Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenJennifer heeft een blaasontsteking :-S

Reageer Reageer Pagina  <1234 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 10:32

klinkt herkenbaar...  Heb het hier met de oudste ook gehad, en de jongste is haast nooit ziek... Wel merk ik dat de jongste inderdaad makkelijker groenten en fruit eet... De oudste zat ook altijd aan de vitamientjes...

Wel even opletten met drankjes zoals die roosvicee en appelsap, fristi enz... Mijn nichtje (ze is 6) heeft net 8 (!!!!!!) gaatjes laten vullen in haar melkgebit... Ze drinkt dit soort drankjes veel en schijnt erg slecht te zijn..; Goed laten poetsen of met water spoelen dus, vooral als zee af en toe even slokjes nemen ipv gelijk het hele drankje!

Veel beterschap voor jullie! en hopelijk gauw mooi lenteweer, dat scheelt een pak, hé...

Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 11:55

Hoi Ilona,

Het is allemaal heel herkenbaar: hier thuis (alhoewel dit jaar eigenlijk weinig last) en op mijn werk. Je voelt je vaak zo machteloos als je kleintje alweer ziek is. Maar zoals ik het lees kloppen alle tips en adviezen wel hoor, we kunnen er vaak zo weinig aan doen. Zeker aan het eind van de winter gaan steeds meer kinderen kwakkelen, krijgen gewoon niet genoeg de tijd om van het ene virus te herstellen voordat het volgende alweer komt......

Sterkte!

Marjolein

Marjolein
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 12:52
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Hoi Ilona,

Het is allemaal heel herkenbaar: hier thuis (alhoewel dit jaar eigenlijk weinig last) en op mijn werk. Je voelt je vaak zo machteloos als je kleintje alweer ziek is. Maar zoals ik het lees kloppen alle tips en adviezen wel hoor, we kunnen er vaak zo weinig aan doen. Zeker aan het eind van de winter gaan steeds meer kinderen kwakkelen, krijgen gewoon niet genoeg de tijd om van het ene virus te herstellen voordat het volgende alweer komt......

Sterkte!

Marjolein

Dank je. Vanmorgen had ze alweer koorts. Weliswaar maar 38,5 en vorige week zondag was dat nog 40.5, maar toch.

We geven haar nu weer VSM tussikind voor de hoest maar het lijkt wel of het daar eerst erger van wordt

Ik ga meestal niet zo heel snel naar de huisarts toe, ben altijd bang dat ik iets te horen krijg wat ik eigenlijk toch al weet (zeker hiermee) en ik heb een beetje huisartassistente vrees.

Van Paul mag ik vandaag ook een beetje ziek zijn. Ik ben gisteren en eergisteren gewoon gaan werken. Ging best ok, maar het stomme is dat als je dan eenmaal afgewerkt bent, je plots toch een terugslag krijgt.

Oh enne Chrisje, dat is niet niks zoveel gaatjes op die leeftijd en om dan zo naar de tandarts te moeten. Gelukkig krijgt Jennifer niet zo heel veel van dat spul dus daar ben ik niet bang voor.

Ik houd jullie verder op de hoogte. Fijne zondag iedereen.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 18:56

En hopla, weer die koorts omhoog, diarree erbij en natuurlijk nog het hoesten.

Toch maar morgen naar de huisarts bellen. Ze heeft nu al 8 dagen koorts.

En meteen maar weer aan mijn baas vragen of hij maandagochtend zonder me kan

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 19:23

ja, toch maar doen dan, hoor! veel beterschap en denk je zelf ook af en toe aan eten en drinken? (want dat vergeten mama's al wel eens...)

dikke troostkus van hier!

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 19:29
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

ja, toch maar doen dan, hoor! veel beterschap en denk je zelf ook af en toe aan eten en drinken? (want dat vergeten mama's al wel eens...)

dikke troostkus van hier!

Lief van je.

Gelukkig vergeet ik mezelf niet maar ik geef toe dat drinken niet mijn sterkste kant is

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 19:34
fles water klaar zetten op het aanrecht en een mooi wijnglas erbij! lijkt het al wat smakelijker!  Hema drinkt met mij mee "wijn"...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 19:36
Ik dronk ook te weinig, nu drink ik iedere keer als ik koffie neem (dat vergeet ik nooit) een klein glaasje water vooraf, zo wordt water drinken ook een gewoonte. En vergeet niet zelf ook vitamientjes te slikken. Dr. Phil zegt vaak dat je goed voor de moeder van je kind moet zorgen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2008 om 20:24
Ilona, heel verstandig om even naar de dokter te gaan.  Beterschap voor jullie.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 18:35
en hoe gaat het nu??? hopelijk is de koorts wat onder controle...
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 18:38

Ze had vanmorgen weer koorts en diarree. Ben vanmiddag naar de huisarts geweest. Hij kon niets horen, alles was schoon. Hij dacht aan een virale infectie en het kon inderdaad wel eens voorkomen dat de koorts wat langer duurde.

Heb toch een antibioticakuurtje voorgeschreven gekregen. Maar na de eerste kleine hap gaf de dame al aan het niet te willen dus we zijn benieuwd. Gelukkig kan ik het nog wel verstoppen in pudding of zo maar dan moet ze het nog wel persé opeten.

Ik ben wel even met haar buiten wezen spelen vandaag. Het weer was te mooi om binnen te blijven.

Het eten gaat gelukkig steeds beter en het drinken ook dus ja, gewoon maar verder uitzieken lijkt me.

Mama is verder ook goed opgeknapt, had alleen wel weinig energie vanochtend

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 18:44

toch goed dat je geweest bent, het duurt toch al wel even, hé! Voor alle zekerheid..

Hopelijk slaat dat kuurtje aan, maar het zal wel wat tijd vragen omdat ze nu best verzwakt is... Hopelijk ben jij zelf weer wat in vorm na een paar dagjes..; Morgen werken?

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 18:56

Nee ik werk maar twee ochtenden per week. Daarom vond ik het eigenlijk ook niet zo fijn om af te melden maar ik heb gelukkig een fijne baas .

Enne, Jennifer is al steeds meer terug in haar normale gedrag. Gelukkig maar. Ze ligt nog wel regelmatig even op de bank maar verder doet ze het eigenlijk best ok. Daarom snap ik die koorts ook niet zo.

Hopelijk blijft het nog even mooi weer. Is goed voor de moraal.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 19:19
Gelukkig knapt ze weer op,Myrthe is ook al weken verkouden en heeft steeds buikgriep,haar ouders dus ook,wij hadden dat heel erg de eerste winter dat sylke naar het KDV ging,Ze pikken alles op,hebben niet genoeg weerstand opgebouwd,en je kan er weinig aan veranderen,.Rustig naar de huisarts,de onze roept altijd,beter een keer teveel dan te laat.Tenslotten moet je bij die kleintjes ook uitkijken voor het rs virus.Hoop dat je zelf ook weer snel opknapt en sterkte.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2008 om 21:02

Corry en Ilona,

Ik weet inmiddels alles van rs-virus. Heb met onze jongste toen 4 maanden letterlijk moeten leuren om hem in het ziekenhuis te krijgen met rs. Ik maar het gevoel hebben als moeder dat het mis ging en de huisarts maar sussen. Tot ik een second opinion op de kinderafdeling mocht laten doen. Toen werd hij gelijk opgenomen, werd er zelfs nog gedacht aan hersenvliesontsteken. Ik wil dus maar zeggen, ga naar de dokter als je gevoel als moeder dat zegt.

Ilona, dus uitstekend van je ondanks de assistentenvrees. Een antibioticakuurtje doet bij die kleintjes vaak 'wonderen'. Je moet echter wel 48 uur verder zijn heb ik me laten vertellen maar dan zou de koorts ook weg moeten zijn. Dus nog sterkte voor de komende dagen.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2008 om 10:33

Joepieeeeeeeeee. Begonnen met antibioticakuur gisteren en temperatuur is nu ineens 36.6. Ik geloofde het niet eens, heb het gewoon nog een keer opnieuw gemeten.

Gisteravond was het nog 39,1. Toen met een zetpilletje laten slapen.

Hè hè. Die vicieuze cirkel is eindelijk doorbroken.

Toppie!!!!!

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2008 om 17:40
da's goed nieuws! snap dat je erg opgelucht bent!!!  
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2008 om 20:34

Ilona,

Joepie dat is nog eens goed nieuws. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Nu nog lente (goede temperatuur en een lekker zonnetjes) zodat ze lekker naar buiten kan en weer wat kleur op haar wangen krijgt.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2008 om 20:45

Ilona gelukkig gaat het al weer wat beter, die drankjes dat is wast, het ene kind lust er wel pap van en de andere vindt het zo vies!

Dat RS virus is zeer besmettelijk hè, een kleindochter van mij heeft het ook, is een keer als baby door de dokter zelf naar het ziekenhuis gebracht omdat hij toen niet wilde wachten tot er iemand kwam met een auto(wat in 10 minuten kon) Tjong wat had dat kind het toen benauwd zeg, zielig, sowieso want die kindjes snappen er ook niks van hè als ze zo ziek zijn.

Nu maar hopen dat ze wat in rustiger vaarwater komt Ilona.

All you need is love.

Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2008 om 21:02
Morgen gaat ze weer lekker naar school. Het is maar een halve dag dus niet meteen zo inspannend. Maar het was fijn om haar vandaag weer eens in haar normale doen te zien .
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns