Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Huidig project

 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2013 om 23:30
Lief Magtelt dat je je om hem bekommert.
Ik ben bezig met een vestje haken en een hondentruitje breien ik heb er twee klaar. 

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 11:33
Ga beginnen met een deken, ben nog wel bezig met ene project popje voor mijn jongste zoon! maat dat is een verassing voor onder de kerstboom. Kan daar niet aan haken als hij thuis is.
Ga mijn bollen wol maar is opmaken en een leuke gekleurde deken maken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 11:36
Ik ben bijna klaar met de poncho/cape en dan mag ik iets anders opzetten. Archie is nu grotendeels bij ons, soms maakt hij een ommetje, maar dat doen de andere katten ook. Als hij in de lente een prikje krijgt, krijgt hij een paspoort, dat hem officieel de onze maakt. Op het ogenblik ligt hij op een stoel vlak naast me.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 11:39
gezellig!
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 14:14
ff een beer afmaken en dan een paar sammys. ik ben al de derde begonnen
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2013 om 16:42
Leuk om te lezen.
Ik ben begonnen met de deken,heb gekozen voor extra warm. Dus kwam terecht bij de crocodile stitch.
Leuk om te doen een lekker dik effect.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2013 om 21:39
Leuk om te lezen dat vele met projecten bezig zijn rondom de winter (poncho, deken, sjaal)
Zelf liggen hier een aantal projecten te wachten op afmaken:
* posttas
* bruidsuikers
* kerststal
* sjaal (als enige een breiproject, de rest is haken)
Voorlopig kan ik lekker vooruit en hoef ik me niet te vervelen.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2013 om 21:43
Wat ligt er hier intussen allemaal?

- Pull voor de dochter (even in wacht op meer tijd)
- Zomertopje voor mezelf (in wacht tot de lente)
- Kerstsjaal (zodra ik de wol heb start ik weer)
- Omslagdoek (cadeautje voor kerst, dus meest dringende)

En eigenlijk zou ik kleine kerstboompjes, ballen, enz. willen maken van restjes om aan cadeautjes te hangen...
Groetjes, Tineke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2013 om 10:11
Dat laatste kun je mooi in de zomer doen, als je in je topje in de tuin zit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2014 om 22:46
Dit is waar ik nu mee bezig ben. zal nog wel even duren voor hij af is.

En dan nog een gehaakte deken en granny squares.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2014 om 09:52
Ik heb kleine granny's gehaakt voor het Gourmet kattensofaatje, ik ben nu alle draden aan het wegweken, waarna ik nog moet puzzelen hoe de granny's het best tot hun recht komen. Daarnaast heb ik een tas gevuld met popjes van 12 tot 25 cm en wolrestjes, alle popjes krijgen een slaapzak en een paar kleren, dan mogen ze naar onze nldutchy voor Kika.

Archie is inmiddels helemaal ingeburgerd, hij kan zelf door de kattenluikjes, zijn chip is erin geprogrammeerd, dus hij komt en gaat naar eigen believen. Hij heeft mijn stressless stoel uitgekozen als beste slaapplaats, daar moet ik nog iets op verzinnen, bijvoorbeeld de plaid van nepbont en fleece verplaatsen naar een B-locatie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 11:11
ik ben bezig met een Noors vest voor mijn Man. een schouderwarmer voor mezelf. en ondertussen ben ik in mijn hoofd bezig met een uil die ik wil gaan haken. maar dan eentje die net echt lijkt.
oant Sjen
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 12:12
Ik ben bezig met Jip en Janneke te haken is verjaardagscadeautje voor kleindochter die 2 jaar wordt. Samen met het grote Jip en Janneke boek . Met dank aan Esther voor het doorgeven van het patroon.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2014 om 17:59
Net 3 paar babysokjes afgemaakt .Mijn dochter heeft daar altijd wel klantjes voor .

Ik had de pech 1 sokje aan de verkeerde kant te hebben dichtgenaaid ,het zat zo goed vast dat loshalen niet te doen was Ik heb toen maar een extra sokje gebreid dat ging vlugger .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 12:11
Dat vrijgezelle sokje is mooi voor een telefoon, of om als siersel op te hangen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 20:24
Wow, zijn jullie echt allemaal netje met 1 ding bezig?

Bij mij zit in de mand:
- de adventsjaal
- een trui voor mijn dochter
- het deken van de cal

Verder in de kast:
- een zomertopje (maar het is geen weer om daaraan te werken)
- stofje en tule voor de carnavalsoutfit van de dochter (dringend aan beginnen)

Om dan nog te zwijgen over alle stofjes en wol waarvoor ik nog geen projectje gevonden heb....

Omajan, wat een leuk idee voor cadeau!

Magtelt, ik had het verhaal van archie net ook gelezen in ander topic. Zo lief van je! Klinkt als een super kat! [EMAIL= ][/EMAIL]
Groetjes, Tineke
Back to Top
mar1963 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 November 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mar1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 20:49
Ik ben net klaar met een gehaakte beer
Ben nu bezig met een ovenhandschoen en met een
En in mijn hoofd met nog veel meer
Back to Top
mar1963 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 November 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mar1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 20:50
Sorry ik had nog een Barbiejurk ingetikt maar het staat er niet
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2014 om 21:21
Ik brei momenteel een vest voor mijzelf, maar tussendoor moet ik de kerstgroep nog afmaken.
Een boel kleine priegeldingetjes zitten daar aan. Moet ik even een hele middag de rust voor nemen. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 07:15
"Officieel" ben ik Jack Bear-Row en een giraffe-tassenhanger (cadeautje voor kinderfeestje) aan het maken. Maar het schiet niet op want tussendoor, als ik alleen ben, werk ik hard aan een Abraham. Manlief wil niets bij de deur hebben, dus het wordt een gehaakte versie, een Brammetje voor op zijn bureau.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns