Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HobbyDoosMama's

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 19:31
op de school van mijn kinderen hebben ze nooit aan moeder- en vaderdag gedaan. Hier knutselen ze altijd een zomergroet die ze dan aan iemand kunnen geven die ze lief vinden.

Dit jaar ben ik voor het eerst verrast met door hun zelf gekochte kado's en kaarten. Van de oudste heerlijke dove doucheschuim gehad en van de jongste een geurkaars. Het mooiste kado was toch wel de lieve briefjes die ze hebben gemaakt. De jongste van 7 het het volgende gedicht geschreven:

liefe mama
jij bent lief
al ben je niet zo aktief
jij bent mijn hartendief

Ik heb zo moeten lachen..(doe ik soms te weinig???) Ik heb het maar even gevraagd wat "niet zo aktief" betekende. Haar reactie was dat ze verder niks wist wat op lief rijmde en ze wist niet precies wat het betekende. Wat een schatje is ze toch

groetjes Karina
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 19:32
Originally posted by simonevv simonevv wrote:

Marleen, je was al weer vroeg uit de veren, maar ook voor jou een hele gezellige dag en dat anthony je maar flink mag verwennen met heeeeeel veeeeeel liefde Hug LOL

uuhhhhhh.........ik hoop het.......ConfusedWink
Ik haak nooit af!

Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 21:28
Vandaag het laatste zelfgemaakte cadeau met een zelfgemaakte tekst gekregen van mijn jongste dochter want ze zit in het 6de leerjaar.

Liefste mama,

Je bent super, lief en leuk,
soms lachen we ons een breuk!
Je bent behulpzaam en ook lief!
Daarom deze brief!
Je kan ook super goed haken,
ik heb zelfs al een laken!
Er bestaan zoveel mensen,
maar jij bent de beste mama die ik mij kan wensen!!!

Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 21:59
Mijn 3 kinderen maken een high tea voor mij volgende week zondag, kwam iets beter uit. Ik heb dus nog iets om naar uit te kijken. Ik wil nooit cadeau's hebben
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 22:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik word wel eens moe van dat gepraat over commerciële dagen. Je kunt een bom geld aan iemand spenderen of ze onder liefde bedelven, dat is ieders keus. De ene man geeft zijn vrouw misschien eens per jaar 2 dozijn rozen op haar verjaardag en de andere doet elke avond de afwas. Dan is het aan die vrouwen om er blij mee te zijn of de zaak te veranderen.

Als we feestdagen gaan afschaffen weet ik er nog een paar. Niet ieder op de wereld is Christen, dus laat Kerst, Pasen, Pinksteren en Hemelvaart maar zitten. Niet iedereen is verliefd, verloofd of getrouwd, dus Valentijn hoeft ook niet meer.

Wie is er republikein? Die mag op Koninginnedag werken en op 1 mei vrij nemen.
Dat is pas echt commercieel denken.

Nou nou, zo bedoel ik het nou ook weer niet hoor!!!Confused Jammer zo'n reactie.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2012 om 23:38
Vandaag was voor ons een speciale moederdag, mijn vader is vandaag 77 jaar geworden en mijn moeder is vanmorgen met de rolstoelbus een dagje thuisgekomen, heel emotioneel allemaal maar wel erg gezellig, de kleinkinderen zijn allemaal een uurtje geweest en mams genoot ervan.
Zelf kreeg ik een waardebom voor een foto op canvas van ons gezin, de vorige foto mist 1 schoondochter dus ik krijg een nieuwe.
En het allermooiste nieuws mag ik nu ook vertellen : Ik word OMA.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 07:59
Gefeliciteerd Diny! WOW wat een geweldig nieuws op moederdag Clap
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 09:36

Diny: gefeliciteerd .

Jips:  wouw !!!!

Mijn moederdag was fantastisch .
Heerlijk buiten in de tuin ,iemand die ervoor zorgde dat iedereen z,n natje en droogje kreeg .
 .Iemand die afwaste (ik heb geen vaatwasser ) .
Iemand die toen het te koud werd de tuinstoelen en kussens weer opruimde .
Kortom gewoon gezellig .

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 10:11
Ik reageerde helemaal niet op jou, Mayabees, ik reageerde op iemand die moederdag wilde afschaffen. In onze krant is daar een hele discussie over geweest, feestdagen afschaffen, en ik vind dat ieder dat voor zich moet weten. Persoonlijk vind ik het jammer als mensen allerlei leuke dingen uit het leven weg willen organiseren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 12:21
Heej Magtelt, dat verklaard je heftige reactie. Ik had nl gezegd dat het een commerciële dag is, maar daar bedoel ik niet mee dat moederdag niet leuk is of afgeschaft moet worden. Tja dat is toch hetzelfde met of je viert Sinterklaas of Kerst met cadeautjes of helemaal niets. Dat is aan een ieder voor zich. En ik dacht dat het een reactie op mijn mening was.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 12:46
Ik vond die zelfgemaakte gedichtjes bijvoorbeeld een ijzersterk idee, ook voor andere feestdagen. Een gedicht hoeft niet te rijmen, een lief briefje is ook leuk. Het idee dat iemand speciaal voor je gaat zitten en iets bedenkt. Uiteindelijk doen wij handwerksters dat ook vaak: bedenken wat voor cadeau je gaat maken, patroon zoeken en uitvlooien, breisel of haaksel maken en het leuk inpakken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 13:08
Wij zijn gisteren met de kinderen en kleinkinderen (9 in totaal) naar een lentefair geweest, hier in de buurt. Er stonden 60 kraampjes met allerlei leuke dingen voor in huis en tuin.
De kinderen konden nep koeienmelken, boogschieten en er was een roofvogel show.
We hebben genoten met zijn allen en bij ons thuis gegeten.

We doen niet meer aan cadeautjes voor moederdag, vaderdag en verjaardagen.
Maar gaan dan een dag uit, dit jaar naar een dierentuin in Friesland, vinden we net zo leuk!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 13:35
Ik kreeg gisteren vier prachtige zelfgemaakte cadeau's van de kinderen. Oudste had een memo-krijtbord met een zelf verzonnen gedicht er bij. Tweede borduurde een omslag voor een,koffie-pad bus, het ergste vond hij dat hij lippenstift op moest om een kusje te maken voor boven op de bus. Ook had hij twee kleurplaten ingekleurd en een liedje geleerd. Derde had een zeepketting gemaakt met schelpen en kralen en haar foto op 1 van de zeepjes ook zij had een liedje geleerd. En van jongste kreeg ik een armband met grote kralen die ze op het kinderdagverblijf had gemaakt. Kortom ik ben verwend.

Groet,

Yobsje
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2012 om 19:35
Mijn zoon en dochter hebben me een eigen tosti-ijzer gegeven, omdat het tosti-ijzer dat we al in gebruik hebben niet meer geschikt is voor mijn glutenallergie. En natuurlijk zijn we bij de beide moeders op bezoek geweest
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns