Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :) |
Reageer | Pagina <1 78910> |
Autheur | |
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja simonevv nog 2 nachtjes slapen,
|
|
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik laat de kookboeken thuis,heb genoeg tassen om mee te nemen. Ik neem zeker 1 pop mee,misschien meer,ik wil namelijk wel het één en ander weten over poppenmaten.Tot zaterdag allemaal.
|
|
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog 1 vraag, ik zoek nog enkele bollen mintgroen van de zeeman, ik wil een deken voor mijn kleinzoon maken van deze kleur maar onze zeeman had nog maar 2 bollen, misschien heb ik hier genoeg aan maar ik wil heel graag wat reserve bollen.
Het is de mint groene kleur met color nr 50 , lot nummer maakt niet uit omdat ik het met wit meng. Zijn er mensen die zaterdag komen en nog tijd hebben om bij hun zeeman te kijken ? |
|
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kijk morgen bij onze zeeman.
Ik heb alleen maar een paar boekjes voor de hobbydag,ik hoop niet dat het erg is,maar ik heb geen dubbele spullen omdat ik eigenlijk voor het haken alleen maar borduurde. Groetjes jenny |
|
Groetjes jenny
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jenny,er is niets erg,het is geen verplichting om iets mee te nemen. Maar het is wel makkelijk om van je dubbele spullen af te komen of zo als in mijn geval van een hele stapel puzzels.
|
|
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is waar,ik zal nog eens goed zoeken,ik ga straks in ieder geval even voor diny naar de zeeman,en hoop dat ik daar haar bolletjes
vind. Tot morgen |
|
Groetjes jenny
|
|
Reghaakmaaraan
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Utrecht Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even een vraagje, ik heb mij opgegeven voor de hobbydoosdag (cadeautjes voor de swop al klaar alsook het recept van de salade :-)). Jips heeft mij gemaild, maar heb nog geen adres ontvangen. Heb haar ook al een paar daagjes niet op het forum gezien. Wil iemand mij een persoonlijk berichtje sturen met haar gegevens?
Alvast ontzettend bedankt en tot morgen!
Groetjes Regina |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of jips hier vandaag nog komt maar omdat ik zelf een enorme hekel aan onzekerheden heb stuur ik je een pb met haar adres.
|
|
|
|
Gerbera
Post Options
Thanks(0)
|
Ik sta morgen om half elf op het station,maar heb ook geen adres,komt vast goed
|
|
Groetjes jenny
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben er ook rond half 11 er,
|
|
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ook nog geen adres. Twijfelde al of mijn pbtje bij haar wel aangekomen was. Maar hij stond gewoon in mijn outbox. Ik denk dat Corrie het heeft. Maar zal dat voor de zekerheid even navragen. De pannenkoekentaart staat af te koelen hier. Hij ziet er heerlijk uit. Straks snel weg zetten voor ik er stiekem aan begin en ik morgen met een leeg bordje aankom bij jullie.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
winter61beer
Post Options
Thanks(0)
|
als jips te ziek is voor de hobbydag kunnen wij morgen ook bij corrie in dordrecht terecht.ik houd jullie op de hoogte, |
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben er hoor dames! Ik heb net iedereen een bericht gestuurd.
Ik ben weer op de been en ben druk aan het rommelen. Ik heb eerst gerommeld in de supermarkt en de Zeeman, helaas geen mintgroene wol! Nu ga ik zo even door de kamer heen. Het hoeft geen steriele ruimte te worden, maar er is een week niks gedaan wegens ziekte. Dus een stof- en sopdoek en een stofzuiger zijn echt wel nodig hoor! Ik heb er zin in en hoop dat het super wordt! Leuk om jullie allemaal te zien. Als ik het goed heb zijn er 2 dames die met de trein komen, ik zal hen om half 11 oppikken en heb hen ook een pm gestuurd met voor de zekerheid mijn gegevens, in het kader van beter mee verlegen dan om verlegen. Het aftellen kan beginnen...........................................
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De taarten staan in de oven, straks de tassen in de auto laden en ik moet nog steeds mijn punnikmolentje uitproberen, anders kan ik dat niet demonstreren. Tunisch haken laat ik in ieder geval zien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
diny183
Post Options
Thanks(0)
|
Is hetmisschien een idee dat wij de treindames ophalen? We gaan hier tegen 9 uur weg, moeten 1 1/2 uur rijden dus kunnen tegen 10.30 uur bij het station zijn. Tomtom weet de weg zo kan jips de andere dames opwachten.
|
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
O Diny dat zou fijn zijn! Ik vind het geen punt hoor, als het goed is is Magtelt er op tijd en kan zij even voor ontvangstdame spelen.
Maar als jij het wil doen, graag!
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
diny183
Post Options
Thanks(0)
|
Oke, dan stuur ik een paar gegevens naar de dames.
|
|
|
|
winter61beer
Post Options
Thanks(0)
|
aftellen begonnen.camera staat klaar alleen nog even balletjes maken en worstjes doen,
|
|
|
|
diny183
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps de camera, die moet ik ook nog in mijn tas doen, de mini kozakken zitten verstopt in de tas zodat manlief ze vanavond niet gauw opeet
Mijn swap is klaar en ingepakt , hopelijk heeft mijn schoondochter de hartige taart ook in de oven zitten, er zit een haakwerkje in mijnTas maar uit ervaring weet ik dat er weinig gehaakt of gebreid word er is zoveel te vertellen en te leren. |
|
|
|
Gerbera
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb stukken kaas ook gehaald en leverworsten,ik wilde blokjes snijden maar dat doe ik toch maar niet,ik neem het gewoon zo mee want als er niet veel van gegeten wordt is het ook zonde,en het lijkt me ook niet zo lekker.
Als er dan een stuk overblijft dan heeft jips er nog wat aan voor op de boterham. Winterbeer misschien zie ik jou al op het station. Diny fijn dat je ons op wilt halen. Tot morgen |
|
Groetjes jenny
|
|
Reageer | Pagina <1 78910> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |