Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIlusiebreien

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
happyknitter26 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 17 November 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 554
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 14:28

marleen

knap koppie !!!!!!!!

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 14:37
4 uur? en dan ben je niet halfdood? knap!! ok, moet dus meer koffie hebben, liters graag!!!
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 14:59
whaha nee hoor doe ik mijn heleleven al soms doe ik het ook anders om, dan slaap ik 1 nacht niet en de volgende dag wel, heerlijk die nacht lekker met je wol en pennen met een cdtje op je houfd lekker kwijlen op je patronen zonder dat het iemand stort en de volgende dag ben ik nog hyperder dan hyper dus dat scheelt ook weer het hele huis maak ik ook schoon in een uur echt lekker allles snel senl tussen door zo doe ik het al mijn hele leventje sinds ik op mezelf woon!!maar dan moet ik zeggen ben vanmezelf al hyper hoor!!! somige mensen kunnen me niet bij houden, vroeger laz ik mijn leer boeken en haakte ik tergelijker tijd gaat prima!! al heb ik nu het fenomeen luistercd's uitgevonden dus nu doe ik echt alles tegelijk boek luisteren breien en tv kijken helemaal top!!!!!!!
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 15:19

Tjonge jonge Carola,

dat is inderdaad wel hyper. Wat minder snoepen of zo?? Kan toch niet helemaal gezond zijn, alhoewel ik zelf, toen ik wat jonger was, ook genoeg had aan 5 uurtjes slaap!

groet, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 15:30
ach als je maar gelukkig bent hihi toch?? maar ik snoep helemaal nooit!!! deed ik al toen ik klein was zo!! makkelijk toch, ben nog jong ahumm 23 jaja 23 kan het zelf niet geloven hihi!!
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 19:08
Ik ben allang blij dat ik wandelend kan breien en lezen op de fiets, en uiteraard internetten en teevee kijken tegelijk. Jammer dat ik daarbij nog wel degelijk mijn negen uur slaap nodig heb !
Enne, nee, die was is ook nog niet weg nee (maar wel bijna de eerste Assepoesterrok klaar plus het siamesetweelinglijf, en ca. 1/5 van de Dark Mark sjaal. )
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 19:56
Jeetje 4 uurtjer per nacht! Trek ik ook niet. Zou trouwens wel heel prettig zijn, een heleboel meer tijd, maar duik er altijd vroeg in.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 23:17
Ik ben inmiddels bijna klaar met het eerste motief van mijn Dark Mark-sjaal. Daarna komt ongeveer een halve meter alleen streepjes, en dan nog een keer het morief in spiegelbeeld. Ik hoop dat-ie morgen, hooguit overmorgen klaar is.

Ik ben nu een patroontje aan het ontwerpen voor een kinderwagendekentje voor de zwangere juffrouw. Iets met eendjes of een beertje ofzo; geen aliens of doodskoppen in elk geval. Die moet dan ook maar mee met vakantie !
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 09:52

He leentje ik heb iets uitgevonden!! kan alleen geen foto maken zag ik net!! als je een inbrei patroon maakt dan zie je allemaal verschillende kleuren streepjes, en als je een inbreipatroon gebruikt met twee kleuren is dat supper makkelijk, mss een idee voor de juf!!

enne ik weet het niet hoor maar jij bent ook niet normaal hyper volgens mij, ik ben niet de enige op het forum die hier last van heeft hoop ik!!!!! ik ben hyper, en supper gelukkig met mijn zelf, daarom vind  mijn mannetje het niet erg allemaal omdat ik het huishouden en hem ook niet vergeet!! gister even 6 wassen gedaan, gewassen, gestreken opgevouwen en opgeruimt en de andere klussen natuurlijk, en de administratie had ik snachts al gedaan o o wat heb ik daar een hekel aan, ja dat doe ik hier thuis kan man lief nie!!! en pieter moet alleen nog een armpie en een beentje!!!!!!!!! whoeoe hyper hper ik ga ff koffie zetten o ja en ik ben wel hyper, maar volgens lisa ook heel gezellig!!!

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 10:03

he leentje, is dit wat voor je om lid van te worden??

http://groups.yahoo.com/group/illusionknittingandmore/

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 10:10
ben toch wel jaloers op die nachten van jou hoor! ik moet echt 8 uur slapen minimaal.
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 11:28
Ja, hier is ook 8 uur slaap nodig. Soms zou ik willen dat er meer uur in de dag gingen, wil nog zo veel maken. 
Groetjes van Lieke

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 11:37
ach johhh bij mij komt het alleen maar door omstandig heden die niet leuk zijn dat ik geleerd heb zo kort te slapen dus wees blij dat jullie lekker 8 uur in bed kunnen liggen!!!  maar het heeft idd ook zo zijn voordelen en zo zie ik het dan maar weer, als ik toch niet lang in een bed kan liggen doe ik liever nuttige en leuke dingen waar ik overdag soms niet aan toekom, maar nog maals wees blij dat jullie 8 uur lang heerlijk in bed kunnen liggen daar ben ik weer jaloers op!!
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 11:44
Ik doe niet aan Yahoo- of MSN-groups. Idioot veel achterlijk gedoe voor je eindelijk iets van een profiel hebt, mag niet zelf echt je wachtwoorden en gebruikersnamen kiezen (alle normale variaties zijn al 'op') en je wordt vervolgens doodgegooid met Spam. Nee dus, en je kunt er als buitenstaander ook niet op, dus dit type sites bestaat gewoon niet voor mij.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 12:40
leentje, gebruik je toch gewoon mijn ww en naam, ik ben al aangemeld!!!! heb er verder nog niet naar gekeken als je intresse hebt stuur je maar een pbtje kan je gewoon alleen ff snuffelen wie weet...
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 14:45
Nou, okee, es effe neuzen dan ?? Ik zal de gegevens daarna weer netjes verwijderen en geen gekke dingen doen op jouw naam

Maar nu moet ik eerst effe de kids mee uitnemen en boodschappen doen.Hoort er ook bij, helaas.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 14:53

Geniet ervan als ze nog zo klein zijn dat je ze mee moet uitnemen. Dat is zoooooo voorbij, snik.

Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2007 om 17:05
Nou, ze zitten al wel in de leeftijd dat je ze niet meer voor de lol meeneemt naar de winkel, hoor (7 en 11). Is meer ee nbeproeving. Maar alleen (samen) thuis laten is ook bepaald geen potie, dus in de vakantie meot je wel af en toe. maar het is weer goed gegaan en 't heeft me maar 20 euro extra gekost.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2007 om 00:39
Nou, eigenlijk wou ik vanavond gaan breien, maar het is toch weer de Website geworden. Ik ben nu bezig met een zo uitgebreid mogelijke werkgeschrijving van illusiebreien, te bereiken via de link op de pagina Breien.
Dus wie het eens proberen wil, ga je gang, ik heb een patroon erop gezet voor een proeflapje van 13 steken breed, daar kun je je geen buil aan vallen denk ik.

Enne....laat me even weten of iets niet klopt of onduidelijk is, want het is echt heel erg lastig uit te leggen, maar ik wil zo volledig mogelijk zijn.

Vooral nu mijn dochter (!) zich ineens heeft ingeschreven op het forum zie ik, en omdat ze nog niet veel verder is dan rechte en averechte proeflapjes ('t duurt haar al snel te lang, en ze spiegelt zich véél te veel aan mij, vergetend dat ik er ook nog niet zo lang wat van bak) zou dit een perfect werkje voor d'r zijn!
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns