Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

inzakmoment

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: inzakmoment
    Posted: 21 December 2011 om 21:25

kennen jullie dat ook: aantal weken bezig zijn geweest met kadomarktjes&zo en daarvoor dingen maken, afgelopen weekend zelfs 50 sfeerlichtjes gelamineerd en afgewerkt tbv het ouderenkerstfeest van de kerk (wel leuke bedragjes verdiend tbv de KiKa en het KWF, dat dan weer wel ;-)) en dan nu helemaal inzakken....alleen maar lummelen en zelfs amper fut om leuk te reageren op alle mooie dingen en topics hier ....als afleiding vandaag ff wezen kringlopen en jawel: een Simbapop gevonden, slap lijffie en slechts voor 1 euro....even aan Magtelt vragen hoe je de vlekken van zo'n stoffen lijfje verwijdert, dat weet ze vast wel....allemaal suc6 met alle voorbereidingen voor de komende dagen en geniet, dat ga ik ook doen als ik weer wat actiever wordt ;-))))))i

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 21:30
Vlekken kun je eruit krijgen met Clearasil, als ik goed heb. Het hoe en
wat moet je even aan Magtelt vragen. Flinke wasbeurt in Biotex doet
ook wel eens wonderen. Zeker wat frisheid betreft.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 21:50
ken dat ook, je bent de weken vlak voor de kerst super actief met een heleboel dingen en dan heb je alles af en is het wachten op de kerst en je hebt het gevoel dat je ingestort bent, nergens zin in, huis is aan kant, kerstspullen staan, boodschappen bijna klaar (op verse groente na), logeerkamers schoon en gezellig en nu maar wachten tot ze komen, is het in no time een gezellige bende in huis. Ben altijd na de kerst aan een rustperiode toe
lydia wijsbroek
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 22:06

ach Lydia, voor mij is DIT al een feest, een feest der herkenning, jammer voor jou maar fijn voor mij om het te lezen :-)))) Bedankt voor de tips Ieke  en wat een LEUK paradijselijk nieuw blog heb je weer !!!!! kga naar me nessie, lekker op de warme onderdeken ....

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 23:12
Marlene rust maar lekker uit van al het gejak en gejaag. En ga ook lekker genieten de komende feestdagen!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:41
Jips weet alles van vieze poppen, ik ben de ballpointexpert. Dat ging er met Cleasil af maar wel met veel keren opbrengen en een hoop geduld.

Eerlijk gezegd ben ik een luie bliksem, "zuinig met mijn energie" noem ik dat, dus ik heb nooit een overvolle agenda, maar ik ken het wel van vriendinnen die zichzelf voorbijrennen, en als die van de dokter het kalmer aan moeten doen, weten ze niet hoe dat moet. Dus ik kan alleen mijn medeleven betuigen, maar helpen kan ik niet.

Mijn enige advies is om de "moetendingetjes" te schrappen en de leuke dingen wel te doen. En dan roepen ze dat ze toch wel veel plezier beleven aan de schaaktoernooien en zo'n fijn gevoel hebben, als er weer dozen vol kleding naar Roemenië gaan, terwijl ondertussen hun rug aan gort is en ze prozac moeten slikken vanwege het georganiseer. Ik voel me hulpeloos en ik heb medelijden, maar het enige wat er op zit is net zo lui te worden als ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 11:18
Magtelt, je bent goud waard. Dit wordt mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar. Moetendingetjes schrappen!! Om in een lijstje te doen . Gr.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 12:44

Ooooooooooo Marlène wat een schat en dat voor 1,--! Wow

Ik moet eerlijk zeggen dat Isolde haar plastic lichaamsdelen echt ranzig waren, maar het stoffen lijfje zelf niet. Ik zou zeggen voorzichtig badderen in handwarm water met een scheut wolwasmiddel. Dat kan geen kwaad.

Ik heb Isolde gebadderd met een scheut wasverzachter. Daar wordt alles schoon van en de haartjes mega zacht.

Ik ben ook echt moe en heb helemaal geen zin om te werken  
Maar ja, gelukkig brengt het ook regelmaat in je leven en dat heb ik wel nodig. Morgenochtend een paar uurtjes naar kantoor en de jongens zijn om 12 uur vrij. Heerlijk vind ik dat, dat betekent voor mij ook een middagje thuis. En volgende week ben ik vrij.

En dan................... morgen zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en 's avonds gaan we uit eten, zaterdag gelukkig met z'n 4-tjes lekker thuis, 1e kerstdag kerstbrunch met mijn familie om 12 uur in een restaurant en 2e kerstdag bij mij thuis gourmetten met de schoonfamilie.

En..................dinsdag gaan wij lekker een paar dagen naar Texel. Mijn man weet het nog niet, maar ik heb het adres van de kringloop daar al opgezocht
Hij en de jongens vinden het ook heel leuk hoor!  

Ik hoop dat ik weer met een paar schatten thuis kom

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 14:16

Ja ik herken het ook wel. Soms zit ik ook zo vol plannen en ideeen dat er juist niets uit mijn handen komt. Dan wil ik dit en dat en eerst nog even zus en dan zo en dan gebeurt er gewoon simpelweg niets. Te druk om rustig wat te gaan doen.

In verband met mijn zwangerschap en bekkenklachten lig ik tegenwoordig elke middag (al een paar maanden als ik de kans krijg) op de bank. Zolang Manuel slaapt zijn de bank en de laptop voor mij. 's Avonds doe ik gerust een tweede poging. Ga ik gewoon weer languit. Dan is de laptop alleen niet altijd voor mij. Doet manlief er ook een grabbel naar mag hij van mij dan eerst. Hij heeft tenslotte gewerkt. Ik heb de halve middag lui op de bank gelegen.

Nu ja lui, vandaag word ie me niet gegund mijn rust momentje. Manuel op bed en ik snel de vaatwasser ingeruimd, droger aangezet en de badkamer opgeruimd. Manuel was in bad geweest en hij was net goed en wel aangekleed, lag zijn tanden nog te poetsen op de commode (lees, zuigt de tandpasta van zijn tandenborstel en blijft dan een poos heerlijk dromerig liggen kouwen en sabbelen op een lege tandenborstel) terwijl ik zijn speelgoed aan het afdrogen was. Toen ging de bel. De buurvrouw. (niet die waar ik mee brei. Daar ben ik gisteren al geweest) Of ze gezellig langs kon komen. Natuurlijk. Dan wacht de badkamer toch gewoon. Dus die badkamer (die inmiddels bijna droog was) nog even netjes gemaakt. Lig ik goed en wel op de bank hoor ik Manuel een feestje bouwen boven. Hoef niet slapen. Nee jij vind van niet maar je kon je ogen al niet open houden toen je buurjongen er was dus ik vind van wel. En ik ben nog altijd de baas. Hij brulde even flink toen hij weer neergelegt was en de deur dicht zat maar koos toen toch maar de weg van de minste weerstand en viel in slaap.

Lig ik net weer mijn mail te checken hoor ik een vreemd schavend geluid van beneden komen. Met kloppend hart naar beneden. De droger. Maar die deed niets vreemds toen ik beneden was. (hij staat in de souterain in de badkamer. We wonen daarboven) Hij draaide gewoon, klonk gewoon, dus met een harde buik van het snelle overeind vliegen en de schrik weer naar boven. De vaatwasser draaide ook gewoon.

Terwijl ik me weer verdiep in mijn viruele wereld gaat de telefoon. Manlief. Ben laat thuis vanmiddag. Een kerstborrel, nog naar de bouwmarkt en naar de supermarkt. Geeft niet. Je doet de boodschappen dus je hebt permissie.  

Opnieuw strekte ik mijn benen en met de laptop op mijn benen vertrok ik weer in hobbydoosland. Weer dat geluid. Kwam toch echt van de droger. En die wil ik voor geen honderduizend euro (nu ja de honderdduizend daar kan ik een andere goede droger van kopen. En nog veel meer leuke spullen) kwijt. Het is zo'n fijn ding. Ik als een speer naar beneden. Knop uit. Deur open. Zit een van mijn bh's ergens tussen gedraaid. Met enige moeite kreeg ik hem los. Gelukkig nog heel. De was heb ik maar droog verklaard. Vind dat de droger zijn best heeft gedaan vandaag. Ben al dolgelukkig dat hij niet stuk is. En er geen kleine onderdelen losgeschoten zijn van mijn bh.

Maar dit was nog niet alles. Lig ik net weer gaat de bel. Doe ik open wenst de bezorger van het ad mij een fijne kerst. Vriendelijk van hem maar wij krijgen nooit het ad. Kaartje weer teruggegeven en daar kwam ie tot de ontdekking dat ie bij de buren moest wezen. Toen wenste ik hem even op de maan. (hij mag nu wel weer terug komen. Al vind ik hem nog wel dom.)

Gelukkig heeft Manuel ondanks al die geluiden in huis besloten echt goed te slapen. Die ligt nog steeds vanaf half een. Verwacht hem nu wel elk moment. Maar zie nu wel dat ie moe was. Eigenwijsje.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2011 om 21:29
Ook voor mij is het herkenbaar hoor. Doe maar rustig aan, na de feestdagen heb je hoop ik meer nieuwe energie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2011 om 12:45

oooh,zo herkenbaar! Laat het dan ook maar even over me heen komen, het is zoals het is en vaak is dan in no time de zin in van alles en nog wat weer terug!

Het is wat Magteld zegt, laat dat moeten los dan kom je al zo veel verder!!! Ik probeer me bij heel veel "moetjes" af te vragen waarom dat dan moet en van wie dan.....

En verder probeer ik te denken, in de trant van ik zie wel....ik zie wel hoeveel kerstkaarten ik maak, ik zie wel hoe het loopt op school,werk, dat feestje etc. Geeft ook veel rust doordat je veel minder eisen en verwachtinge stelt en hebt!

Wens iedereen fijne,gezellige kerstdagen die je invult zoals jij dat wilt en waar je je prettig bij voelt!!!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns