Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :) |
Reageer | Pagina <1234 10> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik of mijn man of misschien een van de hobbydoosjes met een auto kunnen mensen van de trein halen, geen probleem Diana!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ondanks dat ik hier op het moment maar heel weinig kom lijkt het me heel leuk om ook te komen. Mag het dames? En ik heb haar nog niet gevraagd hoor maar als ik mag komen mag Corrie dan ook mee uit Dord? Ze komt hier helemaal niet meer maar vond het bij Magtelt in het najaar geweldig om mee te gaan. Als ik mag maak ik een pannenkoekentaart.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind dat jullie mogen komen, al is het al om de pannenkoekentaart jummie Nee hoor ook zonder die taart mogen jullie van mij komen. Ik kom hier ook vrij weinig op het forum helaas.
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Clara ,ik vind ook dat jullie mogen komen hoor. En ik weet zeker dat iedereen dat vindt.Leuk om jullie (Corrie en jou) weer te ontmoeten.Het lijstje groeit aardig zo.
|
|
|
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
O Clara, gezellig hoor! Pannekoekentaart zal ik noteren en eraan snuiven, maar ik zal er niet van eten
Kan me voorstellen dat het heerlijk is. Doe je mee met de swap??? Als Corrie mee wil is ze bijzonder welkom. Ze kent mij en de meesten toch, dus wie weet!
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk, Clara, en ik hoop Corrie ook te zien. Hè ik verheug me er al op.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi allemaal,ik had corrie al op de hoogte gebracht van deze hobbydag.verderis ze druk geweest met de trouwdag van haar zoon en schoondochter.die zijn gisteren getrouwd.mag ik ook komen jips.omdat mijn naam er nog niet staat,
|
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijstje is weer aangevuld.
Wat neem jij mee aan eten/drinken Diana? En doe je mee met de swap? |
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog heeeeeel veel buttons, zal ik dan maar weer gaan freubelen? Hebben we allemaal geen probleem met de namen (of ben ik de enige die geen namen kan onthouden) .
Mijn schoondochter, Kristy is een waar wonder in de keuken, ga haar vragen of ze een hartige taart wil maken. |
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Oooooooooo Diny goed idee!
Lekker, hartige taart hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
|
|
J@nke
Hobbyguru Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
O, ja mijn dochter en ik komen samen..
|
|
Antonia
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1551 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo lieve vriendinnen,
Ja, ik ben het echt "oma hobbydoos TONY".
Wat fijn om te horen dat er nog zoveel van jullie bij elkaar zijn, lieve Clara, ik herinner dat heerlijke dikke buikje van je nog wel.
Ik zal uitkijken naar de foto's van deze dag, waar ik helaas niet bij kan zijn. Ik verblijf nu in een verzorgings tehuis, en heb het hier heerlijk naar mijn zin. Kan af en toe nog een naaldje breien en nu de kinderen voor een labtop gezorgd hebben, kijk ik ook regelmatig op de hobbydoos.
Ik wens jullie heel veel plezier op die dag, lieve groetjes allemaal TONY
|
|
TONY
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oma Tony
Ik ken u helemaal niet ,maar van dit bericht word ik helemaal blij . Ik hoop voor u nog vele gelukkige en gezonde jaren |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat geweldig dat je het naar je zin hebt op je plekje. Leuk om iets van je te horen!
Hart.groet. Wil |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dinie, ik heb mijn button nog. Ik weet niet of ik die van Jips al aan haar gegeven heb, anders moet ik hem hier hebben. Dat scheelt weer twee buttons maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Dinie, nu moet ik ook eerlijk zijn: ik heb de mijne ook nog, dus als je erg druk bent, mag je mij overslaan, maar eigenlijk................
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geen gdoe van ik heb hem nog ik maak lekker allemaal nieuwe, buttons,letters en ideeen genoeg. Bovendien heb ik de tijd tot eind mei. Mijzelf kennende moet het een paar dagen van te voren nog gebeuren maar dat mag de pret niet drukken. |
|
|
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Jippie!
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Waarschijnlijk heb ik er overheen gekeken maar ik kan nergens vinden waar deze dag gaat plaatsvinden.
Is er al een locatie of in elk geval stad/regio bekend?
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
Reageer | Pagina <1234 10> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |