voor Ton !
En dan van die kekke strepen erop zodat je kunt zien waar je je brommer mag parkeren, waar de kliko moet staan en een
pijl die naar de voordeur wijst
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2014 om 09:33
Ik heb al wat kleren voor je, Sanne. Niet veel, maar het komt uit een goed hart, zoals mijn moeder altijd zei.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2014 om 13:58
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb al wat kleren voor je, Sanne. Niet veel, maar het komt uit een goed hart, zoals mijn moeder altijd zei.
  Hùh
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2014 om 16:08
Dat huh mag Magtelt uitleggen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2014 om 16:16
Nee, dat mag Sanne uitleggen. Want ik ben de leeftijden en maten vergeten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2014 om 17:57
Ok ok ik snap het al. Ik kom erachter als ik op 28 juni kom, prima. IJs en weder en andere rampspoed dienende ben ik aanwezig.
 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2014 om 18:33
Nou, eigenlijk is dat te laat! Ik zal korte uitleg geven. Sanne en haar moeder " verzorgen" een gezin , dat van weinig moet leven. En nu vraagt Sanne elke hobbydoosdag of er mensen zijn die goede kleding hebben voor dit gezin. Als ik het nog vaag weet waren het 44plus maten die gevraagd werden. Maar dat weet ik niet zeker! Sanne, kom ons nog even vertellen wat er hard nodig is!!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2014 om 13:16
Ik heb tegen die tijd misschien wel groente uit de moestuin, maar daar houdt het verder mee op
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2014 om 18:20
Joh, helemaal niks verplicht! Ik heb ook niks te bieden wat dit betreft!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 16:58
Het is ook niet verplicht om zelf te gaan bakken of stoven of wat dan ook, gewoon iets meenemen wat je zelf lekker vindt, we zullen die dag geen honger lijden.

Ik heb kralen uitgezocht en ik doe er een aantal weg. Ook zo'n bord om een ketting op uit te leggen en sorteerdoosjes (wel met hinderlijke plakbandjes). Wat er overblijft na 28 juni gaat kringlopen.

Ik ben ook al restjes aan het uitzoeken voor de worshops tunisch haken en knoken. Wie zelf een tunische haaknaald of knook bezit, graag die meenemen.

Ik zet voor de liefhebbers ook wel wat poppen apart.

En wie wil voor Diana voordoen, hoe je op 4 of 5 naaldjes poppensokjes breit? Ik vind dat egeltje temmen voor gevorderden, het is niet mijn ding.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 17:05
Ik kan een sokkenbreiwerk op 5 naalden meebrengen. Zal wel hetzelfde principe zijn als voor poppensokken vermoed ik.
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 18:44
Ja, vast wel, het is alleen nog meer gepriegel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2014 om 19:52
Ik zie al egeltemmertjes genoeg, nee dames niet dringen niet allemaal tegelijk Diana gek proberen te maken LOL.
Maar ik (of G.) mag in principe dus iets bakken en meenemen ?
Of zal ik dat aan jou overlaten M. ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2014 om 13:03
Het leuke is juist dat je zelf mag weten wat je bakt, kookt of braadt. Ik maak mijn befaamde citroenwolkentaart en ik houd mijn huisband ver weg van de keuken, tot die gebakken is. De vorige taart zakte met een zucht ineen, omdat hij koud water op het fornuis had gegooid om de bakplaat schoon te maken, juist toen mijn taart in de oven stond. Het ene moment haalde ik een prachtige taart uit de oven en het volgende keek ik naar een ingezakte koek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2014 om 13:39

Ik zou een reservekeek kunnen maken . . . je weet maar nooit.

Back to Top
Roma123 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2014
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roma123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2014 om 00:09
Ik kom ook
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2014 om 09:18
Jippie! Neem jij je sokkennaaldjes mee om Winterbeer te leren poppensokjes te breien? Als lw1463 dat ook doet, kunnen jullie haar tussen je in nemen, dan krijgt ze les in stereo.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns