Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydozendag

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2013 om 23:54
Wat een leuke foto´s zeg, het ziet er heeeeel gezellig uit zo met mekaar. 
Kan me voorstellen dat de dag veels te snel voorbij is gevlogen 
Bedankt voor het laten zien van die leuke foto´s ♥
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 01:30
wat een leuke foto's allemaal , bedankt Diny Wink ja zo'n gezellige dag vliegt gewoon snel voorbij dames , spijtig genoeg
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 09:50
Tunische haaksters, normaal begin je met een lossenketting. Maar voor de eerste les leek het me makkelijker met een toer vasten te beginnen. Net als je gemakkelijker leert breien als iemand de eerste twee keer de steken voor je opzet en alvast een pen of twee breit.

Sanne, leuk dat je nog even geweest was. Krijgen we al foto's te zien van je huis?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 10:05
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Tunische haaksters, normaal begin je met een lossenketting. Maar voor de eerste les leek het me makkelijker met een toer vasten te beginnen. Net als je gemakkelijker leert breien als iemand de eerste twee keer de steken voor je opzet en alvast een pen of twee breit.

ja dat zegt ze nu pas ga het echt proberen hoor.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 10:11
Originally posted by diny183 diny183 wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

ja dat zegt ze nu pas ga het echt proberen hoor.
Ja Ja,diny wel je hoofdje erbij houden hoor anders kun je Magtelt of 1 van de andere zusje nog om raad vragen,LOL  LOL  LOL  LOL  Clap  Clap  Clap
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 10:20
Magtelt; het huis is nog verre van af.
Al het zwarte is bijna wit, komende week het vinyl en hopelijk laminaat erin, dat geeft al meer een af-gevoel. Ook nog sauzen en behangen, daarna kan ik wel foto's plaatsen.
Maar jullie zijn natuurlijk welkom om het te bekijken als het helemaal af is!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 11:33
Diny: Bedankt voor de foto's! Prima toch zo'n album, dat is denk ik ook minder belastend voor het forum dan al die foto's erop posten.

Dames het was echt weer voor herhaling vatbaar. Ik heb net alle tassen uit zitten zoeken en nog even weer nagenoten.
Gisterenavond hebben wij alle "restjes" van het buffet opgemaakt, heerlijk smaakte het weer.

Ik ga zeker het tunisch haken oppakken. Vind het zo leuk!

Een dikke knuffel voor jullie allemaal.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 11:34
Leuke fotos,probeer er volgende x ook bij te zijn,Enne ennas' lekker dat er vaart in zit, als je in de buurt woont kom ik zekerz kijken
Back to Top
Kristy2223 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kristy2223 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 12:30
Was inderdaad heel gezellie! Bedankt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 13:14
Welkom op het forum, Kristy 2223.

wat rozengeur.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 13:46
Dames, fijn dat jullie genoten hebben. Diny, djw dat ik door de foto's een beetje het gevoel krijg er toch bij te zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 14:44
Ik blijf uitkijken naar goedkope tunische haaknaalden, we hebben dit jaar minder kofferbakverkopen langs het Kanaal, helaas, alleen maar half juli t/m augustus, elke zaterdag, terwijl we andere jaren al in juni konden genieten. Maar de kerkbazar in Ugchelen komt ook nog, die is in de lente en herfst.

Hoe meer mensen ik kan besmetten met het tunische virus, hoe beter.

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 15:01
Jullie hebben een gezellige dag gehad, zo te zien en te lezen, leuk !

Ik heb ooit in een ver verleden wel eens een pannenlap gemaakt in tunisch haken. Ik heb geen idee meer hoe het moet, maar weet nog wel dat ik het leuk vond om te doen.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 15:10
In welke dikte zoek jij de haaknaalden Magteld ???

3/3,5 of juist dikker /dunner???? 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 16:00
Het was in ieder geval gezellig zo te zien. Fijn toch!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 16:11
Wat gezellige foto's!
Super dat het een geslaagde dag was.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 20:33
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

In welke dikte zoek jij de haaknaalden Magteld ???

3/3,5 of juist dikker /dunner???? 

Ik heb zelf 2/2,5/3/3,5/4 en 5. Ik moet nog even op de hobbydooswinkel kijken hoeveel maten er bestaan. Maar ik pak op rommelmarkten alles wat ik kan pakken, er is altijd wel iemand die ze kan gebruiken.

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2013 om 10:07
ik heb een paar keer nummer 4 voor je als je wilt.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2013 om 10:20
Wat ziet het er gezellig uit. Leuke foto's!
Fijn dat jullie hebben genoten. Leuk om op deze
manier toch een beetje mee te genieten.

Gr. Rianne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Mei 2013 om 12:12
Ik heb nu al wel 1 tunische haaknaald nr. 4, maar ik heb een paar dames lekker gemaakt en ik had maar 2 extra 3,5-jes. Dus die zullen wel Ja graag gaan roepen. Ik heb op Marktplaats gezien dat je tunische naaldensets kunt kopen van het addi clickachtige systeem, dus met een lange draad en een stopblokje aan het eind. Daarmee kun je echt hele truien of dekens tunischg haken. Nr 3 tot en met 10.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns