Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIk zoek........een boek

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 14:57

@Tineke, wat een leuke spreuk......

Ik ben net terug van sporten ( jaja ), en ik ben nu bijna vier weken bezig met een andere eetgewoonte onder begeleiding van de sportschool. Het gaat fantastisch. Ik heb zwangerschapskilootjes die eraf moeten, en ik ben er nu 5 van kwijt. Ik eet minder koolhydraten, en heb geen honger of andere akelige dingen. Het gaat me prima af. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit aan de lijn heb gedaan, dat scheelt wellicht ook.

Afgelopen weekend zijn we in Frankrijk geweest, lekker skien en dergelijke in een geweldig hotel ( met croissantjes.....) en ondanks dat ging het goed. Goed kijken waar niet zoveel koolhydraten in zitten, en de enorme beweging die je met skien krijgt maakt dat ik toch echt 's ochtends een croissantje at, en er ook ECHT van heb genoten, hihi!!

Ik wens iedereen sterkte die het lastig heeft met afvallen, maar ik heb er gelukkig geen problemen mee. Ik wil nog een kilo of 5 kwijt, dan ben ik weer netjes 'in shape'.

groetjes
Iris
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 15:01

Ik kreeg het tegeltje: dunne mensen zijn gewoon te stom om lekker te eten.

er kwam laast een verwarmingsmonteur bij ons die zag het tegeltje en heeft er met zijn mobje een foto van genomen die was voor zijn vrouw

ik vind een afvaltopic prima.... ook ik heb zwakkemomenten. dit is lijnpoging nr...... als ik al mijn geld in een auto had gestop i.p.v dieeten en pillen ed had ik nu een beste middenklas auto gehad en een luxe cruise op de queen elisabeth.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 21:12

Hihihi...die is ook leuk, Eugenie.....!!

Hmmmmm.... heb je nu niet een klein beetje spijt, dan, van al die dieten en pillen, als je ook luxe cruise had kunnen maken...

groetjes
Iris
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2010 om 02:18
Geen suiker, minder koolhydraten en meer eiwit en iedere dag een beetje bewegen Wandeling van een half uur is al voldoende. Dan zou je af moeten vallen. Ik heb vorig jaar een boek gekocht maar moet het nog grotendeels leen, zal dat toch eens gaan doen. Ik heb zoveel dieetboeken in huis. Ben dus ook al bijna 35 jaar te dik hahaha. Pff het is wat. Maar wat ik wel zeker weet is dat wat er in de winkels ligt allemaal rommel is! En zeker de lightprodukten!
     All you need is love.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns