Jaaaaaaaaaaaaa er is weer Fenna!!! |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Weten jullie wat ook kan? De Wibra mensen houden dozen vol Fenna achter, zogenaamd "Uitverkocht, mevrouw!" en zetten ze op marktplaats voor exorbitante prijzen..
|
|||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Bij ons was alles schoon op. Vanmiddag nog ff gekeken. |
|||
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Als de Wibra daar achter komt, dan hebben ze een groot probleem, dus weet niet hoeveel dat risico willen nemen. Maar ze hebben misschien wel veel familie ;) |
|||
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik ga toch morgen even kijken, wie weet ligt er nog wat. Ben nu toch wel benieuwd naar Fenna
|
|||
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Oh zoiets zou me niets verbazen Magtelt. Mits ze ermee wegkomen zoals hierboven al vermeld.
|
|||
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Gezellig al die Zeeuwen. Dat verdient een bolus bij de koffie ;) |
|||
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|||
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Dat is een goed idee! Ik ga er gelijk om Joke.
|
|||
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Jeuj, hier zit een happy bunny.
Vandaag bij de Wibra geweest en me heerlijk uitgeleefd. Ze hadden nog een hele zak van die mooie roze/grijze (met nadruk op hadden.... inmiddels is de voorraad in die kleur dus 0). En van de blauwe hadden ze drie zakken.... Hier iets minder hebberig geweest en toch zeker een hele zak laten liggen. Ook van de andere kleuren waren nog meerdere zakken voorradig (en hier kan ipv "waren" wellicht ook "Zijn nog voorradig" staan, heb alle zakken laten liggen :) ). |
|||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
na het lezen van al deze commentaren durfden ze niet anders meer dan alles in de rekken te leggen.
|
|||
|
|||
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ja ze hadden de roze, eerst niks en toen ging zo'n verkoopster toch nog achter kijken en er stond nog 1 doos met 10 bollen roze, dus ik ben heel blij. Ik heb ook de kobaltblauwe meegenomen. Maar in Stadskanaal wilde ze het wel weg leggen voor mij vertelde de verkoopster, dus ik zie dat echt als heel klantvriendelijk, maar ik had niet meer nodig dan dit |
|||
|
|||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
In het centrum van Apeldoorn stond een grote doos vol. Ik heb alleen de zak met 10 blauwe en die met 8 roze eruitgehaald.
|
|||
wat rozengeur. |
|||
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
|
|||
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Bij ons in Sliedrecht ook, ik zag zelfs een stapel van 6 dozen toen de deur naar het magazijntje openstond. Zou het dan toch....
Ik heb me nog een beetje ingehouden en 4 blauwe bollen meegenomen.
|
|||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
ai ai vandaag geen tijd, magtelt ik zie t voor me in t centrum op een plein staat een hele grote doos eenzaam te staan, totdat magtelt komt en in de doos duikt, triomfantelijk boven komt en de mooiste kleuren in dr tas propt!
|
|||
Frummel
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik ben toch heel erg benieuwd geworden naar het mysterieuze fenna. Dat het zo gewild is!
Zal binnenkort eens kijken. Maar mag eigenlijk niets kopen van mezelf. Ik kwam bij het opruimen net weer een zak met een aantal hele schattige vierkantjes tegen en de bijbehorende bolletjes garen... Geen idee meer wat het zou worden.
|
|||
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
je kunt die hele schattige vierkantjes een elkaar maken zodat je een heel schattig dekentje hebt. Van de bijhorende bolletjes maak je nog een paar vierkantjes en die maak je er weer aan vast totdat ze op zijn en dan kan je richting fenna vertrekken.
|
|||
|
|||
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
||
Of een juten AH tas opleuken.
Achteraf had ik spijt dat ik die doos niet heb leeggekieperd in mijn mandje, maar dan had ik twee of drie mandjes moeten nemen. Lastig met maar twee armen en drie tassen. |
|||
wat rozengeur. |
|||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Kijk uit op Marktplaats, daar wordt het te koop aangeboden, maar er is er 1 die niets verstuurt las ik. Schandalig vind ik dat!!!
|
|||
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
||
Ik vind het sowieso belachelijk dat mensen hiermee handelen. Ik had 9 bollen gekocht en dacht de eerste handwerkster die het graag wil geef ik het voor de normale prijs.
Ik was blij dat een hobbydoosje mij ook zomaar spontaan aan 2 bolletjes hielp. Helemaal niet om gevraagd |
|||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
||
Kijk, leuk zo'n sneeuwbaleffect :)
Ik werd geholpen door een hobbydoos, tegen de winkelprijs. Toen ik wat over had kon in een ander helpen voor de normale prijs en jij doet ook leuk mee. Top forum is dit toch :) |
|||
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |