Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIets minder leuk nieuws!

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2008 om 10:24

 

Hallo,allemaal!

Gizmo is sinds maandagavond zijn soort gipsband kwijt.Hij moest op controle om te zien hoe het met de wonde's was en z'n snede's zijn héél mooi!!!!!!!er komt niet echt vocht uit en de twee dierenartsen stonden ...versteld ...van de reeds zo mooie hechtingen!!!!!!alles blijft mooi dicht en de snede's zijn mooi...en drogen op.Ja ,hij is in een soort driehoek geneden geweest(2 lange zijde's van ongeveer min.15 cm lang) want zijn rechterschouder waar pezen en zenuwen totaal gescheurd waren hebben ze ook uitgehaald,hé)

Daar alles er zo mooi uitzag waren ze(vader en zoon dierenarts )onderling(grappig) aan het discusieren van ...wat doen we????verband of open laten???

beslissing...zonder verband dus....indien hij prutst of knaagt enzv dan terugkomen om verband!Gizmo natuurlijk dik tevreden...eindelijk vrij....en hij is terug blij-blij-blij!!!!!!!!!!!(want een tijdje heb ik gedacht dat ik de verkeerde beslissing genomen had,en hem voor z'n eigen bestwil beter had laten inslapen,eventjes was ik zo boos op mezelf dat ik hem dit alles aandeed...maar...nu weet ik dat hij toch nog blije momenten zal hebben.)

Verstandige Gizmo likte zijn hele lichaampje(voor zover hij eraan kan of kan plooien)mooi en knaagt absoluut niet !Hij blijft overal netjes af!Hij kijkt af en toe wat smachtend naar buiten de zon en de tuin enzo en droomt stilletjes van vrijheid!!!En als ik de vliegenhor in schuifraam zet dan komt hij snuivend de buitenwereld meepikken en zie je zijn neusvleugeltjes alle kanten opgaan!!!!

Z'n diarree is wel onverbeterd maar dat komt ook wel goed(hoop ik)is al altijd zo'n moeilijke geweest en nu na medicatie moet dit terug tijd hebben.

Knappe ragdoll muffin wilde vanmorgen niet binnen komen ...hij dacht...ge zijt gij zekers????Watte???ikke binnen en dat mooi weer dan????Hij ligt ergens in de tuin want die gaat niet op stap...als je roept hoor je een ...ploef en een zoef en oepsie daar staat hij met een grimas tot achter z'n oren en z'n blauwe oogskes kijken je dan aller beminnelijkst aan!!!!!Jajaj!!!Gisteren had hij een muis gevangen en die kwam hij aan katerkitten Romeo presenteren als wilde hij hem leren...wat is een muis en hoe vang je een muis????Vreemd hé!!!!die zijn geen bloed van elkaar en beide zijn katers en toch leert muffin dit jong op!!!Fantastich gewoon!!!!Romeo komt af en toe voor pc zitten en volgt altijd het scherm en zeker het pijltje van de muis!!!!!!Dan springt hij soms op en neer!!!!!!En hij draait en keert dan bekoorlijk voor me en zwiept z'n staartje zo af en toe langs...m'n neus!!!!Hij heeft z'n naam niet gestolen....De loverboy!!!

Voila dit zijn de laatste perikelen huize Perle en Perlefientje!

Apropos!!!!Babette(Franse bulldog) is vanaf nu een echte vrouw...Ze werd gisteren ongesteld dus...niekse pup meer zeg maar madam!!!!!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2008 om 11:07
Wat fijn, dat het goed gaat met Gizmo. Misschien kun je mijn poezendiarreetrucje gebruiken. Ik kook een handje witte rijst met fijngesneden kipfilet zo'n tien minuten en serveer de afgekoelde soep dan in het geheel, rijstewater gaf ik vroeger ook aan kindjes met diarree. En door die kippensmaak lusten de katten het wel (ik zou genoeg voor 3 maken). Het komt vast van de stress, mijn oppaspoesjes legden de eerste twee dagen ook flatsen in de bak, nu is het weer gewoon scheppen.
Heerlijk zo'n muis, een van mijn katten bracht vaak een levende binnen om mij te leren jagen en die bracht ik dan in veiligheid onder een doornstruik. Levende kikkers en padden mag Ton redden.
Gefeliciteerd met Babetje, dat wordt oppassen de komende dagen.
Obi Wan vindt de computer ook heel interessant, vooral leuk is kopjes geven aan de hand die de muis bestuurt, waardoor er allerlei gekke dingen op het scherm gebeuren. Of op de muismat gaan liggen.
Ik begrijp dat je even twijfelde aan je beslissing, maar je had vanuit je hart geredeneerd en dat is toch altijd goed. Ik vraag meestal aan de dierenarts wat hij zou doen met zijn eigen kat. En daar leg ik me dan bij neer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2008 om 11:36

wat kan jij gezellig vertellen,geniet van je verhalen.

groetjes puck

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2008 om 11:40
Ik ben blij dat alles goed gaat
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2008 om 14:30
HEERLIJK DAT ALLES IN HUIZE PERLE WEER LEKKER GAAT.

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2008 om 19:43

Wat heerlijk om te lezen dat het met Gizmo weer wat beter gaat, ik zou die buurman aanklagen en zeker voor de dierenartskosten laten opdraaien. Het is toch belachelijk dat je in je tuin zo'n grote val hebt liggen?

Ik zou als  ik jou was een grote ren maken voor de poezen want die buurman is gewoon knettergek en zet zo een nieuwe val!

Je kunt nog zo'n hekel aan katten hebben maar dit doe je niet. Er zijn ook wel planten die je in je tuin kunt zetten om katten te weren. (al weet ik zo ff niet hoe ze heten jammergenoeg.) Je zult maar zo'n idiote buurman hebben hè.

Heel veel sterkte met Gizmo

     All you need is love.

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2008 om 20:28
ik zou het zeker doorgeven aan de politie daar alles wordt vast gelegd elk incident dan pas kan de politie actie ondernemen anders toch niet voor een keer.
plus dat als jullie in de moeilijk heden komen de politie al op de hoogte is en is in belang van jullie eigen veilig heid .
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes stridje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 14:19
Fijn dat Gizmo zijn verband kwijt is. Nu ik de foto gezien heb begrijp ik pas een beetje hoe naar het voor hem is geweest en hoe vervelend het zat. Je bouwt trouwens wel een band op met de dierenartsen. Ik kan me voorstellen dat je ze heel erg waardeerd. Zoveel zorg voor je lieve poesje. Fijn dat het beter gaat en nogmaals mijn complimenten zoals je alles hebt aangepakt. Goed gedaan en niet meer aan jezelf twijfelen nu hoor. Het komt weer goed.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 18:21

die foto had ik nog niet gezien,inderdaad triest om te zien.maar gelukkig dat het nu weer beter gaat.ik heb ook zo,n zwart witte kat.dinky toy heeet tie.

groetjes puck

Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2008 om 21:01
Wat fijn Perle dat het met Gizmo weer zo goed gaat, ik heb veel aan hem moeten denken.
Antonia
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 716
Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2008 om 19:54
Petje af voor jou hoor Perle en een heel groot voor Gizmo, dat ie zich er zo goed doorheen slaat.
Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2008 om 09:15
Originally posted by Houtdraakje Houtdraakje wrote:

Petje af voor jou hoor Perle en een heel groot voor Gizmo, dat ie zich er zo goed doorheen slaat.
Ben het hier helemaal mee eens, maar ik zou ook zee naar de politie gaan en je verhaal vertellen.Wie weet wat die gek nu gaat verzinnen.
Groetjes Catharina

Back to Top
carine1 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Maart 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 11
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2008 om 17:20
 goede middag, wij hebben een poes gevonden. ze gooide de poes uit een caravan hier voor de deur en onze dochter had ze gezien en toen heb ik haar wat melk en een korstje van brood gegeven om dat het poesje nog geen 6 weken was. ik hoop dat je poes het red, veel sterkte van carine.Cry
ik hou van breien en haken.van carine.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2008 om 19:19
Heb je die poes nog, Carine? Mensen denken soms niet na, wie neemt er nu eerst een kleine poes en gooit haar dan weer weg als het met de vakantie niet schikt.

Perle, de poes met 3 pootjes, die ik verzorgd heb, redde zich prima en gaf aan wanneer ze gekrabbeld wilde worden. Maar haar mensen hebben nog lang pijn in hun hart gevoeld als ze naar haar keken. Poezen leven in het hier en nu en als de pijn in hun pootjes over is, gaan ze weer gewoon hun gangetje. Konden wij dat ook maar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2008 om 19:28

wat een opluchting om te horen dat het zo ged gaat!!!!

een kennis van mij heeft ook zo'n geflipte buurman!  zij kon haar peozen echt niet meer binnen houden en heeft de hele tuin omgebouwd tot een soort "catery" zoals zij dat noemt... de poezen kunnen dus niet over het gaas en blijven in de tuin. Een vreselijke ingewikkelde en vooral dure grap, en alleen omdat er zo'n onmens naast je woont, grrrrrr!  maar ja, wat moet je anders?????

het kan ook anders!!!! onze poes is zo'n beetje in co-ouderscap met de buren...  Het buurmeisje kan drie woordjes zeggen: mama, papa, raja (radja, zo heet onze poes, hihi!) Zo schattig!

Back to Top
carine1 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Maart 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 11
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2008 om 19:43
 hallo magtelt, wij hebben die poes nog, en als wij op vakantie vertrekken gaan de poes en de hond naar mijn broer tot wij terug komen dan halen we de poes en de hond onmiddelijk terug. groetjes van carine.
ik hou van breien en haken.van carine.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2008 om 19:48
Dat is een goeie, co-ouderschap! Onze buren hielden lang vol dat Ziggy van ons de mooiste van de buurt was. Laatst wilden ze dat veranderen, dus ik zei "Camel van jullie is de mooiste, toch?" Nee, dat was onze Obi Wan. Op het ogenblik geef ik hun poesjes te eten en drinken, wat Ziggy ontzettend jaloers maakt, want zo goed als wij met onze buren zijn, zijn de katten niet, die musgunnen elkaar elk boomtakje en lapje grond. Het buurmeisje is nu 16; toen zij 3 was, zat ze vaak met onze Be-Bob te kletsen over de Spice Girls en haarspeldjes en Barbiepoppen. Dan zat die rooie kater tegen haar te knipogen of hij er alles van af wist.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Houtdraakje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 716
Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2008 om 22:11

Leuk he? huisdieren en knutselen

hee Carine, ik wil niet bemoeizuchtig doen hoor, maar ik zou dat poesje kittenmelk gaan geven, want van gewone melk krijgen ze vaak diaree..

Groeten van Thérèse, de Draak uit Assen
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2008 om 01:22

hallo perle,

ik heb met grote verbazing dit verhaal gelezen en ben gewoon met stomheid geslagen.een val in de tuin???????wat denk die dat die in de bossen woont en dat hij voor stroper moet spelen ofzo.hoe is het mogelijk dat er nog mensen bestaan zoals jou buurman!!!

als ze mij dat geflikt hadden met mijn kat,had ik niet lang vrij meer buiten gelopen,maar had ik vast gezeten wegens geweldpleging met dodelijke afloop voor deze buurman.

als ik ergens een bloedhekel aan heb is het dierenkwellerij,alhoewel je dit geen kwellerij kan noemen maar pure dieren mishandeling!!!!jammer dat ik ook niet naast je woonde,had met alle liefde deze buurman graag terug gepakt voor je!!!

ik ben opgegroeid met dieren en mijn vader heeft een dieren handel,dus altijd lief zijn voor de huisdieren is er bij mij met de paplepel in gegooid.ik heb zelf ook een kat met 3 pootjes,die is zo geboren bij ons thuis,en heet mankie,nou ik kan je vertellen die gaat met een rotgang als een kangaroe door het huis ,krijg haar nooit te pakken,hihihi,het enige wat ze niet kan is springen over de schutting,hihihi.

ik ben heel erg blij voor jullie dat gizmo het goed maakt en dat jullie het niet hebben op gegeven toen zijn pootje zo dik werd,ik weet niet wat de rechten van de buurman zijn,maar ik zou toch proberen het geld op hem te verhalen van de kosten!!!

ik hoop dat alle andere katten uit de buurt blijven van deze achterlijke buurman zijn tuin,hou me hart vast voor het volgende slachtoffer.en ik denk dat ik ook wel zo een catery zou bouwen voor me katten,die arme beesten mogen toch ook genieten van de tuin en zon!!!!

ik kijk weer uit naar je volgende berichtje van de katten!!!!

groetjes hesterkg1

GROETJES HESTER
Back to Top
carine1 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Maart 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 11
Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2008 om 18:25
goede middag, het poesje wat wij hebben heet kruimel, kruimel is onder tussen al 2jaar.als het een troost mag zijn toen kruimel 3maanden was heeft een buurman haar aleens willen vergiftigen maar hij had de pech dat we naar de politie zijn gegaan en onze lieve buurman heeft alles mogen betalen. groetjes van carine.
ik hou van breien en haken.van carine.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns