Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe ervaren jullie dit, ben ik terecht boos?Udate

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 17:00
En IK zou teruggaan en opnieuw naar de chef vragen, komt hij niet of reageert hij ook zonder begrip dan zeg je datje onmiddellijk contact opneemt met de ombudsman van de krant....die zoekt eea uit en dan komt het breeduit uitgemeten i.d. Krant....gewoon nog 1 poging wagen en bluffen...jij wordt ook overbluft en dat is NIET klantvriendelijk...ik heb gezegd...uhhhh, getikt....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 17:23
soms moet je ook erg goed oppassen met de reactie met de huid, als ik een montuur koop moet ik ook extra opletten dat het ook extra laklaag heeft om dat door de zuurtegraag van mij huid de lak er anders na 2 maanden ook al af gaat.
Ik kan ook geen zilver dragen want na een uur ziet dit al pikzwart
misschien dat dit bij jullie ook een beetje is, als je schoonheidszalfjes en produkten gebruikt om te ontsminken is het ook oppassen

Back to Top
helma View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer helma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 18:15
Ik vind dat je terecht boos bent ik zou het zelfde reageren als jij.Ik weet uit ervaring als je het hoog speelt komen ze echt wel met een oplossing.succesThumbs Up
Groetjes Helma
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 18:16
Ik vind dat je terecht boos bent.
Ik heb zelf een bril van de Hans Anders, waar ook vrij snel de lak vanaf was, maar ik had er gewoon wat blanke nagellak over gesmeerd. Ik ben allergisch voor nikkel, maar niet zo'n ijdeltuit dat ik er perfect bij moet lopen. Ik was na een jaar ongeveer teruggegaan om de neusvleugeltjes goed te laten zetten. Krijg ik van die man een preek dat ik geen metalen montuur uit moest zoeken, want bij oorbellen lette ik vast ook op dat er geen nikkel in zat... Heel verhaal dus, maar niks geen verontschuldiging dat het zo snel er al af was of ook maar iets in die richting. Dacht nog wel bij mezelf, zelfs de goedkoopste oorbellen zijn nikkelvrij, gek dat zo'n montuur dat dan niet is.

En ik heb een baas gehad die ook denk ik dezelfde cursus heeft gehad als Pluk, met samenvatting. Hij heeft dat ook een paar keer bij mij gedaan, ik dacht dan altijd: ik weet wat er mis is, ik ben niet simpel., heb het net zelf gezegd. (werkt niet echt voor mij).   
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 18:38
Ik zou ook wel boos zijn... Heb een dochtertje dat al heel lang brilt (sinds ze 2 is) en telkens zonder problemen het montuur terug laten afstellen (weliswaar bij een bevriende optieker). Tot hiertoe enkel lakschade gehad na een paar jaar en dan meestal omdat we het zoveel moesten laten terug afstellen.. Geen garantie dus, maar wel door de optieker terug wat bijgewerkt met een soort van laklaagje...
Ik denk dat t vooral dan de uitleg is die je niet hebt gekregen waardoor je kwaad wordt. 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 19:02
Originally posted by labeldoekje labeldoekje wrote:

Wat een service zeg, waardeloos.
Ik ben 1x veranderd van opticiën, dacht ook goedkoop te zijn, niet bij Pearl maar een andere keten. Eens maar nooit meer. Ik had verkeerde glazen erin, wat zei dat winkelmeisje, je ogen moeten aan de nieuwe glazen wennen. Ben terug gegaan naar mijn oude opticiën. Heb eerlijk verteld dat ik een bril best wel duur vind met dubbel focus en een ander wilde proberen. Hij heeft mijn brilglazen nagekeken en wat bleek, verkeerde glazen erin, dag 550 euro.

Mijn opticien heeft voor niets, ja dat lezen jullie goed, voor niets, andere glazen erin gezet.
Heb een montuur al 4 jaar lang van Gant, nog geen stukje lak eraf. Als dat wel zo zou zijn zorgt hij dat dit montuur naar de fabriek gaat.

Dat is Service met een grote S.

Ik zou als ik jou was er zeker werk van maken.
Oh man dit vind ik pas echt bizar! Wennen aan de nieuwe glazen, amehoela! Ze meten het toch, en dat krijg je op een briefje mee (letterlijk). Dan kun je dus aantonen dat de glazen verkeerd zijn, geen discussie mogelijk, dat moeten ze recht zetten.

Maar wat geweldig van je oude opticiën, dat vind ik echt helemaal super.
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 19:46
Dat is ook tof, ik ga ook nooit meer naar een ander hoor. Ik krijg als ik de rekening bij mijn verzekeringsmaatschappij indien, bijna niets terug, omdat ik niet naar de opticiens ga waar de verzekering een contract mee afgesloten heeft. Dus dan maar iets duurder uit.

Service en klantvriendelijkheid is niet te betalen, als er iets is, is dit altijd gratis.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 20:26
De manier waarop jij behandeld bent, vind ik schandalig. Ik zou ook naar de chef gevraagd hebben, en het is van de zotte dat hij het niet de moeite vond om op te komen draven. Uiteindelijk gaat het om een bril van een heel bedrag, en ik denk dat ze bij het hoofdkantoor ook niet blij zullen zijn met jouw mail als ze lezen dat jij ze nooit meer bij iemand zult aanbevelen.
Sinds ik mijn lenzen niet meer kan/mag dragen, loop ik ook weer met een bril. Ik heb er ooit 1 van of Hans Anders óf Pearl gehad, maar ik was er niet tevreden over. Ik had het gevoel dat ik toch niet goed kon zien. Toen ben ik naar een opticien (niet van één of andere keten, en dus ook meteen een stuk duurder) maar de oogmeting was meteen helemaal goed. Sterker nog, ik moest zelfs een keer terugkomen voor een nieuwe meting. Niet omdat de eerste niet goed was gegaan, maar die meting was aan het einde van de middag, en hij adviseerde me om ook een keer 's morgens vroeg te komen als mijn ogen niet moe waren. Dan kon hij een vergelijking trekken en de beste meting toepassen. Ik kom er inmiddels al een paar jaar, en ook de service voor mijn bril is perfect.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 20:54
Eerst even iets in het algemeen: Waar iemand een bril koopt doet er in dit geval niet toe. Ook de zelfstandige brillenboer is niet altijd service gericht.

Ik zou als ik je was contact opnemen met de klantenservice (hoofdkantoor) en daar de klacht voorleggen.
Melden waar, hoe en door wie je bent geholpen. Dat is de kortste klap en die onbeschofte vlerk wordt door hun wel terecht gewezen. Heel veel succes.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:18
Ik vind ook dat je terecht boos bent, ik heb goede ervaringen bij een zelfstandige opticiën: Het pootje van mijn bril van 9 jaar brak af, ik heb wel een nieuwere, maar ik draag deze altijd, bij de opticiën zouden ze kijken of ze hem konden maken. De volgende dag kwam ik er en zat er een nieuw pootje op, niet precies dezelfde, maar je ziet bijna niet dat het een andere is, kostte helemaal niets. Super service, je mag hier een nieuw montuur ook altijd voor een dag of weekend mee naar huis nemen om te kijken of je het montuur echt mooi vindt.
Groet,

Yobsje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 00:29
ik heb al vanaf ik een bril draag (20j geleden ) een bril van pearle . Soms iets duurder maar zelfs meerdere  monturen die gratis waren (moest je op een kraskaart krabben en dan zag je wat je gewonnen had) en nog nooit heb ik er problemen mee gehad . Ook niet met het personeel , altijd vriendelijk behandeld . Zo zie je maar dat de ene winkel de andere niet is .
Ik zou gewoon ook naar een ander filiaal gaan en zeggen wat je voor hebt gehad in die andere winkel .
Ik zou het hier zeker niet bij laten
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 01:11
Allemaal bedankt voor jullie reacties, ik ga naar een ander filiaal een zeg gewoon eerlijk dat ik al in het filiaal bij ons geweest ben. Volgens mij hebben ze bij ons ook niet echt vast personeel want ik heb er al zoveel verschillende gezien en ik denk dus ook geen vaste chef.
Ik laat hier wel weten hoe het af gelopen is.
En of het nu een keten is of een zelfstandig opticien is dat moet geen verschil maken hoe je met je klanten omgaat. Eerder was ik ook bij een opticien en die heeft me een verkeerde bril aangemeten maar dat is netjes opgelost, zo kan het dus ook. Helaas is die opticien niet meer te betalen voor mij. Nu had ik een montuur van € 250,- en dat is echt het maximale wat ik er voor wil betalen,(ik verwacht dan ook dat het minimaal 2 jaar mee gaat) tel daar de glazen bij en je komt aan een behoorlijk bedrag dat ik niet elk jaar kan en wil betalen.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 15:57
wat vervelend,dat is wel erg snel ben benieuwd of ze er  iets gaan doen
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 16:08
Claire je hebt gelijk hoor. Het is niet normaal als iets zo snel verslijt. Brillen moeten gewoon een poosje mee kunnen gaan. Of ie nu goedkoop of duurder is. Ik snap best dat een goedkope bril sneller versleten is. Maar dit is te snel. En eerlijk gezegt is jouw bril niet goedkoop geweest. Een actiebril wil nog niet zeggen dat het dan ook maar een flutbril moet zijn.

Er moet mij nog wel iets van het hart: ik lees veel dat mensen dan maar liever iets duurder uit zijn. Maar een dure bril is niet voor iedereen weggelegt. Voor sommigen is het inkomen niet toereikend om bij een locale opticien een bril te kopen. Een bril van 800 euro. Ik rol van de bank hier. Die van mij heeft de laatste keer compleet 75 euro gekost. (heb geen variofocus, wel een cylinder en altijd kunstof glazen) Bij Hans Anders in de actie. En de andere bril: die was ruim 3 jaar oud. En kostte 55 euro in de actie. Met deze hoop ik weer een lekkere lange tijd te doen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 13:54
Ik vind dat je tercht boos bent .Ik heb ook bij pearl gekocht en mijn man ook en wij zijn beide heel goed daar ,ik ben al een beetje bedrogen geweest in een plaatselijke optieker .Wij zijn wel in Belgie geweest maar ik zou de eigenaar vragen op de man af wat ze er aan gaan doen
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 15:37
Ben heel tevreden over mijn brillen van Pearle...

Ook wij zijn geswitcht naar een ander filiaal. Chef verhuisde naar een kleiner filiaal en alle medewerkers gingen mee. De nieuwe chef is geen potje, net als de medewerkers. Is iets verder rijden, maar gratis parkeren. Wordt ik tenminste goed geholpen.

Verf kan reageren met zuurtegraad van je huid, mama heeft daarom altijd een titanium montuur...
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 13:55
Zie even de Update, een wereld van verschil
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 13:58
Super zeg!
Kan begrijpen dat je helemaal blij bent!

Gefeliciteerd!!Big smile
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 14:03
oh wat fijn zeg een hele andere benadering, goeie actie van Pearle (deze reclameactie mag wel he)
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2012 om 14:58
Ik ga volgende week heerlijk op vakantie met een mooi nieuw brilletje op m'n neus...

en een heldere blik de wereld in.....fijne vakantie!!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns