Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iemand enig idee

Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 20:26
en wat voor ras is het?

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 20:29

heb maar een foto geplaatst weet het merk van de hond niet sorry

heb het effe gevraagd het is een american bulldog
lydia wijsbroek
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 20:30
dat ras ken ik ook niet....

Ocharmkes toch...Ik hoop dat ze snel weer aan de beterhand is.

Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:03
Volgens mij is het een Amerikaanse Bull? Hoe het ook zij, het is een beste hond en dat zal best hard zijn aangekomen. Wat leuk die gestroomde pups (hebben ze vast van paps). Ik hoop met heel mijn hard dat het gaat lukken allemaal, ik zal mijn hand er eens overheen laten gaan voor de energie vanavond, ben dus blij met de foto!
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:05
Oh ja misschien nog een tip, laten ze haar tandvlees in de gaten houden de komende tijd, die moet dus mooi roze zijn en blijven! Wanneer het wit is en blijft dan moeten ze heel snel de dierenarts waarschuwen in verband met eventuele inwendige bloedingen. (wil je natuurlijk niet bang maken, maar ik zeg het liever als dat ik achteraf zeg, had het ze maar verteld)
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:06
owjee! Wat een verhaal joh!
Nu kijken ze altijd wel droevig, maar nu lijkt ze wel extra verdrietig te zijn na haar onfortuinlijke uitstapje. Zo te zien staat ze de pus wel prima goed en hopelijk heeft ze ook genoeg melk voor de baby's.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:07
is dat geen foto van voor de val?

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:43
Wat een enorme toestand, hopelijk houd ze er geen schade aan over.
Heel veel sterkte
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:58
zodra de pups een kik geven kijkt ze heel alert wat er aan de hand is en ze cleaned de puppies ook goed, alleen is ze zo stijf als een plank. Zitten of liggen gaat net.
Wat betreft het tandvlees heb ik doorgegeven, zo zie je, je krijgt altijd bruikbare tips. Pas als de pups weggaan wordt ze behandeld aan haar tand die is afgebroken en moet verwijderd worden. Ze moet het nu eerst zelf opknappen met pijnstilling.
Haar lichaam zal eerst alle kneuzingen moeten verwerken, dat is de eerste drie dagen altijd het ergste. Maar ze reageerd goed
lydia wijsbroek
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 22:01
Heel veel sterkte, wat een verhaal.
Wil de moederhond wel eten en drinken?
De pups wegen is heel verstandig allemaal een eigen kleur bandje, gewicht opschrijven zodat je over een aantal dagen kunt zien of ze voldoende zijn aangekomen.
Omdat ze soms ook een dag stil staan in gewicht, kun je toch over 1 week zien wat ze in een week zijn aangekomen.
Het is ook heel goed om de ontlasting in de gaten te houden en dit te stimuleren, door minder van doekjes gedrengt in warm water, zodat het aanvoelt al de tong van de moederhond.
Stevig over het onderbuikje wrijven en de rest zie je dan tegemoet komen.
Nogmaals heel veel sterkte

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 22:02
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

heb net gebeld, mamahond is zo stijf als een plank en kan haast geen kant op. De puppies worden al elke dag gewogen (is er toch iets blijven hangen met jonge dieren groot brengen ze hebben allemaal gekleurde scoubidoetouwtjes om, zodat ze weten wie wie is. (vindt het al slim gevonden van m'n zoon) hebben een hotlijn met de dierenarts, als er wat is kunnen ze bellen en langskomen.

Mij zus gebruikt altijd van dat gekleurd kadolint om ze uit elkaar te houden. Als ze groter zijn krijgen ze verstelbare kattenbandjes.

Wel fijn dat ze de DA kunnen bellen als het nodig is, dat is toch fijner dan iemand die ze niet kennen.
Ik hoop dat mama snel weer opknapt. Maar ze heeft natuurlijk en flinke klap gemaakt, logisch dat ze stijf is....arm beesie....

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 22:02
Schrijf ik net het hele verhaal, zie ik daarna je reactie
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 00:00

zodra de pups een kik geven kijkt ze heel alert wat er aan de hand is en ze cleaned de puppies ook goed, alleen is ze zo stijf als een plank. Zitten of liggen gaat net.
Wat betreft het tandvlees heb ik doorgegeven, zo zie je, je krijgt altijd bruikbare tips. Pas als de pups weggaan wordt ze behandeld aan haar tand die is afgebroken en moet verwijderd worden. Ze moet het nu eerst zelf opknappen met pijnstilling.
Haar lichaam zal eerst alle kneuzingen moeten verwerken, dat is de eerste drie dagen altijd het ergste. Maar ze reageerd goed

Wat fijn dat ze wel allert is op haar pups en ook het vertrouwen in je zoon en schoondochter heeft dat als het haar niet lukt zij er zijn.
Ik hoop dat ze   snel toch opknapt want  kneuzingen zijn zo pijnlijk. Maar ik hoop ook dat ze door de pijnstilling niet  teveel gaat doen en dat ze later  restverschijnselen gaat vertonen want  wij mensen weten het doet geen pijn meer maar  we moeten het rustig houden, maar dat beseffen honden volgens mij niet. En wij mensen houden ons er ook niet altijd even goed aan.

Nogmaals heel veel stekte ik vind het beestje zo zielig .

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 00:02

heb maar een foto geplaatst weet het merk van de hond niet sorry

heb het effe gevraagd het is een american bulldog

Dat is er net zo een als van mij buurvrouw maar  vraag me niet  wat voor ras het is. Maar wel een schatje zeg  nou heb ik het helemaal met haar te doen(ik ben een beetje gek op honden al heb ik er momenteel zelf niet een.)

Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 01:35
Ze heeft ook echt van die droopy ogen nu. Je zou dr een knuffel geven maar die zou nog pijn doen ook ben ik bang. Ze is wel een heel goede moeder en een dappere bikkel hoor
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 06:52
O Lydia wat erg, als ik dit lees word ik er verdrietig van.
Meis ik hoop op een goede afloop, dat de hond goed op knapt en weer goed voor de kleintjes gaat zorgen.
Ik begrijp dat je schoondochter er bij blijft, ik zou geloof ik ook niet kunnen slapen.

Wij gaan allemaal duimen dat het helemaal goed komt.
Ja wat merk in dit soort gevallen toch dat je ver weg woont he, je zou er zo graag voor ze willen zijn.

Sterkte, Liefs, Lidia 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 08:46
kga strak weer bellen en vragen hoe het is
lydia wijsbroek
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 09:08

Wat een naar bericht! Ik hoop dat ze de nacht goed is (zijn) doorgekomen.

Heel veel sterkte...Hug
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 09:12

Ik hoop dat er in ieder geval een beetje vooruitgang in zit.

Sterkte!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 09:13
Ben erg benieuwd hoe het gaat

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns