Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIets minder leuk nieuws!

Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 08:55

Hoi Perle en Perlefientje,

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 15:46
PFFFFFFFFFF,WAT EEN VERHAAL ZEG,BEN BLIJ DAT GIZMO ZICH ERDOORHEEN HEEFT GESLAGEN.WENS HEM EEN SPOEDIG HERSTEL TOE,EEN LIEFDEVOL THUIS HEEFT HIJ GELUKKIG AL

STERKTE RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 16:17

Perle en Perlefientje

Verwen hem maar lekker TONY

Antonia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 16:46
Hij zal in het begin wel heel moe zijn en veel slapen, herstel van een operatie kost veel energie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 18:38

Gizmo is thuis!

Hij is heel flink ,niet huilerig en sparteld het huis rond op zoek naar een plaatsje om gemakkelijk te zijn.

Muffin heeft hem al begroet maar kijkt wat naar Gizmo!

Tja!!!Hij ziet er heel appart uit natuurlijk!Met bovenlijf in soort gipsverband voor steun en de buitenkant is in print(mooie poezenpootjes) Je zou voor minder raar opkijken!Dierenarts had foto's gemaakt van snede enzo.Blijkbaar was z'n operatie complexer dan verwacht ,hangt van kat tot kat af.Er is een grote insnijding gemaakt geweest in v - vorm.Mogelijks zal een deel van z'n huid nog afkomen(afsterven)omdat het punt te weinig doorbloeding heeft maar dan nog zou dit terug op moeten groeien.Maar door drukkend verband heeft hij veel steun.Hij steunt heel graag z'n kopje op uw hand en is zooooooooooo blij dat hij terug is!!!!!!!!!!!!

Als alles oke blijft mag hij maandag ek op controle en gaat het verband eraf om te verversen.Ben al wat bekomen van eerste indruk.

Hij heeft bij dierenarts gegeten en deed vanmorgen z'n eerste stapjes en volgens arts is heeft hij een hoge pijndrempel en is hij heel flink.Bij sommige dieren mag je bijna niet wijzen met je vinger of ze jammeren het uit maar Gizmo blijft flink ook als arts z'n pijne plaats aanraakt.En dat zou heel goed zijn.Alhoewel ik absoluut geen zin heb om hem daar aan te raken!Voel de pijn overal in zijn plaats!

zo!!!!!Alles de positieve toer op!!!!!!!Dank voor de reactie's ,groetjes,Perle

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 18:40

wat fijn dat tie weer thuis!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes puck

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 18:46
Heb jij dat ook, dat je dan later als alles wat rustiger is, een enorme huilbui krijgt? Dat had ik bij de kinderen en de poezen. Dan was alle narigheid van dokters en ziekenhuizen achter de rug en dan zat ik te snikken en te gieren van de zenuwen achteraf. Ton begreep daar niets van, die heeft onlangs uitgevonden dat hijzelf en meer familieleden tegen het autisme aanzitten. Maar dat wisten we jaren geleden nog niet en dan botste ik op die momenten op een muur van onbegrip, van "Het is nu toch allemaal goed?", terwijl er bij mij dan allemaal complicaties door mijn hoofd gingen spelen, die er nog bij hadden kunnen gebeuren. Meestal had ik me tot die huilbui als een rots in de branding gedragen, terwijl het van binnen al stormde.

wat rozengeur.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 18:58

Ja,Magteld!!!!

Of het nu een kind of een dier is ik vind het zo erg als ze behoeftig zijn en ik ze niet kan helpen.Als met Gizmo nu...ik denk steeds...goh....met z'n koorts en alles...hij zou gewoon sterven.Terwijl hij geholpen is en terug vooruit is nu...en toch kan ik nog niet nalaten om te voelen of hij geen verhoging heeft!

Momenteel ...vraag me niet hoe hij er gekomen is ...ligt hij bovenaan de poezenpaal...en rust z'n kopje op de hand van Perlefientje...en hij spint en spint en is dolgelukkig!!!!!!

Ik denk dat velen veel beter kunnen relativeren maar dit is nu eenmaal wie ik ben.En ik denk dat jij precies ook zo zijt!

Perle

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 19:08
WAT MAGTELD ZEGT DAAR KAN IK MIJ OOK HELEMAAL IN VINDEN.
TOEN DIE HERDER BIJ BEAN ZIJN OOR ERAF BEET BLEEF IK KOEL,HEB EEN IJSKOUDE HANDDOEK OM ZIJN KOP GEBONDEN,HEB DE DIERENAMBULANCE GEBELD,DIE EIGENAAR VAN DIE HERDER ACHTERNA GEGAAN,TOEN BEAN WEER THUIS WAS MET NOG MAAR 1 OOR EN DIE ROTTIGE KAP OP HEB IK OOK TRANEN MET TUITEN GEJANKT,HET ZIJN TOCH NET JE KINDEREN,MAAR DAT BESEF JE PAS GOED WANNEER ZOIETS GEBEURD.

BEN BLIJ DAT GIZMO OKE IS EN DAT HIJ AL AARDIG OP DE BEEN IS HEEL VEEL STERKTE MET HEM EN GEEF HEM MAAR EEN DIKKE KNUF.

RENATE
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 19:47
Sorry dat ik zo laat reageer.Ik zie dat ze thuis zijn hopelijk hebben ze niet te veel pijn .
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 20:40

Fijn dat Gizmo weer thuis is. En als ik het lees is het zo'n dapper dier. Liggen spinnen en genieten terwijl hij zoveel pijn heeft. Knap hoor.

Perle jij hebt het ook knap gedaan hoor. Je mag je best rot voelen en meelijden met Gizmo. Tenslotte heb je heel wat spanning al moeten doorstaan.

Groetjes,

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2008 om 22:43

Ha goedzo Gizmo, nu al klimmen lees ik. Toffe peer.

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2008 om 00:00

O WAT ERG FIJN DAT GIZMO WEER THUIS ZIJN .

NU OP WEG NAAR GOEDE KANT.

HEB ZELF OOK MEEGEMAAKT MET GEBETERN DOOR PITBULL , DIE ZAL IK NOOIT VERGETEN .WANT ZE HEEFT 36 TANDEN WONDEN . AFSCHUWELIJK .

HEB HEEL HARD GESCHREEUWD OMDAT IK MACHTLOOS TOEN PITBULL DOORGEBETEN ZONDER STOPPEN .WANT MIJN GELEIDEHOND BLEVEN MAAR LIGGEN OMDAT ZE ZOEKT GEEN RUZIE .

ONSCHULDUG GELEIDEHOND...

WENS JE HEEL VEEL STERKTE . GEEF HEM SMAK EN AAI .......

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2008 om 08:56

Ik heb dat ook Magtelt, ik raak nooit in paniek op het moment dat er iets gebeurd, maar kan vaak nog een week later in huilen uitbarsten.....geef niet hoor, de emoties moeten er toch uit.

En ik begrijp dat Perle daar nu moeite mee heeft, als ze ziet hoe dapper dat Gizmo is. Hij geniet nu gewoon van jullie liefde.

Antonia
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2008 om 11:02

Momenteel zijn we 2 dagen verder.Gizmo word door ons graag geaaid en spint dan.

Maar Muffin en Romeo mogen niet dichterbij komen.Hij(Gizmo) is enorm nors en boos!(We houden hem s'nachts appart want Romeo is pas een kitten en zou soms Gizmo lastig vallen om te spelen en dat kan Gizmo nu niet aan,hij kan zich niet verweren)

Eten en drinken en verder gebeurd heel weinig,het valt me op dat hij eigenlijk echt depri is!!!Als hij zit te eten wiegt hij wat schokkerig  en heeft hij kan hij heel moeilijk z'n evenwicht houden.De ingreep heeft waarschijnlijk wel een grote hap energie gekost en daardoor is hij ook zeer slaperig.Hij kan ook niet veel anders dan slapen,alleen weet hij niet goed hoe hij gemakkelijk kan liggen,is heel rusteloos.

Ik heb een groot hoofdkussen gehaald dat als hij zich neerlegt het zich mooi aanpast aan de pose dat hij ligt en hij zacht ligt en toch geen bulten voelt.Is beter dan een mand want hij kan nog niet plooien en ligt enkel gestrekt.Maar ook z'n verband dat wat als een gips aanvoelt maakt hem boos,hij voelt zich echt niet goed!

Grappig om te zeggen hé,maar hij is precies...krakend van ingehouden woede!Ik denk dat teleurgesteld het beter woord is!

Perlefientje zal es een foto plaatsen.Groetjes,Perle!

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2008 om 18:57
Natuurlijk moet bij zo'n poes ook de spanning en emotie er uit. En dan ook nog zijn pootje kwijt. Arme beest. Daar moet hij misschien ook nu mee om leren gaan. Ik ben geen kattenpsycholoog maar ik kan me heel goed voorstellen dat het er bij zo'n beestje ook flink inhakt. Vertroetel hem maar extra veel met lekkere hapjes enzo. Sterkte. Groetjes,
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
perlefientje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2008 om 20:43

Hier zijn de foto's:

De eerste foto is van toen zijn pootje er nog aan hing, hij was 3 x dik als zijn andere pootjes.

Hier is zijn pootje eraf en zit hij in een soort van gips-verband.

Ik vind het echt triestig voor hem! Hij is momenteel redelijk depri!
Morgen mogen we naar de dierenarts op controle, krijgt hij een vers verbandje en controleren ze of alles nog goed is en of er geen ontstekingen zijn.
Hij slaapt of ligt star voor zich te kijken, ligt 2 min. op zijn ene zijden, dan 3 op zijn andere zijde en dan op zijn rug met zijn voorpootje de lucht in, hij lig echt niet makkelijk. Hij mag slapen op een kussen, waar hij (denk ik ) redelijk goed op ligt omdat het kussen zich aanpast aan zijn vorm.
Gizmo is al teer aan diarree, en met de antibiotica die we hem moesten geven zodat zijn pootje niet zou ontsteken ( toen zijn pootje er nog aanhing en het is  wel ontstoken ondanks de zware antibiotica) heeft hij nu weer hevige diarree, nog een tegenslag voor hem!! Soms is hij heel blij als hij aandacht krijgt , en soms moet hij helemaal niets meer van je weten en zou hij zelfs bijten in mn hand (nu dat hij niet meer kan uithalen). Begrijp heel goed hoe hij zich voelt, maar vind het zo triestig dat ik er alleen maar kan naar kijken en niets kan doen om hem te helpen! En nog altijd mag niemand van de andere dieren in zijn buurt komen, zelfs zijn beste maatje Muffin niet (Muffin snapt er helemaal niets meer van, maar kan zich nu wel weer uitleven met Romeo die heel graag met Muffin speelt)

Ziezo, moest er ook even uit, want als er iets is waar ik niet tegen kan, is een verdrietig diertje dat ik niet kan helpen.

Groetjes Perlefientje

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2008 om 22:10
Misschien weet de dierenarts er iets op, dat hij zo depressief is. Ik zou het zeker vertellen. Dat arme beest begrijpt er niets van. Onze zijn vandaag zo onder de indruk van de regen, dat ze aldoor naar ons toekomen en ons vragend aankijken, net of wij ze straffen met die natte boel. En het buurpoesje doet al twee dagen niets dan blazen en grauwen, omdat ik zogenaamd haar mensen verstopt heb. En dan geeft ze kopjes, ze is van slag zoals elke vakantie. Kun je nagaan wat Gizmo allemaal door zijn hoofdje gaat, zonder dat je hem het kan uitleggen.

wat rozengeur.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2008 om 00:41

WAT IS DIT TOCH ALLEMAAL TRIEST HE.
DE BUURMAN IK ZOU HEM WEL DE NEK OM KUNNEN DRAAIEN WAT EEN DRAAK VAN EEN VENT ZEG.
PERLE EN PERLEFIENTJE VEEL STERKTE MET HEM,HOPELIJK HERSTELD HIJ ER GOED VAN

RENATE
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2008 om 14:29

Hallo Perlefientje

Hoe is het nu met de poezen ,ik hoop al een beetje beter

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns