Huidig project |
Reageer | Pagina <12345 6> |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
een gehaakte of gebreide sok?
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben druk bezig een aantal vingerpoppetjes te haken uit het boekje van Annemarie Arts. Mijn nichtje wordt zondag 7 en het enige wat ze aan mij wou vragen waren haaksel. Toen ik ene dag later vroeg of ze nog iets anders wou dan een haaksel, kwam ze alleen maar tot de conclusie dat ze misschien wel 2 haaksels wou dan. (Schattig toch).
De wolf en rapunzel zijn al af, roodkapje moet nog in elkaar gezet worden en de heks is bijna klaar. Nog een prins op het witte paard en een knappe prinses en dan is het cadeautje klaar. In zo'n lekker glitterige bewaardoos van de Action.
|
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een super cadeau om te krijgen als je 7 jaar wordt.fijn toch zo'n leuke tante!
|
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heej Zazia dat boek heb ik vorige week gekocht, had hem geleend van de bieb. Maar vind alles erin mooi dat ik hem maar gekocht heb, had toch nog verjaardagsgeld liggen. Straks leuk voor mijn peuter van 1 1/2. Ze bladert steeds in het boekje en is al verliefd op de zeemeermin.
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Haakdoosje
Newbie Lid sinds: 29 September 2013 Status: Offline Points: 15 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjewel fleurtje48, plumeau en engeline !
Groetjes, Haakdoosje
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kerststal van Christel Krukkert
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
puntpaprika
Newbie Lid sinds: 03 Oktober 2013 Locatie: Huissen Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
De sokken die ik aan het breien was zijn af. Ik ben nu een babymutsje aan het haken.
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha ik heb ook weer eens een project
Een colsjaal voor mezelf van big roma rainbow van scheepjes op naald 10 Helemaal blij mee Oja ik doe de luie wijvensteek haha |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben zeer benieuwt hoe hij word Drempt
|
|
oant Sjen
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met het resterende garen van de veelkleurige plaid ben ik een bloemenkussen aan het haken. Ook heb ik een vriendin beloofd om een Spaans patroon te vertalen...zal een hele klus worden.
Ik heb me - voor de zoveelste keer - voorgenomen om alle opgestarte projecten eindelijk eens af te werken maar ik weet niet hoelang ik het deze keer weer zal volhouden.... Gisteren heb ik namelijk enkele nieuwe patronen ontdekt die immens veel werk vragen maar super mooi zijn ...dus daar gaan mijn plannen weeral maar eens de mist in. |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat overkomt mij ook iedere keer. Eigenlijk moet ik met mezelf een afspraak maken om een week lang geen internet te kijken, dus mijn iPad een week in de kast laten liggen ( dat gaat me echt niet lukken) dat weet ik nu al!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben nog steeds tunisch aan het haken aan een cape/ponco uit een Filatiblad en ik heb een lijst gemaakt van projecten die nog af moeten worden gemaakt en nieuwe projecten. De winter komt er aan, dat wordt binnen zitten en haken en breien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een kussensloop, een tasje en een laptophoes van granny's aan het haken!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben voor mijn moeder twee sneeuwpoppen aan het breien heb al 2 pompoenen gebreid,
en een egel. Krijgt ze als verrassing wil daarna ook nog een kerstman breien en daarna ....... eens de kip klaar maken moet ik nog in elkaar naaien en afwerken.
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vandaag begonnen met beestjes van het geboortekaartje van een vriendin na te haken. We gaan zaterdag of zondag het geboortebord in de tuin zetten, dan wil ik een mobiel/ slinger geven met de beestjes, een koe, een paard, een varken, een kip, misschien nog een geit en een schuur. Al ben ik bang dat ik te weinig tijd heb.
|
|
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren nog maar een plaid opgestart, deze bestaat uit vierkantjes die je overal kan meenemen en tussendoor kan haken. Daarnet even geteld : 253 kleine en 23 grote vierkanten.
Als je weet dat ik een hekel heb om dezelfde patroontjes te moeten herhalen ...... dat beloofd !
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh je dat wordt weer een onaf gemaakt project!
|
|
dine
Post Options
Thanks(0)
|
Het vertrouwen is niet groot hé Fleurtje ... ?
Mijn laatste projecten heb ik braafjes volledig afgewerkt hoor. Die onafgewerkte modellen ? Ik print geen patronen uit (mileubewust...) maar noteer in beknopte versie de instructies. Daarmee kruip ik dan achter tv. Voor de afwerking (ogen, haar, enz...) moet ik dan terug achter mijn computer kruipen en daar heb ik 's avonds geen zin in ... ach eigenlijk is het de schuld van die dekselse pc !
|
|
Reageer | Pagina <12345 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |