Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!!

Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 18:10
Weten jullie wat ook kan? De Wibra mensen houden dozen vol Fenna achter, zogenaamd "Uitverkocht, mevrouw!" en zetten ze op marktplaats voor exorbitante prijzen..
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 18:57

Bij ons was alles schoon op. Vanmiddag nog ff gekeken.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 20:07
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Weten jullie wat ook kan? De Wibra mensen houden dozen vol Fenna achter, zogenaamd "Uitverkocht, mevrouw!" en zetten ze op marktplaats voor exorbitante prijzen..

Als de Wibra daar achter komt, dan hebben ze een groot probleem, dus weet niet hoeveel dat risico willen nemen. Maar ze hebben misschien wel veel familie ;)
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 22:20
Ik ga toch morgen even kijken, wie weet ligt er nog wat. Ben nu toch wel benieuwd naar Fenna
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2015 om 23:25
Oh zoiets zou me niets verbazen Magtelt. Mits ze ermee wegkomen zoals hierboven al vermeld.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 07:37
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

zijn er mensen hier die de kreet ''mokkokhè'' kennen ????

hosternokke, natuurlijk ken ik die kreetLOL

Gezellig al die Zeeuwen. Dat verdient een bolus bij de koffie ;)

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 08:01
Originally posted by JokeP JokeP wrote:

Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

zijn er mensen hier die de kreet ''mokkokhè'' kennen ????

hosternokke, natuurlijk ken ik die kreetLOL

Gezellig al die Zeeuwen. Dat verdient een bolus bij de koffie ;)

Dat is een goed idee! Ik ga er gelijk om Joke.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 16:42
Jeuj, hier zit een happy bunny.
Vandaag bij de Wibra geweest en me heerlijk uitgeleefd. Ze hadden nog een hele zak van die mooie roze/grijze (met nadruk op hadden.... inmiddels is de voorraad in die kleur dus 0). En van de blauwe hadden ze drie zakken.... Hier iets minder hebberig geweest en toch zeker een hele zak laten liggen.

Ook van de andere kleuren waren nog meerdere zakken voorradig (en hier kan ipv "waren" wellicht ook "Zijn nog voorradig" staan, heb alle zakken laten liggen :) ).
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 16:59
na het lezen van al deze commentaren durfden ze niet anders meer dan alles in de rekken te leggen.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 17:50
Originally posted by cormout cormout wrote:

Originally posted by Esther1963 Esther1963 wrote:

Ik ga vanmiddag naar Emmen, daar zouden ze vracht krijgen, maar of het erin zit. Ik ben echt helemaal verliefd op de roze die heb ik bij jullie er nog niet bij zien staan. Mocht ik vanmiddag scoren dan zal ik een foto laten zien

ennnnn , hadden ze bij jullie roze?

groetjes Cormout.

Ze hadden van het hoofdkantoor een mail, dat het streng verboden is om wol weg te leggen...... dus het gaat er om wie er op het juiste moment is......jammer dat ze geen koffie schenken

Ja ze hadden de roze, eerst niks en toen ging zo'n verkoopster toch nog achter kijken en er stond nog 1 doos met 10 bollen roze, dus ik ben heel blij. Ik heb ook de kobaltblauwe meegenomen. Maar in Stadskanaal wilde ze het wel weg leggen voor mij vertelde de verkoopster, dus ik zie dat echt als heel klantvriendelijk, maar ik had niet meer nodig dan dit
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 15:51
In het centrum van Apeldoorn stond een grote doos vol. Ik heb alleen de zak met 10 blauwe en die met 8 roze eruitgehaald.

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 18:39
Clap
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2015 om 23:06
Bij ons in Sliedrecht ook, ik zag zelfs een stapel van 6 dozen toen de deur naar het magazijntje openstond. Zou het dan toch....
Ik heb me nog een beetje ingehouden en 4 blauwe bollen meegenomen.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 09:53
ai ai vandaag geen tijd, magtelt ik zie t voor me  in t centrum op een plein staat een hele grote doos eenzaam te staan, totdat magtelt komt en in de doos duikt, triomfantelijk boven komt en de mooiste kleuren in dr tas propt!LOL
Back to Top
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 14:08
Ik ben toch heel erg benieuwd geworden naar het mysterieuze fenna. Dat het zo gewild is! 
Zal binnenkort eens kijken. Maar mag eigenlijk niets kopen van mezelf. 
Ik kwam bij het opruimen net weer een zak met een aantal hele schattige vierkantjes tegen en de bijbehorende bolletjes garen... Geen idee meer wat het zou worden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 14:21
je kunt die hele schattige vierkantjes een elkaar maken zodat je een heel schattig dekentje hebt. Van de bijhorende bolletjes maak je nog een paar vierkantjes en die maak je er weer aan vast totdat ze op zijn en dan kan je richting fenna vertrekken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 16:57
Of een juten AH tas opleuken.

Achteraf had ik spijt dat ik die doos niet heb leeggekieperd in mijn mandje, maar dan had ik twee of drie mandjes moeten nemen. Lastig met maar twee armen en drie tassen.

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 18:01
Kijk uit op Marktplaats, daar wordt het te koop aangeboden, maar er is er 1 die niets verstuurt las ik. Schandalig vind ik dat!!!

http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 18:27
Ik vind het sowieso belachelijk dat mensen hiermee handelen. Ik had 9 bollen gekocht en dacht de eerste handwerkster die het graag wil geef ik het voor de normale prijs.

Ik was blij dat een hobbydoosje mij ook zomaar spontaan aan 2 bolletjes hielp. Helemaal niet om gevraagd
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 19:48
Kijk, leuk zo'n sneeuwbaleffect :)

Ik werd geholpen door een hobbydoos, tegen de winkelprijs. Toen ik wat over had kon in een ander helpen voor de normale prijs en jij doet ook leuk mee.
Top forum is dit toch :)

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns