iemand enig idee |
Reageer
|
Pagina <1234 5> |
| Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 18:13 |
|
ja 225 km en dat rij je zo niet even.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 18:16 |
|
inderdaad 2 x per dag pups wegen, heb ikzelf ook gedaan en ook bijvoederen kan geen kwaad hoor de mijne heb ik met geitemelk gedaan.
Mijn teef heeft ooks eens in paniek geweest toen 1 van de pups ( 7 dagen oud ) bleef hangen aan de tepel toen ze uit de werpkist ging en deze eraf viel, er lag wel een kussen maar dat kleine ding rolde er gewoon af en begon zo erg te piepen dat ik moest gaan kijken en moeder had geen idee wat te doen, heeft ook nooit een van de pups gedragen. Zal in ieder geval een hele job zijn om alle pups en moeder te verzorgen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Lenie25
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 18:19 |
|
Ach moet er niet aan denken wat erg hoop dat moedertje snel weer voor haar kleintjes kan zorgen en de zij en de kleintjes er niets aan overhouden heel vervelend dat je nu niet even binnen kan wippen.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 18:22 |
|
Gatsie, wat een akelig verhaal. Ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment graag dicht bij je zoon wilt zijn. Ik hoop dat het allemaal weer goed gaat komen
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
denise
Duizendpoot
Lid sinds: 07 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 185 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 18:42 |
|
Heel veel sterkte Hopelijk kan mama weer voor haar kindjes zorgen en heeft ze nog melk.
|
|
![]() |
|
Mayabees
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:04 |
|
Wat een akelig en triest verhaal Lydia. Heel veel sterkte ermee. Ik ken dit helaas ook niet heb wel een vriendin die veel met honden werkt. Misschien dat zij het weet??
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:14 |
|
kan het de onervarenheid van de moederhond zijn......
Paniek inderdaad, wat zei de dierenarts erover?
|
|
![]() |
|
ridder204
Hobbywonder
Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:17 |
|
geschrokken van de glazenwasser misschien en dacht ze dat die haar pups kwaad wou doen, arme beest zeg, raar allemaal hoor, wat zou er in dat koppie omgaan
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:20 |
|
is er in de buurt van jouw zoon geen hondenvereniging waar je je licht op kan steken of informeer eens bij een kynologenclub....
|
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:22 |
|
Ach wat zielig....kan me voorstellen dat je baalt omdat je zo ver weg woont.
Gelukkig is het redelijk goed afgelopen allemaal. Misschien is er bij de buren iets gebeurd of buiten waardoor ze geschrokken is? Het raampje zou ik dichtlaten want de puppies hebben wel nog warmte nodig natuurlijk. Of was het niet in de kamer waar de kleintjes zitten? Mijn zus weegt de puppies ook altijd 2 keer per dag om te kijken of ze goed drinken. Ik hoop dat de kleintjes goed groeien en dat moeder zich verder veilig blijft voelen. Sterkte! |
|
![]() |
|
breienmaar
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:38 |
|
hoi,
he wat een verhaal! heb geen verstand van honden,maar mensen hebben weleens kraambed psychose, door alle hormonen enzo, misschien kan dat bij honden ook wel. heel veel sterkte en rot dat je zo ver bij hun vandaan woont groetjes marian |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:44 |
|
heb net gebeld, mamahond is zo stijf als een plank en kan haast geen kant op. De puppies worden al elke dag gewogen (is er toch iets blijven hangen met jonge dieren groot brengen ze hebben allemaal gekleurde scoubidoetouwtjes om, zodat ze weten wie wie is. (vindt het al slim gevonden van m'n zoon) hebben een hotlijn met de dierenarts, als er wat is kunnen ze bellen en langskomen.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Esther1963
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:52 |
|
Wat is het voor ras Lydia? Die stijfheid zal nog wel even aanhouden, mag en heeft ze wel pijnstilling? Arme ziel, ik heb echt met de hond, je zoon, schoondochter en natuurlijk ook jou te doen. Het enige wat je kan doen is hun steunen via de telefoon. Als het maar redelijk warm is en als de pups nog klein zijn hebben ze natuurlijk ook een warmtelamp hangen, dat is ook goed voor de spiertjes van mama hond.
|
|
|
|
![]() |
|
Joyce38
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:53 |
|
Wat jammer allemaal, veel sterkte ermee.
|
|
![]() |
|
ElleBelle
Hobbyguru
Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 19:56 |
|
wat een triest verhaal....
heel veel moed gewenst aan jou, je zoon, je schoondochter en uiteraard de hondjes.
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Babbel.truitjes
Duizendpoot
Lid sinds: 04 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 20:00 |
|
Bah wat een nare ervaring, wij hebben zo iets dergelijks ook eens mee gemaaktg met de border collie van mijn zoon.deze woonde op een boven verdieping 1 hoog. De hond voelde een bedreiging van buiten af, waarschijnlijk wilde iemand inbreken. Hij bedacht zich niet en ging er zo waaks als ze dan zijn er op af en sprong uit het raam. Na even te zijn bijgekomen is hij op zoek gegaan naar die gene die hij als bedreiging zag. Gelukkig had hij alleen goed de schrik te pakken, en mankeerde niks. Ze hebben hem even goed verwend en het raam niet meer open gelaten als ze weg moesten. verwen haar maar lekker dan voelt ze zich gauw weer op haar gemak. en het advies van wegen altijd doen . groet Babs moeder van Naomi
|
|
|
babbel
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 20:02 |
|
de dierenarts heeft alle pijnstilling nagekeken juist ivm met de puppies en heeft iets voorgeschreven dat ze mag hebben
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
m'jo
Hobbyguru
Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 20:14 |
|
wat een verhaal, kan wel gaan gissen wat er gebeurt is maar daar schiet je niks mee op, voorzover ik het begrijp is moeders er redelijk goed afgekomen, die stijfheid zal nog wel even blijven.
dat wordt extra opletten voor je zoon of de pups goed drinken......en inderdaad heel vervelend dat je zover weg zit, misschien kan een bevriende fokker in zijn buurt advies geven en/of bijspringen |
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 20:25 |
|
m'n schoondochter blijft vannacht op, m'n zoon moet morgen wel weer werken, de kinderen worden door eeen vriendin naar school gebracht en dan kan zij tussenoor een tukkie doen. Kinderen blijvn tussen de middag ook bij die vriendin eten, dus daar alvast geen zorgen om. De komende drie dagen zijn het ergste voor de mamahond, na die drie dagen moet het gaan afnemen.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Cozz
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 16 Oktober 2012 om 20:26 |
|
Och erm ze heeft ook een behoorlijke smak gemaakt natuurlijk, tweede verdieping is best hoog nog.
Volgens mij vangen jouw zoon en schoondochter het heel goed en rustig op allemaal. Het is hun eerste keer, maar vindt ze aardig boelkloedig reageren en handelen. Je hebt t ze goed geleerd mama Wijs
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1234 5> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |