Idee |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |||
Nicole
Duizendpoot Lid sinds: 23 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 115 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 20:24 | ||
maar parijs vind ik ook prima hoor! of Rome of New York. Ik ben niet zo moeilijk als het maar met het openbaar vervoer te bereiken is (trein,boot,vliegtuig)
groetjes Nicole |
|||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 20:26 | ||
als ik met de trein kan (utrecht bijvoorbeeld) en het op voorhand weet zodat ik een babysit kan regelen, ben ik zeker van de partij... lijkt me leuk! we moeten wel allemaal een gehaakte of gerbreide bloem op, whoehaaaa! |
|||
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 20:29 | ||
Zijn er trouwens dames hier die naar de snb dag (3 nov in Rotterdam) gaan? Ik was er verleden jaar en vond het toen erg leuk, ga dus zeker dit jaar weer. |
|||
miep
Hobbyguru Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 20:41 | ||
Ik ga niet naar Rotterdam, maar een bijeenkomst lijkt me erg gezellig. Utrecht is voor mij (beetje extra tijd meegerekend voor files e.d.) ongeveer 2,5 3 uur.
|
|||
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 20:42 | ||
wat kan je daar zoal doen/zien/kopen dan? Is een eindje weg, maar misschien komt er ooit wel eens eentje dichter bij?
|
|||
BreienHaken
Hobbyguru Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2485 |
Posted: 28 Augustus 2007 om 23:25 | ||
ik ga naar rotterdam en spreek waarschijnlijk onderweg wel met wat mensen af gok ik zo
|
|||
tyzy
Duizendpoot Lid sinds: 29 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 190 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 08:02 | ||
Ik ga niet naar Rotterdam, maar een bijeenkomst lijkt me erg leuk.
|
|||
Tony
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 09:35 | ||
Het lijkt me ook een heel leuk idee, om jullie allemaal eens te ontmoeten. Maar openbaar vervoer is voor mij niet mogelijk. Misschien dat ik iets kan regelen met "Valys". En ik moet er wel uit de weg kunnen met mijn rollator. Ik hoor wel wat er georganiseerd wordt en doe mijn best om van de partij te zijn. Groetjes Tony |
|||
Antonia
|
|||
odette
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 09:36 | ||
Het is inderdaad voor sommige een beetje ver weg. Er staan een aantal handelaren met kraapjes wol en andere brei en haak benodigheden. Met wat aanbiedingen en nieuwe dingen. Maar sommige dingen nog net zo duur als normaal. Afgelopen keer (was de 1ste keer) was er de mogelijk om workshops en lezingen te volgen (tegen betaling). Verder waren er wat demonstraties. Ik vond het wel een leuke dag , maar ook omdat ik met een stel andere was (van mij breicafe groepje) en we hebben er gewoon een gezellige dag van gemaakt. Het was gewoon wel grappig om zo veel breister bij elkaar te zien. Maar volgens mij i shet de bedoeling dat het steeds in Rotterdam (van nelle fabriek) is. Maar dichterbij voor de Belgen is misschien de handwerkbeurs in de brabanthallen (Den Bosch) http://www.handwerkbeurs.nl/Handwerkbeurs_Den_Bosch.html Zelf ben ik nier nog nooit geweest, lijkt me ook wel eens leuk om heen te gaan. Maar een bijeenkomst van de hobbydoos lijkt me ook wel leuk. Leuk ergens in Noord-Holland ..... Is voor mij natuurlijk het makkelijkste, maar misschien gewoon ergens centraal in nederland (Utrecht of zo). |
|||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 09:45 | ||
Misschien moeten we anders maar proberen een poll op te zetten of zo want nu loopt alles door elkaar heen en is er geen beeld van wie er nu wanneer kan. Eentje met voorkeursplaatsen en voorkeursdagen. Als we dat dan in kunnen vullen hebben we ook een duidelijker overzicht. Voor november wordt het voor mij sowieso moeilijk om op zaterdag weg te kunnen. Maar als het even mogelijk is, zou ik wel graag mee willen doen. Ik stel mijn huiskamer nog steeds ter beschikking maar dan moeten jullie wel naar Oss willen komen . |
|||
Groetjes,
Ilona. |
|||
marjolein24
Hobbywonder Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 09:59 | ||
Há een poll, mijn favoriete Hyves-bezigheid ...... Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk! |
|||
Marjolein
|
|||
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 10:02 | ||
anders misschien een nieuw topic met in de link en bovenin het artikel een link naar jouw Hyves?
|
|||
Groetjes,
Ilona. |
|||
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 10:17 | ||
leuk idee als het maar niet te ver weg is,want heb een hekel aan reizen
|
|||
groetjes tine
|
|||
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 10:27 | ||
ik ben een oudje!! Wat is een poll en wat is hyves??? |
|||
The Anny
Duizendpoot Lid sinds: 22 Mei 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 179 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 12:54 | ||
Hoi hoi,
Ik zou ook wel eens willen afspreken. Ben van België, dus alles is een eindje voor mij. Maar als het dicht bij een station is, doe ik zeker mee. Je bent jong en je wilt wat e ;-) Groetjes Anny |
|||
|
|||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 14:14 | ||
Dus kunnen wij jou nooit vinden.maar een poll is wel een goed idee. |
|||
|
|||
marjolein24
Hobbywonder Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 14:17 | ||
1. een poll is niets anders dan een peiling ...... bv vier stellingen waar mensen dan op kunnen stemmen. Heel handig om dan bv vier data te noemen en dan mensen aan te laten geven waar hun voorkeur naar uit gaat. Het leuke is om dan onzin-polls te gaan maken: welke kleur jurk draag Daphne Bunskoek vanavond in RTL Boulevard .... en dan onzin-keuzes te geven: 1. een blauwe (Jomanda) 2. jurk? dat staat Albert Verlinden veel beter 3. vanavond was toch de naturisten-uitzending? etc etc. En dan zorgen dat veel vrienden gaan stemmen. Volstrekte ongein dus.
2. Hyves is een "internet-community" waar je als persoon een eigen site aanmaakt met allemaal gegevens, foto's, filmpjes en informatie over jezelf. Daarna nodig je vrienden uit om op je site te kijken (en jij bij hen) en te chatten (kletsen). Heel veel mensen in Nederland hebben als zo'n Hyve aangemaakt en je kan dus heel makeklijk zoeken naar oude schoolgenoten etc. Vooral de jongeren hebben veeeeeeeel vrienden (meer dan 200). Ik weet niet of het hier nu een beetje duidelijk van wordt....... volgens mij snapt iemand die het niet kent er niets van Maar ja ik heb een poging gedaan ..... |
|||
Marjolein
|
|||
marjolein24
Posted: 29 Augustus 2007 om 14:20 | ||
[/QUOTE] Weet je wel hoeveel Marjolein de jong op hives zijn? Dus kunnen wij jou nooit vinden.maar een poll is wel een goed idee. [/QUOTE] Ik heb het nog nooit getest (eerlijk niet) .... maar ja met mijn woonplaats erbij gaat het wel lukken ........ |
|||
Marjolein
|
|||
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 14:30 | ||
Ik heb gezocht op hives ha ha maar er waren er wel heel veel en ik heb geen adres van jou
|
|||
|
|||
breioma
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2007 Status: Offline Points: 2303 |
Posted: 29 Augustus 2007 om 15:39 | ||
ik heb ook even gegvraagd,blijkt dat mijn dochter,schoondochter en nog wat fam.leden er ook mee bezig zijn,weer wat geleerd. |
|||
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |