Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!! |
Reageer | Pagina 123 5> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Februari 2015 om 14:04 |
De aanhouder wint loont hier zeker. De laatste 3 weken ben ik 2x per week naar de Wibra gesjouwd. De vracht komt namelijk woensdag en vrijdag.
Vanmorgen 9 bollen gescoord. Bij ons lagen 3 kleuren: 1 met herfsttinten, 1 met alleen maar bruintinten en 1 bonte maar niet de regenboog van de vorige vracht. Daar hoopte ik wel op omdat ik daar 3 bollen van gekregen heb en dat is te weinig voor een omslagdoek. Ik heb nu gewoon een pak meegenomen waar al wel 1 bol uit gehaald was. Ik heb de gekleurde genomen. Succes met scoren dames! |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Online Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
morgen kan ik kijken wat ze in Middelburg hebben. Ben heel benieuwd
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi. morgen sta ik in Rijssen.
|
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons kwam deze week helemaal geen vracht vanwege de balans telling.
Dus ook bijna geen Saskia meer balen! |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat kan toch niet??? Weten ze wel wat ze ons aandoen???
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dinsdag hadden ze nog niets, gelukkig maar, ik moet eerst wat wol weg eten voor ik weer mag kopen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
In Rijssen lagen vier kleuren. Inderdaad één met bruintinten (vond ik niet echt mooi), een bonte met fletsere kleuren als de vorige regenboog (meer pastel), wel aardig, kan ik wel iets leuks mee voor iemand.
Een soortement van herfstkleuren is wel goed omschreven denk ik. Lijkt wel een beetje op één van de kleuren in de vorige levering. En toen kwam ik bij de kassa en vroeg of ze maar drie kleuren hadden en de dame zegt: Er moet ook nog een blauwe zijn, ergens onderin het schap. Nou op een holletje en een fantastisch mooie kleur gevonden. Blauw/groen/zwartig... Heel erg mooi. Zag direct allemaal mooie dingen voor mezelf ontstaan. Helaas echter maar vier bollen aanwezig. De vestigingen in Deventer en Nijverdal gebeld, maar die krijgen pas volgende week een levering en doen niet aan achteruit leggen.... AAARGHHHH. By the weg: De Wibra heeft ook door dat het populair is. De prijs is omhoog gegaan met 20 cent per bolletje tot 1,99 Euro. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Huh? Ik heb gisteren gewoon 1,79 betaald hoor! Staat ook op de wikkel.
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
heeft er al iemand een foto van de bollen. Ik mag mogen bellen, maar durf niet alles weg te laten leggen :)
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
@Jips, dan ben ik toch echt benieuwd of je niet nog wat oude bollen gevonden hebt.
Zie foto hieronder: Deze drie kleuren heb ik. Op de wikkel kun je zien dat er toch echt 1,99 staat. |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Au, ik wordt jaloers. Misschien morgen dan toch maar naar Dordrecht fietsen. Wie weet hebben ze daar nog wat binnengekregen.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Online Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Slechts 3 bolletjes bruintinten kunnen kopen tussen de middag. Rest was op. 😕 prijs 1.99
|
|
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
zijn er mensen hier die de kreet ''mokkokhè'' kennen ????
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow, die blauwe is mooi, die had ik nog niet eerder gezien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, die blauwe is echt schitterend... vandaar waarschijnlijk ook dat die al grotendeels op was... zucht...
Nog twee wibra's in de buurt, allebei krijgen ze pas op woensdag a.s. een bevoorrading. En achteruit leggen doen ze niet (zeggen ze). |
|
Hulten1
Post Options
Thanks(0)
|
hosternokke, natuurlijk ken ik die kreet
|
|
|
|
Feya
Newbie Lid sinds: 07 Augustus 2013 Locatie: Arnemuiden Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
En dit!!
Lama ketalanka Kan iemand dat vertalen? 😊 |
|
Feya
Newbie Lid sinds: 07 Augustus 2013 Locatie: Arnemuiden Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo is het beter geschreven
Lama kettalanka |
|
Hulten1
Post Options
Thanks(0)
|
laat maar zitten want ik heb het al lang
|
|
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha Hulten, 'k heb die van m'n schone zus geleerd ;-) waddun mooike eei ;-) en die van Feya zal ik strax googelen...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Reageer | Pagina 123 5> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |